piristystä kaipaa hän...

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
Siis tää päivä on mennyt tosi surkeesti... :( (tai oikestaan alko jo osaltaan eilen...) Olin eilen lidlissä ja siellä oli sitten kaksi jotain yläasteikästä poikaa jotka kattelivat miuta ja supisivat ja naureskelivat...meinas itku tulla autossa kun olin muutenkii niin väsynyt ja jotkuu vielä naureskeli miun läskeille...(miulla oli sellanen kassi jossa luki että: kevyt olo, jotta elämä tuntuisi kevyemmältä, (tai jotain sinnepäin) ja se oli varmaan niin hauskaa kun tämmönen ylipainoinen piti sellasta kassia... \|O
tänään oltiin taas samassa kaupassa ja miusta tuntu että kaikki katto kuin lihava mie oon... :'( ja poika sai hirveet uhmakohtaukset vielä siellä huus vaan ja tietenkin kaikkien huomio kiinnitty meihin ja mie yritän pysyä pokkana ja hiki valuu jne. jne...sama toistu seuraavassa kaupassa.... kun on muutenkin niin väsynyt niin tolaaset pikuasiat tuntuu välillä elämää suuremmilta... :'( :'(
sitten tietenkin kun tulin kotiin, olin niin masiksessa että vetäsin mansikkakakkua reilumman kanssa, ja nyt on siitäkin paha olo, kun en pystyny hillitsemään itteeni... :/ :/ :\| :(
:'( :'( :'( :'(
kiitos kun sain purkaa teille pahaa oloani, nettiystävät!! :)
 
jenni77
Eipä hätiä mitiä!!! Meet kauppaan ja koska olet ollut noin reipäs äiti(kestänyt uhmakoht. ja kaikki) voit palkita itseäsi!! Ostat itsellesi kuntoplus tai ledyfitness ym.naisten urheilulehden ja samalla pinon kevyitä herkkuja (kasviksia tms.) ja luet lehtiä +nautiskelet auringosta!
Yleensä jos minulla kuntoilun motivaatio lopahtaa, näistä ed.lehdistä saa ainoannoksen motivaatiota jatkaa.(näkee kauniita, urheillullisia vartaloita/ihmisiä)
Ja mene kauppaan AINA TÄYDELLÄ mahalla niin ei tule ostettua herkkuja, ja kun ei ole kotona herkkuja ei niitä voi syödäkkään!
Kevyistä aineksista saa myöskin todella ihania ruokia. :p :p
 
Oi ystäväiseni :( !!

uskon,että lannistaa,mutta älä anna tuollaisten yläasteikäisten "pikkupoikien" kyttäämisten lannistaa eikä minkään muunkaan ikäisten!!
Sinähän oot jo hienosti saanut painoa tippumaan ja oot niin ihana tsemppari täällä,että välillä näinkin päin,että sua lannistaa ja pitää lohdutella ja potkia pyllylle :whistle: !!
Ja nuo uhmakohtaukset on kyllä tuttua puuhaa myös, joten kohtalotovereita ollaan siinäkin asiassa sitten :D !
Ja jos sua yhtään lohduttaa niin kerron sulle salaisuuden..eilen söin hampurilaisaterian ja tänään anoppi "pakotti" syömään viinerin ja kyllä uppos helposti :whistle: :whistle: , joten ei anneta sen mansikkakakun lannistaa vaan jatketaan taas huomenna sinnillä eteenpäin kevyimmin eväin, eikös juu :p ??!!
Hurjasti tsemppiä sulle ja potku persauksiin..me jatketaan ja siihen asti kunnes kevennytään reilusti niin kannetaan myös tää meidän koko komeus ylpeenä ohi kyttäävien ja supattelevien pojan kloppien ;) !!
Mietis, jos ne samaiset poijaat näkee sut vuoden päästä..voipi olla,että supattelevat jo ihan muista syistä :whistle: ;) ?!!
 
KoalaMuori
vaikka sitä päässä tietää että miten naurettavia nuo murkkujen naurut on, niin silti voi tuntua pahalta. mutta älä välitä! sää oot saanu jo painoa alas ja vielä tippuu! ja kevyempi olo on jo :) mullakin on tää päivä menny pipareiksi(=4jätskiä, joista 3 "pahoja"eli dumple,classic ja pirkan mikä sen nimi on) ja huomenna sitten apremmalla tsempillä! se on tärkeetä, että vaikka joskus tuleekin syötyä enempi kun oli lupa, ettei jatka sitä! joskus on lupa syödä ihan oman istensä mielen hyvinvoinniksi, kunha sitten ei repsumalla repsu. kuten joku jo kirjotti, sää oot ollu tällä osiolla hyvä tsemppiä. Kiitos siitä! huomenna mansikoita vaikka jugurtin tai jonkun vähärasvasen rahkan kanssa :p
 
Tintti1010
Heips!!! Kiitos tsemppiviesteistä!!! En minä kyllä tätä laihista yhtien typerien pojankloppien takia tähän jätä!! :D Eilen tuli TOSIAAN syötyä oikein olan takaa, kun olin repasahtanut niin itsehillintä katos täydellisesti.... :whistle: :whistle: :/
Mutta, tänään jatkuu laihutus ja tään loppuviikon otankii sitten oikein ekstra kevyesti, että saisin painon siitäkin herkuttelusta huolimatta ees hiukan putoomaan!! :)
Ja eikä tosissaan pitäs ottaa itteensä tuollasista, mutta kun on niin huono itsetunto näitten läskien takia... :( ...ja sitten olin vielä niin väsynyt+uhmakohtaukset päälle, niin kylläpä tuntu kurjalle!!! Noh, maanataina sitten ilosemmissa merkeissä!! (toivottavasti! ;) )
 

Yhteistyössä