PINOon kaikki Gordon Ramseyn kuolaajat :D :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
:p :p :p :p :p :p :p :p :p
ei mut oikeesti, on se niin väärin et miehet vaan paranee vanhetessaan ja joku kurttuinen mieskin voi olla täydellinen herkku :D , ja entä me naiset??? Siis jos ei leikkaa ja muotoile itteensä keinotekoisesti: rypistytään, aletaan roikkua jne, niin eipä pari-kolmekybäset kollit hingu meidän perään, ei :laugh:

Tässä yksi :), ja ihmettelen minäkin, että miten oikeesti se mies vain voi saada sellaisen käsittämättömän vetovoiman aikaiseksi - siis kun eihän se oikeesti edes ole niin mahdottoman komea...Mutta mieluusti ottaisin hänet keittiöömme kokkaamaan ja muutenkin :whistle:...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Tässä yksi :), ja ihmettelen minäkin, että miten oikeesti se mies vain voi saada sellaisen käsittämättömän vetovoiman aikaiseksi - siis kun eihän se oikeesti edes ole niin mahdottoman komea...Mutta mieluusti ottaisin hänet keittiöömme kokkaamaan ja muutenkin :whistle:...

Ja se meinaan vähän näyttäis kaapin paikan :D :whistle: :p :o :heart: siinä lentäis salaatit ja ottimet kun Gordon ottais apupöydällä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

keittiöön sais tulla, ei makkariin. Makuja on monenlaisia, eihän seksikkyys riipu iästä/ulkonäöstä, joissain vaan toisten mielestä on sitä jotain.
Mutta: puuttuuko teiltä jämäkkä mies sängystänne, mies joka tietää mitä haluaa ja huutaa "fuck! suck it hard, I want it hard!" jos ette oo mieliks?
=)

Alkuperäinen kirjoittaja eiei:
keittiöön sais tulla, ei makkariin. Makuja on monenlaisia, eihän seksikkyys riipu iästä/ulkonäöstä, joissain vaan toisten mielestä on sitä jotain.
Mutta: puuttuuko teiltä jämäkkä mies sängystänne, mies joka tietää mitä haluaa ja huutaa "fuck! suck it hard, I want it hard!" jos ette oo mieliks?
=)

mut miehestä löytyy se puoli heti kun vain vihjaan et oon kunnon kyydin tarpeessa :D .

Ja se meinaan vähän näyttäis kaapin paikan :D :whistle: :p :o :heart: siinä lentäis salaatit ja ottimet kun Gordon ottais apupöydällä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

[/quote]

:laugh: :laugh: :laugh:...mitenkäs sä mun päiväuneni tiedät :whistle: :saint: :B ...?!

Mies on muuten hiukan ihmetellyt, kun tässä olen (kuolaten) hurjan kiinnostuneena katsonut hänen ohjelmiaan...vallankin kun tietää mun keittiötaitoni ;)...että luulis jotain oppia jo saavan tuommosesta toljottelusta...:D...jo vain, mutta se "oppitunti" voi toki olla joku muu kuin keittiöön liittyvä...:whistle:..:D

Yhteistyössä