Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:ostan kaupasta lontooraesuklaalevyn. :xmas:
Ei ku millasia ite tehtyjä nameja?Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä ostan kaupasta "kumikarkkeja", niitä on ihana mässyttää..
Mikä rasva, kun ei sun ohjeessa lue rasvaa ollenkaan, ennen kuin tossa "sulata rasva"-kohdassa.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Tontun suukot
100g talous-/kilosuklaata
1dl vadelmia / mustaherukoita
Makeisvuokia
Sulata rasva vesihauteessa. Paloittele suklaa tai rouhi veitsellä karkeaksi rouheeksi. Laita suklaa kulhoon ja sulata vesihauteessa. Soseuta marjat ja sekoita sulaan suklaaseen.
Laita seos muovipussiin, leikkaa kulmaan pieni reikä ja pursota massaa pieniin makeisvuokiin.
Koristele suklaaraasteella.
Helppo ja aika nopee ohje. Marjat tuo kivasti raikkautta makeeseen suklaaseen.
Noku emmä osaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:ostan kaupasta lontooraesuklaalevyn. :xmas:Ei ku millasia ite tehtyjä nameja?Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä ostan kaupasta "kumikarkkeja", niitä on ihana mässyttää..
Joku härö mun ohjeessa. Siinä pitäs olla "Sulata suklaa" ja sit se rouhittu tulee koristeluun. Ei siis tuu rasvaa noihin nameihin.Alkuperäinen kirjoittaja m:Mikä rasva, kun ei sun ohjeessa lue rasvaa ollenkaan, ennen kuin tossa "sulata rasva"-kohdassa.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Tontun suukot
100g talous-/kilosuklaata
1dl vadelmia / mustaherukoita
Makeisvuokia
Sulata rasva vesihauteessa. Paloittele suklaa tai rouhi veitsellä karkeaksi rouheeksi. Laita suklaa kulhoon ja sulata vesihauteessa. Soseuta marjat ja sekoita sulaan suklaaseen.
Laita seos muovipussiin, leikkaa kulmaan pieni reikä ja pursota massaa pieniin makeisvuokiin.
Koristele suklaaraasteella.
Helppo ja aika nopee ohje. Marjat tuo kivasti raikkautta makeeseen suklaaseen.