PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Muistan tuon rätisevän purkan. Noita pastirolleja en muista mitä ne oli (Oliko ne sellasessa pötkössä? ), mutta oliko niistä laulu, paa,paa, paa, paa pastirol, paa, paa, paa, paa pastirol? Vai keksinkö tuon itse :ashamed: :D
 
iiu
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
Onkos niitä omppu tai salmiakki pastiroleja enää? "Nyt on pastirol päivä-päivä joka muistetaan!"
Noista omppu-pastiroleista on ihania muistoja :heart: :whistle:
Miekin muistan, kun tuntui jo isolta tytöltä, kun käytiin koulun jälkeen ostamassa pastiroleja ja mentiin urheilukentälle syömään ja hengailemaan. Tämä siis joskus 5-6-luokan aikoja :D
 
iiu
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Muistan tuon rätisevän purkan. Noita pastirolleja en muista mitä ne oli (Oliko ne sellasessa pötkössä? ), mutta oliko niistä laulu, paa,paa, paa, paa pastirol, paa, paa, paa, paa pastirol? Vai keksinkö tuon itse :ashamed: :D
Juu oli toi laulu myös. Ja ne oli kovia karkkeja rasiassa. Karkin sisällä jotain "mönjää".
 
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Muistan tuon rätisevän purkan. Noita pastirolleja en muista mitä ne oli (Oliko ne sellasessa pötkössä? ), mutta oliko niistä laulu, paa,paa, paa, paa pastirol, paa, paa, paa, paa pastirol? Vai keksinkö tuon itse :ashamed: :D
Juu oli toi laulu myös. Ja ne oli kovia karkkeja rasiassa. Karkin sisällä jotain "mönjää".
Aaa, nyt muistan :D Nuo omppupastirollit virkisti muistiani...
 
Muistaako kukaan niitä suklaatupakoita :wave:
entäs kinderit muovisia,osin läpinäkyviä elukoita (kissa,pupu ym.),joissa sisällä pikkuruisia kindersuklaamunia?ne sai keskeltä kierrettyä auki.
Harmi kun niitä ei saa enää omille lapsille |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Muistatteko YO-TUPAKAT (jou)? Niitä vedettiin salaa yläasteella....
Niin ja semmoset pakkaukset, missä oli ihan sikana Barbien kenkiä ja muuta sälää....
Jep, muistan! Askit oli just sen näköisiä, että ne suorastaan huus: "Nuoret, ostakaa minut!" :D
 
Super jäätelö puikko missä vaaleanpunanen suussa ritisevä kuori, Jussin valmis porkkanamuussijauhetta, Kaakoajauhetta mutta vaaleanpunaista ja maistu mansikalle. Hessu Hopo hedelmä tikkari... semmonen punakeltainen dumle tikkarin muotoinen. Onhan niitä vaikka ja mitä joita on jääny kaipaamaan ja muistelee usein ... Tuossa nyt jotain :)
 
iiu
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Super jäätelö puikko missä vaaleanpunanen suussa ritisevä kuori, Jussin valmis porkkanamuussijauhetta, Kaakoajauhetta mutta vaaleanpunaista ja maistu mansikalle. Hessu Hopo hedelmä tikkari... semmonen punakeltainen dumle tikkarin muotoinen. Onhan niitä vaikka ja mitä joita on jääny kaipaamaan ja muistelee usein ... Tuossa nyt jotain :)
Noi oli herkkua! Ja sitten mustafa-jäätelö :D
 
Mulla
Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
saako enää irtonumerona vai voiko tilatakkaan enää lehteä Nakke Nakuttaja??
Mä en ole ainakaan missään kaupoissa ko. lehteä nähnyt, enkä kyllä edes tilauskuponkejakaan.. Mulle tuli aikoinaan Nakke Nakuttaja.. Eipä taida enää Peukaloisen Retket -sarjistakaan enää olla.. Mulle tuli sekin jonkin aikaa :)
 
Mulla
Muistaako kukaan semmosta Metsätähti-jugurttia, siinä oli semmonen hillosilmä..?! Entäs pikkumerkkari pusseja, oli ainakin hedelmämerkkareita.. Ostin niitä muksuna myymäläautolta, kun olin mummon luona maalla.. Huoh, oi niitä aikoja.
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Muistaako kukaan semmosta Metsätähti-jugurttia, siinä oli semmonen hillosilmä..?! Entäs pikkumerkkari pusseja, oli ainakin hedelmämerkkareita.. Ostin niitä muksuna myymäläautolta, kun olin mummon luona maalla.. Huoh, oi niitä aikoja.
Ai vidu noi jugurtit :p
Oli kyllä ihan unholassa!
 
Napu
Fanny-suklaavanukas oli yks herkku, nam!

Jaffa-herkkutyynyt, vaikkei kauan kerenneet markkinoilla ollakaan. Heti vedettiin pois :(

Sitten omasta lapsuudesta muistan sellaset purkkalevyt, niitä oli paketissa joku 5kpl. Sellasta ohutta nauhaa. Yks paketti oli keltainen ja purkat oli yksittäispakattu folioon. Ai että ne oli hyvän makuisia!

Kerran äiti oli ostanut jotain tuoksusuihketta autoon joka haisi ihan tuolle purkalle, nami! Sellanen vaaleanbeige pullo missä oli vihreä kuusi kyljessä. Mahtaako sitä enää olla, en ainakaan oo nähnyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napu:
Fanny-suklaavanukas oli yks herkku, nam!

Jaffa-herkkutyynyt, vaikkei kauan kerenneet markkinoilla ollakaan. Heti vedettiin pois :(

Sitten omasta lapsuudesta muistan sellaset purkkalevyt, niitä oli paketissa joku 5kpl. Sellasta ohutta nauhaa. Yks paketti oli keltainen ja purkat oli yksittäispakattu folioon. Ai että ne oli hyvän makuisia!
Kerran äiti oli ostanut jotain tuoksusuihketta autoon joka haisi ihan tuolle purkalle, nami! Sellanen vaaleanbeige pullo missä oli vihreä kuusi kyljessä. Mahtaako sitä enää olla, en ainakaan oo nähnyt?
Juicefruitit? Niitä myydään joissain kaupoissa edelleen :p
 
Mulla
Alkuperäinen kirjoittaja Napu:
Fanny-suklaavanukas oli yks herkku, nam!


Sitten omasta lapsuudesta muistan sellaset purkkalevyt, niitä oli paketissa joku 5kpl. Sellasta ohutta nauhaa. Yks paketti oli keltainen ja purkat oli yksittäispakattu folioon. Ai että ne oli hyvän makuisia!
Tarkotatko Juicy fruit -purkkaa? Sitä silloin tällöin tulee vastaan. Oli meinaan hyvää :) Saako Stimorol -purkkaa enää?
 

Yhteistyössä