muistaakseni on viiniköynnöksiä. äidin pihalta käytiin mun siskon kaa hakee. onneks se oli mukana niin ei tullu napattua mukaan mitään vaarallista.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Voi kuinka kaunis tuo HelloShittyn kukkakakku!! Mitä noi vihreät kiekurat siinä päällä on? Eihän tota raaskis syödäkään. Hello Kitty on myös :heart:
Sämpläsin hiukan, nyt taitaa näkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Fang-Ann; siun kakkuis ei näy! :wave:
No nyt näkyi, toinen mun kaksospojista on hiveä hämähäkki-fani ja kakkuhirviö, toi olis sille just passeli! Hieno!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sämpläsin hiukan, nyt taitaa näkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Fang-Ann; siun kakkuis ei näy! :wave:
hianoAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:en tiiä taas osaanko mut kaivoin pojan 6v hämiskakun esiin ja tässä se on. Tuli viime hetken paniikki et mitä teen ja ihan hauska idis syntyi osittain kaksplussan avustuksella kun täällä silloin idiksiä kysyin
kiitti. Tuli paniikki mistä teen seitin. Tein tomusokrusta ja vedestä massan johon kaakaota ja ihan kivan näköistä seittiä tuliAlkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:No nyt näkyi, toinen mun kaksospojista on hiveä hämähäkki-fani ja kakkuhirviö, toi olis sille just passeli! Hieno!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Sämpläsin hiukan, nyt taitaa näkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Fang-Ann; siun kakkuis ei näy! :wave:
kinuskikissan blogissa on hyvin ohjeita. kato guuglestaAlkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli harmaana:HelloShittyn kakut on kauniita, samoin kun Fanginkin Voi ku osais itsekin tehdä... tiiättekö mitään nettisivuja joissa opetettais rautalangasta vääntämällä tekemään kakun koristeita jne?
aika varma olen et se olis just kinuskikissaAlkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Mä oon kyllä ottanut kakkukuvia myös mutta ne on niin säälittäviä räpellyksiä etten kyllä laita tänne. :ashamed: Mä en tiedä mistä se johtuu, että vaikka kuinka suunnittelen mukamas hyvin etukäteen koristelut sun muut niin tekovaiheessa ryssin jotain, jonkun viivan vetäsen väärään paikkaan tmv ja pilallahan se sit on. Mutta joskus mä vielä opettelen tekemään upeita luomuksia
Tuli mieleen kympin uutisten loppukevennys jokin aika sitten, siinähän oli kans taitava kakuntekijä. Näkikö kukaan sitä? Se pinkki kukka-kakku oli tosi kaunis!
Mä luulin, että seitti oli jotain suklaakastiketta, ihmettelin vielä miten oot saanu sitä pursotettua noin tasaisen ohuena viivana siitä tuubista. B)Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kiitti. Tuli paniikki mistä teen seitin. Tein tomusokrusta ja vedestä massan johon kaakaota ja ihan kivan näköistä seittiä tuli
Yhtä paljon mäkin ihmettelin etten mokannu.Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Mä luulin, että seitti oli jotain suklaakastiketta, ihmettelin vielä miten oot saanu sitä pursotettua noin tasaisen ohuena viivana siitä tuubista. B)Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kiitti. Tuli paniikki mistä teen seitin. Tein tomusokrusta ja vedestä massan johon kaakaota ja ihan kivan näköistä seittiä tuli