pinotaas hyväksi havaittuja tuotteita :) ja surkeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
niin mä ajattelin et jos ootte kaupasta löytäneet vaikka jonku huippukätevän tai toimivan jutskan niin pistelläänkö niitä tähän ketjuun? ESmes jos joku pesuaine on ollu hyvä, naamarasva, keittiöväline jne :D siis joku tietty merkki/malli :)

Mäpäs alotan että uunipesuaineista parhain on ollu sellasessa punaisessa purkissa jossa on keltainen korkkiosa/harja, nimeä en muista :( joku outo merkki se oli. Korjataas tähän nyt ku joku jo ehti valittaa mun kuvausta eli purnukan nimi on finnmaid uuninpuhdistusaine.

oriflamen ripsivärit taas eivät olleet ihan sitä mitä odotin, ovat jääneet käyttämättä.

Emma-merkkiset tuotteet ovat olleet yleensä surkeita. Jouduin kerran ostamaan Emma-merkkisen tuttipulloharjan, kun Prismassa ei ollut muita saatavilla. Tuttipulloharja ruostui kuukaudessa ja heti sen jälkeen se hajosi muutenkin lopullisesti. Emman maahantuoja Lastentarvike vain pahoitteli ja kiitti palautteesta. :( Enpä osta toiste Emmaa.

Oon monesti ennenki maininnu mut laitan vielä.

Täytekakun tekoon pillimehu kostutukseen ja pursotettava hillo yhteen väliin ja vauvan hedelmäsosetta toiseen väliin, just sopiva määrä siitä yhdestä sosepurkista ja ei oo turhan imelää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Emma-merkkiset tuotteet ovat olleet yleensä surkeita. Jouduin kerran ostamaan Emma-merkkisen tuttipulloharjan, kun Prismassa ei ollut muita saatavilla. Tuttipulloharja ruostui kuukaudessa ja heti sen jälkeen se hajosi muutenkin lopullisesti. Emman maahantuoja Lastentarvike vain pahoitteli ja kiitti palautteesta. :( Enpä osta toiste Emmaa.

Joo meil oli muistaakseni NUK merkkinen tuttipulloharja ja se oli hyvä mut en mistään löytäny enää sitä. Nyt taitaa Emma olla ja ei sillä saa kunnolla pullonpohjia pestyä. On liian harva.

Pantenen Ice Shine ollut mun pehkooni todella hyvä, tuo oikeasti kiillon ja pitää kutrit ojennuksessa. Halpa Hand&nail-käsivoide tehnyt ihmeitä jo yhdessä yössä, korjaa repimäni kynsinauhat yhdessä yössä :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no ainaki kaupoissa myytävät valmiit grillivartaat on ihan kamalia , ne on semmosia kantikkaita pötköjä , merkkiä en muista :attn:

oisko noita mitä mä just eilen ostin kokeeksi, atrian possuvartaita :D hyvä tietää ettei suuria kannata odottaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
no ainaki kaupoissa myytävät valmiit grillivartaat on ihan kamalia , ne on semmosia kantikkaita pötköjä , merkkiä en muista :attn:

oisko noita mitä mä just eilen ostin kokeeksi, atrian possuvartaita :D hyvä tietää ettei suuria kannata odottaa :D

Me ostettiin kanssa, olikohan ne just Atrian, maistu niin kauheelle teolliselle marinaadille, ettei tartte toiste ostaa :x

Yhdelle merkille oon uskollinen, ja se on Fairy tiskiaine, varsinkin se ihan originaali vihreä! Se vaan on parasta!
vaan kerran olen tainnut ostaa jotain halpismerkkiä ja totesin etten osta toiste.
Maksaa enemmän kuin muut, mutta on myös riittosampaa ja parempaa. :D
e010.gif

Swiffer Duster on mahtava keksintö!! :D ihan oikeasti magneettisesti imee pölyt =) oriflamen kaikki meikit on olleet mulle epäsopivia, en oo tykänny ollenkaan... Shampoista parhaina mä pidän oikeesti Hienoa suomalaista shampoota ja etenkin tervaversiota!! :D

+Viledan magiclean on hyvä puhdistussieni
+Doven anti age shampoo+hoitoaine hyviä
+doven kurkku+tee suihkusaippua tekee ihon pehmeäksi
+Oriflamen ruusuvesi on ihanan pehmeän tuoksuista!!ei liian ällömakeeta
+TOLUN puhdas keittiö,desinfioiva puhdistusneste tekee tahroista entisiä

-Viledan se uuden mallinen irrotettava moppi(sini valkeat luiskat ne pesuharjakset)on SURKEA ..ei kestä esim pesukonetta kuin joku halpahallin malli. Irtoilevat ja haperoituvat harjakset ja haisee helpommin
-euroshopperin kahvi,wc paperi on surkeita

Meillekin ostettiin kahdesti peräkkäin sellanen Emman "ruokakaukalo" vai miksi niitä muovisia ruokalappuja kutsutaan, ennen ku uskottiin että ne ei todellakaan kestä. Sitten ostettiin tuo Baby Björnin lappu joka maksaa kyllä 3 kertaa enemmän kuin nuo Emman laput, mutta on kyllä yhtä paljon laadukkaampi.

Jos on tarvetta HYVÄLLE termospullolle, niin kannattaa ostaa Thermoksen "Light and compact"-pullo. Melko kallis on (n.40? ) mutta on kyllä hintansa haukkunu. Pystyy ostaan urheiluliikkeistä ja partioaitoista.

Se on muuten kumma, miten sitä joihinkin esineisiin suorastaan rakastuu, kun ne on vaan niin hyviä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

Me ostettiin kanssa, olikohan ne just Atrian, maistu niin kauheelle teolliselle marinaadille, ettei tartte toiste ostaa :x

Atrian Broileri-vartaat on ihan sika-hyviä!!! ja possut oikeesti ihan kamalia!!

Yhteistyössä