piristystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piparinmurunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pipari on lyhyt jalkainen ja tasapaksu..lyhyet kädet ja aina hame päällä...

No oikeesti...olen tämmönen nafti 160 ja paino näin joulunaikaan reiskat 55...
sopusuhtainen..ikää löytyy päälle 35 mut alle 40..

kerrohan itsestäs Jampe..oletko aikuinen mies..vai räkänokka??pitkä vai pätkä?lihava,laiha,sopiva?..sohvaperuna vai sportti?

33v 182/75 ja 18. Päättele ite miellyttääkö. Mites toi tisu ja pimppa eli koko ja kosteuspuoli. Vaatiiko vartin vai kostuuko kovemman työn jälestä? Eipä sillä kyllähän sitä pillua nuolee jos on karvat raakattu.

onhan se huomennakin vielä jouluntunnelmaa...palataanko asiaan;)
niin monta jouluista juttua voisi kertoa..ja murustella..nakerrella piparia pitkin soffia;)
Älä katoa tonttu joulumielinen kauaksi...
äläkä sinäkään puspus..meillä se vasta juttu jäikin kesken...taas;)

huomenta..kaikille :)

onko joulumielen soffalla tilaa pienelle piparinmuruselle..haluaisin lämpöisen filttisi alle hieman lämmittelemään..otatko kainaloosi?

puspus...juttumme jäi pahasti kesken..tuskin alkoikaan..ehdit kyllä jotakin tarjoamaan;)mikä jäi minua kiinnostamaan..Kerro lisää..anna tulla..
kokemustako..ikää sopivasti olikos sulla=)?
Murusta kiinnosti siis aikuinen mies..ei mikään räkänokka;)

Päivää piparinmurunen :)

Kyllä soffalla aina tilaa on ihanalle murulle. Tuuletinkin eilen filttiä ulkona,joten kyllä raikkaan tuoksuisen filtin alle nyt kelpaa käpertyä!Ja lämpöiseen kainalooni sinut otan,tottakai

..syytä oliskin ottaa kainaloon ja pitää siinä tiukasti..olen täällä yksinäni palellut..tee tilaa..kömmin kainaloosi..noin.. tuuppan sua kyynärpäälläni hieman..no niin...suukoteltaisko hieman? ihana kun tulit...joulumieli..
voitko kertoa lisää sohvastasi ja viltin rievustasi..?oletko kaukana?vai lähellä jos nuppineula kartalla laitetaan Tampereelle?

kiva kun tulit,muru

Sohva on mallia löhö,jonka istuinsyvyys on normaalia suurempi.Ei sun tarvi tökkiä siis kyynerpäällä ;) Kyllä me mahdutaan.Ottaisin sinut tiukasti syleilyyn sekä antaisin pitkiä,helliä suudelmia ihanille huulillesi.Eihän meillä ole kiire? Kangas on jonkinlaista mikrofleesia ja filtti pörröistä puuvillaa.

Olen lähellä ja toisinaan kaukan,riippuu millainen kartta sinulla on? Minun nuppineulani tipahtaa Pks:lle :(

en töki,en..
Hyvihän tässä mahtuu.Löhötään ja laiskotellaan nyt sitten oikein kunnolla ja rauhassa..

Olisin melkein voinut vetoa lyödä, että neulasi löytyy sieltä kaukaa..mutta matkahan on vain hidaste ei este..Automobiili on vanha keksintö..
jos haluaa kulkea paikasta toiseen..paikasta A paikkaan B.

Ota nyt kuitenkin syleilyysi..siihen oikein tiukasti,puserra itseäs vasten..olen niin sen tarpeessa.
jos hieman kasvojani käännän niin taitavat naamamme olla litistuneinä toisiaan vasten..Ahdistaako jo läheisyyteni?Tuppaanko liian lähelle..?
Kerro jotakin lisää itsestäsi,nyt kun tuli soffa ja filtti kuvailtua?