pippelin koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt mitään tutkimusta ole tehnyt noiden kahden kohdalla, muttei se kahteen ikävuoteen mennessä ole kauheasti kasvanut. Sitten kasvaa kun poikakin. Kyllä neuvolalääkäri varmaan huomauttaa, jos jotain häikkää siinä on tai voithan itse kysyä th:lta, jos kovasti vaivaa.

Kyllä mun pojan pippeli on kasvanut sitten pikkuvauva-aikojen. Poika on lähes 2 v. En mä sitä kovin tarkkaan kyylää, mutta väkisinhän sen näkee kun laittaa vaippaa ja pesee peppua...

pippelin koko pysyy aika lailla samana syntymästä murrosikään asti. Jos välillä kasvaakin, niin se on kyllä ihan hetkellistä;)

Vaihtelee kyllä pojasta toiseen kovastikin ihan kuin aikuisenakin, oon huomannut. Toisilla näkyy pelkkä nahkakasa ja toisilla on reilumman kokoinen. Omalla pojalla jälkimmäistä sorttia. Mutta älä huolehdi, ei se vielä tuossa iässä kuulukaan kasvaa:)

Noniin, "tuollainen kiinnostus lasten elimiin on aika erikoista"!! Kyllä aiheutetaan paineita äideille, jukoliste jos äiti on huolissaan esim lapsensa hormonaalisesta terveydestä, kuten minä! Poika on nyt 11, alaleuka kehittyy hitaammin kuin yläleuka ( purentaongelma) ja pippelin haukkumanimenä "ruttu"...mielestäni olisi testosteronilisän paikka, mutta kun ei uskalla keneltäkään kysyä, ettei tule syytöksiä epänormaalista kiinnostuksesta lasten elimiin!

[QUOTE="äiti-68";29731273]Noniin, "tuollainen kiinnostus lasten elimiin on aika erikoista"!! Kyllä aiheutetaan paineita äideille, jukoliste jos äiti on huolissaan esim lapsensa hormonaalisesta terveydestä, kuten minä! Poika on nyt 11, alaleuka kehittyy hitaammin kuin yläleuka ( purentaongelma) ja pippelin haukkumanimenä "ruttu"...mielestäni olisi testosteronilisän paikka, mutta kun ei uskalla keneltäkään kysyä, ettei tule syytöksiä epänormaalista kiinnostuksesta lasten elimiin![/QUOTE]

Nostit sitten pälli 7 vuotta vanhan ketjun vaihteeksi.

Yhteistyössä