pino Uskovaiset palstailijat

Alkuperäinen kirjoittaja samoyed:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Uskon omalla tavallani.
Mua on kahdesti kuultu ihan selkeästi kun on ollut paha paikka, joten uskon että joku kuuntelee.
näin olen asian myös minä kokenut että kuunnellaan : )
:)
Kerta olisi voinut mennä vielä friikin sattuman piikkiin, mutta kaksi ei. Uskon myös että pahan voi kutsua elämäänsä jos sitä haluaa.
 
samoyed
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja samoyed:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Uskon omalla tavallani.
Mua on kahdesti kuultu ihan selkeästi kun on ollut paha paikka, joten uskon että joku kuuntelee.
näin olen asian myös minä kokenut että kuunnellaan : )
:)
Kerta olisi voinut mennä vielä friikin sattuman piikkiin, mutta kaksi ei. Uskon myös että pahan voi kutsua elämäänsä jos sitä haluaa.
Näinpä ja tarkkana saa olla välillä ettei tee sitä ihminen kun niin helposti näyttää myös sen pimeän puolensakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskänen:
Minä pinoudun tähän!!! uskon Jumalaan ja Jeesukseen :) ratkaisu tehty ja elämä hymyilee=)
Olipa mukava kuulla että näin valitsit, uskon kyllä että elämä hymyilee niin täälläkin ja moni asia helpottui omalla kohdalla :heart: :hug:
 
vieras
Mua askarruttaa yksi juttu..voiko toisen ihmisen pelastaa ruokoilemalla hänen puolestaan,vaikka hän itse kieltää uskon? Tai siis..en osaa selittää tätä järkevästi,mutta tälleen lapsellisesti muotoiltuna..pääseekö taivaaseen jos joku rukoilee sun puolesta vaikka et itse uskoisi tai rukoilisi?
 
samoyed
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua askarruttaa yksi juttu..voiko toisen ihmisen pelastaa ruokoilemalla hänen puolestaan,vaikka hän itse kieltää uskon? Tai siis..en osaa selittää tätä järkevästi,mutta tälleen lapsellisesti muotoiltuna..pääseekö taivaaseen jos joku rukoilee sun puolesta vaikka et itse uskoisi tai rukoilisi?
No aina kannattaa rukoilla toisen puolesta ja voi rukoilla että hänkin löytäisi rauhan ja uskon ja päästäisi jeesuksen sydämeensä. Eihän sitä koskaa tiedä : ) Kyllä raamatun mukaan pitää tehdä henkilökohtainen uskon ratkaisu mutta rukoilu ei mene koskaan hukkaan, rukoile vaan!
 
äiskänen
Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskänen:
Minä pinoudun tähän!!! uskon Jumalaan ja Jeesukseen :) ratkaisu tehty ja elämä hymyilee=)
Olipa mukava kuulla että näin valitsit, uskon kyllä että elämä hymyilee niin täälläkin ja moni asia helpottui omalla kohdalla :heart: :hug:


=) Hali sinne myös!! Se on totta et asiat on helpottunut . oma ajatusmaailma ja elämänarvot jne. kaikki on paljon valoisammat ja osittain muuttunut;) oon aina uskonut omalla tavallani,mut nyt vasta ymmärrän mitä äitini aikoinaan sanoi uskoon tulosta. lohduttavaa myös ajatella että joskus vielä näen äitini..
 
Mulla on pitkään ollut sellainen eksyksissä-olo. Kai se alkoi jo tyttäreni kuoleman jälkeen.
Paljon olen lukenut ja miettinyt uskonasioita. Joulun alla pari ystävääni pyysi minua mukaansa Helluntaiseurakunnan tilaisuuteen. Tuntui kuin olisin mennyt "kotiin". Olen pastorin kanssa keskustellut ja viime tiistaina annoin elämäni Jeesukselle. Ja sain rauhan. Tässä nyt lyhyesti...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Mulla on pitkään ollut sellainen eksyksissä-olo. Kai se alkoi jo tyttäreni kuoleman jälkeen.
Paljon olen lukenut ja miettinyt uskonasioita. Joulun alla pari ystävääni pyysi minua mukaansa Helluntaiseurakunnan tilaisuuteen. Tuntui kuin olisin mennyt "kotiin". Olen pastorin kanssa keskustellut ja viime tiistaina annoin elämäni Jeesukselle. Ja sain rauhan. Tässä nyt lyhyesti...
Voi kun ihanaa!! Olen onnellinen puolestasi! Kaikkea hyvää ja siunausta elämääsi! Niin ja täällä myös eräs uskovainen :).
 

Yhteistyössä