Piristystä petihommiin..neuvoja kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Erja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Erja"

Vieras
Meillä on aikaisemmin ollut vilkasta seksielämä. Ajan myötä vaan hiipunut. Molemmat on joskus todennut sen jälkeen kun ollaan oltu kuinka kivaa se oli ja pitäisi harrastaa useammin kun kerran molemmat tykkää. Mutta sitten vaan sitä huomataan että on taas pari viikkoo vierähtänyt edellisestä kerrasta. Onko teillä kokemusta tälläisestä tai lähinnä siitä miten olette pystyneet parantamaan seksielämäänne. Vai onko joku pystynyt? Neuvoja ja vinkkejä kaivaittaisiin.
Lapset on jo isompia ja omissa huoneissaan niistä ei enää ole "haitaksi" makuuhuoneessa.
Ei sitä vielä haluaisi nelikymppisenä melkein kokonaan näitä hommia lopettaa.

Noin se taitaa neljänkympin kohdalla olla. Sellainen hurja seksielämä muuttuu harvemmaksi herkutteluksi.
Monella on stressiä töistä, aika monella on ylipainoa, illat menee lasten kuskaamiseen ym ja ehkä se biologinen tarve lisääntymisellekin on jo täytetty.

No eikö teillä oo yhtään mielikuvitusta? Voihan sitä keksiä vaikka sun mitä jos kerran haluaa.
En nyt omia juttujani tänne viiti kirjottaa, kun ne on niin henk.kohtasia.

Meillä tuppaa oleen vähän samanlaista välillä. Viikonloppuna sain jonku ihme päähänpiston; laitoin nuorimman lapsemme (eskari-ikäinen) nukkumaan ja sanoin ylasteikäisille että pitävät tätä silmällä, me käydään iskän kans ajelulla. Miehelle vaan sanoin että lähetäänkö hakee jostain kahvit mukaan ja ajellaan vähän, kun on ollu niin pitkä päiväkin. Sitten vaan sanoin että ajas johkuu syrjempään, mä olen nyt sillä tuulella :) Mies ei ollut uskoa korviaan ja luuli vissiin että huijjaan tai jotain, niin kovaa se yhelle mettäpolulle ajoi. Ja sitten annettiin vaan mennä :) Mies oli niin ilosesti yllättynyt että kulkee hölmö hymy naamallaan vieläkin :D

Eli mun neuvo on: tee itse joku yllättävä, rohkea loite :)

Niin ja kun vaimoa ei kiinnosta edes mikään uusi... yritä siinä sitten. Jonkin vuoden tai kaksi sitä jaksoi ruinata, mutta en enää. Löysin alkoholin ja sen tuoman ilon iltoisin. Kun sitä iltasella hörppää 4 isoa tölkkiä olutta, niin seksiä ei enää edes jaksa. Työpäivän stressi purkaantuu ja peti kutsuu ihan muussa tarkoituksessa... Pakollisen paineen saa purettua täällä netissä, kun sitten sen aika on.

[QUOTE="noh";29207349]Mies ei ollut uskoa korviaan ja luuli vissiin että huijjaan tai jotain, niin kovaa se yhelle mettäpolulle ajoi. Ja sitten annettiin vaan mennä :) Mies oli niin ilosesti yllättynyt että kulkee hölmö hymy naamallaan vieläkin :D
[/QUOTE]

Eli mies oli iloisesti yllättynyt, kun sai pillua autossa? :D Ilmeisesti ei sitten ollut saunapäivä, kun se noin yllättyi...

Jotain tuollaista yllättävää, pikaista tai hurjaa tässä ollaan varmaankin vailla. Olen vaan odottanut ja yrittänyt vihjailla että mies tekisi jotain, mutta on varmaan itse tartuttava "härkää sarvista"

Alkuperäinen kirjoittaja ööööööööööööö;29207330:
Haanki joku isok... rakastaja niin se piristää kummasti ja kerro ukolles mustis panee liikettä kinttuihin

Tämä on oikein hyvä neuvo! Miehelle myös nuorempi ja kiinteälihainen rakastaja, niin vaimokin saa sitten mustasukkaisuudesta kimmokkeen yrittää vähän enemmän. Tai yriträä ylipäätään jotain. Tai sitten ei...

[QUOTE="Erja";29207366]Jotain tuollaista yllättävää, pikaista tai hurjaa tässä ollaan varmaankin vailla. Olen vaan odottanut ja yrittänyt vihjailla että mies tekisi jotain, mutta on varmaan itse tartuttava "härkää sarvista"[/QUOTE]

Tyypillistä naisille. "Olen kyllä vihjaillut tai ainakin lähettänyt telepaattisia viestejä ja nyt olen sitten odotellut."

Tästä tuli kumminkin katkerien miesten vinkumis ja pottuiluketju. Vaikka neuvoa yritän kysyä ja kerroin että ollaan molemmat puhuttu että jotain pitäis keksiä, ei vaan olla kumpikaan saatu aikaiseksi. En syytä miestäni eikä hän minua.

Ei pahalla, mut mun on vaan vaikee ymmärtää tollasta tilannetta. Jos kerran molemmat kerran haluaa sekstailla, niin mikä ihme teitä estää ryhtymästä hommiin?
Mikä siinä muka on vaikeeta? Alat vaan illalla silitellä miestä ja pussailla sinne sun tänne.

Pirist Joko googletit vinkkejä? Tuossa nyt ainakin muutamia molemmille sukupuolille :) Lisää löytyy, kun vain kokeilee erilaisia hakusanoja googleen.

Lisään vielä, että sovittu selibaattikin toimii joskus... eli vaikka teillä nyt menisi pari viikkoa ilman sekstailua, niin kun sen tekeekin kielletyksi, niin kiinnostus onkin aivan toista ;)

Viimeksi muokattu:
Tieto:

miehet antaa sitä enemmän mitä tyytyväisempiä ovat. Hommaa joku kiinteä serkun tytär tai thaikku-pimu ja anna heidän panna kunnolla, lopuksi imet miehen kullin puhtaaksi ja maksat lystin. Näin osoitat rakkauden ja mies on sulle varmasti hyvä!

[QUOTE="Hömelö";29207447]Minusta laatu korvaa määrän.[/QUOTE]

Minusta ei, ainakaan jos tauko menee yli viikon mittaiseksi. Kaikkein paras on tietysti laadukasta ja usein.

Meillä vähän samoja ongelmia, tuo oli hyvä tuo autoiluneuvo! Otetaanpa meillä ohjelmaan. Ongelmia meillä tuo se, että pienempi lapsi nukkuu vielä meidän makkarissa eli oma sänky on off limit ja sohvalla sekstailu nyt vaan on niin ärsyttävää. Takana nyt 3 vuotta sellaista, niin alkaa omaa sänkyä tässä jo kaivata. Vuoden vaihteen jälkeen yritetään saada viimeinenkin ipana omaan huoneeseen ja toivon, että se sitten piristäisi meidän seksielämän entiselleen, mutta töitä se varmaan tulee vaatimaan. Onneksi osataan näistäkin asioista miehen kanssa puhua.

Yhteistyössä