PIRISTÄKÄÄ Mua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Näytä sille tissit :D Tai tee joku kepponen :D

...joo, oon mä viel väsynyt :snotty:
En mä viiti, kun se on sellaanen keski-ikänen tylsä mies, joka on paikallisen seurakunnan aktiiveja. Pitävät mua jo muutenkin tarpeeksi outona :snotty:

Olipa kerran hyvin pitkä mies, jolla oli hirvittävän kimeä ääni.
Hän meni lääkäriin kysymään mistä äänen kimakkuus johtuu.
Lääkäri tutki miehen läpikotaisin ja sanoi:
- Tämä on harvinainen tapaus, mutta teillä on niin pitkä mulkku, että kimakkuus johtuu siitä. - Jos haluatte matalamman äänen penistänne on reilusti lyhennettävä.
Mies ei uskonut lääkäriä, miten muka äänen kimakkuus voisi johtua ylipitkästä mulkusta!? Sitten mies lähti lääkäriltä nudistirannalle uimaan.
Uidessaan mies huusi (hyvin kimeällä äänellä ): APUA (ja sitten hyvin möreällä äänellä ) HAI!

:D

- Tämä on harvinainen tapaus, mutta teillä on niin pitkä mulkku, että kimakkuus johtuu siitä. - Jos haluatte matalamman äänen penistänne on reilusti lyhennettävä.
Mies ei uskonut lääkäriä, miten muka äänen kimakkuus voisi johtua ylipitkästä mulkusta!? Sitten mies lähti lääkäriltä nudistirannalle uimaan.
Uidessaan mies huusi (hyvin kimeällä äänellä ): APUA (ja sitten hyvin möreällä äänellä ) HAI!

:LOL:

rönttälissu
Mulla on krapula ja on tosiaan maanantaiaamu!! voi jösses pakko varmaan soittaa sisko vähän auttelemaan.. Ehkä raitis ilma auttaa. Anna pomolle kuitenkin mahdollisuus?

:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja rönttälissu:
Mulla on krapula ja on tosiaan maanantaiaamu!! voi jösses pakko varmaan soittaa sisko vähän auttelemaan.. Ehkä raitis ilma auttaa. Anna pomolle kuitenkin mahdollisuus?
Ehkä mä yritän olla kiltti. En heti ala aukomaan päätä :snotty:

Sun pitää kuunnella Leeviä "maanantai aamu, krapula ja vapina, tuijotan tyhjää seinää..."

Mun työkaveri aina 'keventää' tunnelmaa. Omalla äidinkielellään sanoo, mitä pervompia juttuja..
Kyyristy sinäkin sen puoleen ja korvaan kuiskaat 'sinä stnan maamatonen, ole kuin mies, vai opetanko sua?' tjms

Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Mun työkaveri aina 'keventää' tunnelmaa. Omalla äidinkielellään sanoo, mitä pervompia juttuja..
Kyyristy sinäkin sen puoleen ja korvaan kuiskaat 'sinä stnan maamatonen, ole kuin mies, vai opetanko sua?' tjms
Mä oon yhes vanhas duunis laukonu isolle pomolle ties mitä, kun en tiennyt et se on pomo :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Se ei vaan lopunviimeen ollu hauskaa kun toinen ei ees uskaltanu puhua mulle enää :|

Yhteistyössä