Pinotaan lasketut ajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäistä odotellaan ja laskettuaika on 25.9.2011
smiley-greet016.gif

[QUOTE="mama";24272435]5.1.2012 <3 tuskin maltan odottaa![/QUOTE]

kellä lähellä joulua,niin jänskättääkö miten joulu sujuu? itse epäilen että kun toista odotellaan niin joulun aikaa alkaisi "tositoimet" :)

[QUOTE="mama";24272465]kellä lähellä joulua,niin jänskättääkö miten joulu sujuu? itse epäilen että kun toista odotellaan niin joulun aikaa alkaisi "tositoimet" :)[/QUOTE]

No meillä on 25.12 laskettu aika ja kyllähän se vähän jännää miten joulu sujuu. Enemmän kuitenkin se jännittää että miten synnytys sujuu ja pääseekö lapset vierihoitoon vai joutuvatko lasten teholle yms. Tosin suurin osa kaksosraskauksista käynnistyy itsestään varhaisessa vaiheessa, ja mikäli olen lääkärini puheista ymmärtänyt niin käynnistelemään lähdetään mahdollisesti jo rv38.

Alkuperäinen kirjoittaja sydänääniä;24272513:
No meillä on 25.12 laskettu aika ja kyllähän se vähän jännää miten joulu sujuu. Enemmän kuitenkin se jännittää että miten synnytys sujuu ja pääseekö lapset vierihoitoon vai joutuvatko lasten teholle yms. Tosin suurin osa kaksosraskauksista käynnistyy itsestään varhaisessa vaiheessa, ja mikäli olen lääkärini puheista ymmärtänyt niin käynnistelemään lähdetään mahdollisesti jo rv38.

Tsemppistä,varmasti menee hyvin :) Hulinaa luvassa kahden pikkuisen kanssa.

[QUOTE="mama";24272542]Tsemppistä,varmasti menee hyvin :) Hulinaa luvassa kahden pikkuisen kanssa.[/QUOTE]

Kiitos tsemppauksesta! Varmasti tulee olemaan hulinaa. Kotoa löytyy myös loppuvuodesta 3 vee täyttävä pikkumies.

Alkuperäinen kirjoittaja sydänääniä;24272513:

Jos kaksosia odotat niin ihan varmasti syntyy ennen joulua.

Yhteistyössä