PINOON kaikki joilla nyt Eskarin aloittava lapsi! :)

meidän neiti jännittää jo hieman huomena alkaa eskaria mutta on myös kovin innoissaan. pikkusisko 4v. ei yhtään tykkää et sisko lähtee eskariin, pyytää meitä ostamaan siskolle kännykän että voi soitella hänelle kun tulee niin ikävä :heart:
 
:wave:
Meillä varmaan äitiä jännittää enemmän. Linja-autolla kulkemiset, ruokailut (tarjottimien kans ruuan haku) yms. Mietin koko ajan että miten toi pärjää. Mut pärjää se, niin mie haluun ainakin uskoa. :heart: =)
 
täälläkin eskarilainen
Meillä isosisko lähtee ja myös pikkusisko 4 v jää ikävöimään. Kovin jo tyttö itse odottaa eskariin pääsyä ja laskee öitä kun sinne pääsee. Meillä alkaa tiistaina eskari. Äitiä varmaan täällä jännittää enemmän kuin itse eskarilaista. Meille iso muutos tämä eskariin meno kun on tähän asti ollut ihan kotosalla
 
Esikko lähtee aamulla eskariin. Tytöllä on kunnon saattojoukko eskarimatkalle kun pikkuveljet on mukana ja mummokin on parhaillaan ajelemassa meillepäin :D Kun ei sitä vielä uskalla yksinään eskariin päästää kävelemään tai sieltä pois, täytyy kattoa sitten jossain vaiheessa jos talutushihnaa uskaltais vähän löysyttää. Niin ja eskarimatkaa on 1km. Tutustuminen jäi keväällä vesirokon takia väliin, käytiin sitten omiin nimiin koulun pihalla ihmettelemässä. Saas nähdä miten lähtee sujumaan. Suurin haaste on varmaan meillä vanhemmilla, kun tehdään vuorotyötä ja aamulla on lapsilla ollu klo8 heräilyaika... ja nyt pitäis olla jo sillon eskarissa.
 
LotL
Esikoisella alkaa huomenna eskari samassa tutussa päiväkodissa, jossa ovat veljensä kanssa muutenkin hoidossa. On laskettu öitä eskarin alkuun ja pientä jännitystäkin on ollut havaittavissa :)
 
Meillä on harjoiteltu jo viime viikko, sillä tyttö menee päiväkotiin eskariin, koskapa tarvitsee myös hoidon. Eli viime viikon on ollut päiväkodissa hoidossa ja huomenna alkaa sitten eskari. Innolla odottaa kaikkien eskarikavereiden näkemistä. 3,5 vuotias pikkusisko ei ole innoissaan, sillä hän jatkaa tutussa perhepäivähoidossa yksi, (kuten asian ilmaisee).
 
:wave: Esikoispoika 5v 8kk aloittaa tiistaina. Ihan "yksin" menee ja tulee taksilla kun olen kotona nyt äitiyslomalla... Mutta kyllä täälläkin taitaa olla äiti se jota jännittää enemmän. Poika haluaisi itse mennä jo kouluun mutta tiukkojen keskustelujen jälkeen hyväksyi sen että ensin pitää mennä eskariin päiväkotiin... :D
 

Yhteistyössä