Piparia luvassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärrän kyllä, että "kyllä tänä iltana saat piparia" voi olla enemmänkin humoristinen heitto vietyäni matot ulos, tampattuani ne, pyyhittyäni pölyt ja lattiat. Enkä oikeasti odota sitä palkintona.

Mutta entäpä kun niitä luvattuja pipareita alkaa olla kasoittain jossain, ehkä jo sadottain, kun vain tietäisi missä?
Kun parisuhteessa yhdeksän asiaa kymmenestä toimii hienosti, mutta vällyjen välissä ei mitään.
Onko millään tavalla ymmärrettävää jo turhautuakin?

Asiasta on puhuttu tai ainakin yritetty. Aihe on puolisolleni arka, lähes tabu. "Kyllä minä sinua haluan" hän sanoo, mutta niitä tekoja ei vain näy, ei kuulu. Hän kertoo työpaikkansa vievän kaikki mehut (9 vuoden ajan tämä syy ja siihen liittyvä haaveilu irtisanoutumisesta), lapsensa isä aiheuttaa mielipahaa, milloin mitäkin, mutta jokatapauksessa asioita, joihin minä en voi kovinkaan paljoa vaikuttaa. Silti ne tulevat väliimme peiton alle. Lupaukset piparista vievät jo toisinaan uskottavuuden hänen muistakin puheistaan.

Mitä teen, annanko periksi?

Joskus vuosia sitten rakastelua tapahtui, ei ehkä kovin usein, mutta sen verran, että tapahtui. Hän on minulle se kaikkein upein ja haluttavin, kerron sen hänelle usein, kuiskaten korvaan tai lähettämällä viestin. Jätän matkalle lähtiessäni vaatekaappiin, jääkaappiin tai kylppärin kaappiin rakkauden tunnustukseni kirjelappusella. Yllätän hänet kukkalähetyksellä töihin, joskus kotiin. Poissa ollessani hän on aidosti aamun ensimmäinen ajatukseni, positiivinen ja aurinkoinen sellainen. Kerron tämänkin toisinaan soitellessamme aamuisin.

Totuus kuitenkin on, että joko pää tai pallit räjähtävät.
 
vierailija
No totuus on että tähän aikaa illasta rouvaa väsyttää ja äskön muuten vielä särki päätä...

Menee tumputukseen hommat

Käteenveto puutteeseen jää kyllä kauas vaikka ihan pikapanosta.
Sen tuntee ja huomaa tuosta pikkuveitikasta. Puolisoni ei sitä ymmärrä, vaikka on nähnyt fyysisenkin eron. Runkkaaminen ei vain tuo tyydytystä samalla tapaa, heppi on kohta taas kovana. Pikaisenkin piparissa vierailun jälkeen kivikovasta mulkusta tulee raukean pehmeä pidemmäksi aikaa. Se rauhoittuu.
Puolisoni ei tule varmaan koskaan ymmärtämään, että se suomalaisten keskiverto 6-7 minuuttia paneskeluun riittäisi pelastamaan parisuhteen. Nyt mennään tässä eri suuntaan.
Onneksi on ammattilaisia.
 
vierailija
Olen päätynyt hoitamaan seksin tarpeet alan ammattilaisen kanssa. Tällä palstalla kirjoitetaan Ihana Mimosa keskustelussa upeasta seksistä jossa on läheisyyttä ja sitä itseään. Aion kokeilla Mimosaa, pää räjähtää muuten!
 
vierailija
En voi ymmärtää kuukausia pihdannutta naista. Hänellä on kai joku toinen? Miten voi muka lupailla kuukausia? Kertokaapa naiset?
En tiedä. Ehkä parisuhde ei muuten ole kunnossa? Esim. liian vähän keskustelua ja kahdestaan vietettyä aikaa? Eikö nainen saa kuulla romanttista lepertelyä?

Mulla pihtaava mies. Kun se saa päättää tahdin meillä on toimintaa 1 krt/viikko tai 1 krt/2 viikossa, joskus ollut jopa 1 krt/kuukausi. On antanut jopa useita kertoja mulle pakit kun olen ehdottanut. Tämä on jatkunut vuosia.

Toista naista sillä ei kuulemma ole eikä tee edes käsitöitä. Nukkuminen ja työn teko sillä kiinnostaa. Miten minun käy? Pitääkö hommata eri ukko?
 
vierailija
En tiedä. Ehkä parisuhde ei muuten ole kunnossa? Esim. liian vähän keskustelua ja kahdestaan vietettyä aikaa? Eikö nainen saa kuulla romanttista lepertelyä?

Mulla pihtaava mies. Kun se saa päättää tahdin meillä on toimintaa 1 krt/viikko tai 1 krt/2 viikossa, joskus ollut jopa 1 krt/kuukausi. On antanut jopa useita kertoja mulle pakit kun olen ehdottanut. Tämä on jatkunut vuosia.

Toista naista sillä ei kuulemma ole eikä tee edes käsitöitä. Nukkuminen ja työn teko sillä kiinnostaa. Miten minun käy? Pitääkö hommata eri ukko?
Hei, vastaan aloituksen kirjoittajana.

Keskustelua on ja mielestäni hyvänlaatuista sellaista, aiheet vaihtelevat laidasta laitaan. Samoilla aaltopituuksilla ollaan, toisinaan erimieltä jostakin, mutta sekin on sallittua. Ja helliä sanoja päivittäin, aidolla tunteella, molemmin puolin.
Seksistämme, tai sen vähäisyydestä, keskustelu sen sijaan on räjähdysherkkää. Tässä kohtaa katson peiliin. Turhautumiseni pyrkii pintaan. Olen myös jossain vaiheessa todennut, että vissiin pitää hankkia joku pimpparellasuhde, niin ei turhautumiset tule häiritsemään muutoin auvoista eloa.
 
vierailija
En voi ymmärtää kuukausia pihdannutta naista. Hänellä on kai joku toinen? Miten voi muka lupailla kuukausia? Kertokaapa naiset?
Aiheen aloittajana; samaa olen ihmetellyt. Itse olen sitä mieltä, että ihminen saa tai hänen tulee saada tyydytystä jostain. Ehkä toki useammasta kohteesta. Oli se sitten puutarhan hoito, taulujen maalaaminen tai rakastelu. Ehkäpä puolisoni saa sen työstään, vaikkakin se on häntä selvästi rajusti stressaavaa. En tiedä.
 
vierailija
Meillä (yhteen)sopivimmat ajat on la ja su aamut. Arkena minua, miestä, kiinnostaisi myös, mutta ajankohta 17-19. Kun vaimolle klo 21 jälkeen on mieluisampi. Saatetaan jo päivemmällä vihjailla että illalla, mut yleensä sit käy niin että vaimo ei innostukkaan alkuillasta ja minä kaipaan jo ysin jälkeen rapsuttelua sarjan ääreen yhdessä nukahtamista.
 

Yhteistyössä