Tintti1010
Siis tää päivä on mennyt tosi surkeesti...
(tai oikestaan alko jo osaltaan eilen...) Olin eilen lidlissä ja siellä oli sitten kaksi jotain yläasteikästä poikaa jotka kattelivat miuta ja supisivat ja naureskelivat...meinas itku tulla autossa kun olin muutenkii niin väsynyt ja jotkuu vielä naureskeli miun läskeille...(miulla oli sellanen kassi jossa luki että: kevyt olo, jotta elämä tuntuisi kevyemmältä, (tai jotain sinnepäin) ja se oli varmaan niin hauskaa kun tämmönen ylipainoinen piti sellasta kassia... \|O
tänään oltiin taas samassa kaupassa ja miusta tuntu että kaikki katto kuin lihava mie oon... :'( ja poika sai hirveet uhmakohtaukset vielä siellä huus vaan ja tietenkin kaikkien huomio kiinnitty meihin ja mie yritän pysyä pokkana ja hiki valuu jne. jne...sama toistu seuraavassa kaupassa.... kun on muutenkin niin väsynyt niin tolaaset pikuasiat tuntuu välillä elämää suuremmilta... :'( :'(
sitten tietenkin kun tulin kotiin, olin niin masiksessa että vetäsin mansikkakakkua reilumman kanssa, ja nyt on siitäkin paha olo, kun en pystyny hillitsemään itteeni... :/ :/ :\|
:'( :'( :'( :'(
kiitos kun sain purkaa teille pahaa oloani, nettiystävät!!
tänään oltiin taas samassa kaupassa ja miusta tuntu että kaikki katto kuin lihava mie oon... :'( ja poika sai hirveet uhmakohtaukset vielä siellä huus vaan ja tietenkin kaikkien huomio kiinnitty meihin ja mie yritän pysyä pokkana ja hiki valuu jne. jne...sama toistu seuraavassa kaupassa.... kun on muutenkin niin väsynyt niin tolaaset pikuasiat tuntuu välillä elämää suuremmilta... :'( :'(
sitten tietenkin kun tulin kotiin, olin niin masiksessa että vetäsin mansikkakakkua reilumman kanssa, ja nyt on siitäkin paha olo, kun en pystyny hillitsemään itteeni... :/ :/ :\|
:'( :'( :'( :'(
kiitos kun sain purkaa teille pahaa oloani, nettiystävät!!