Pino oman kruununsa kiillottajille!

Ethän sie Timppa voi tällasta pinoa alottaa, jos et kerran osallistu siihen :wave: Tää on kruununkiillottajien pino, etkä sie kuulu niihin. Vai kiillotteletko sie kruunuas sillä, että et kiillottele sitä? :D

Mie teen itse soseet, käytän lapsella kestovaippoja ja ja ja... Kiiltääkö tarpeeksi?? :saint:

mulla on jo melkein sädekehä kun oon kiillottanu n
Mäpä oon maailman paras äiti omille muksuille vaikka en sattuneesta syystä ole pystyny imettämään (ei tuu huippuurheilijoita ei) joskus jopa huudan lapsille ja silti kiillotan kruunuani ja mussa on vaikka millä mitalla virheitä, mutta mäpä oon silti se paras äiti omilleni.

Pakkohan se on omaan ketjuun osallistua: me käytetään mahdollisimman paljon oma kasvattamaa/metsästämää lihaa (hävetkää tehotuotannon tehokäyttäjät!), käytetään energiansäästölamppuja (kirotut te köyhät jotka ostatte alennus-hehkulamppuja!), lämmitetään melkein koko asunto puulla (maanrakoon kaikki öljylämmittäjät!), meillä ajetaan ainoastaan dieselautoilla (bensiinin myynti lopetettava!), meiltä ei tule käytännössä ollenkaan biojätettä, ainakaan kaatopaikalle menevää (miksi te annatte auton vietäväksi biojätteet?)....

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Pakkohan se on omaan ketjuun osallistua: me käytetään mahdollisimman paljon oma kasvattamaa/metsästämää lihaa (hävetkää tehotuotannon tehokäyttäjät!), käytetään energiansäästölamppuja (kirotut te köyhät jotka ostatte alennus-hehkulamppuja!), lämmitetään melkein koko asunto puulla (maanrakoon kaikki öljylämmittäjät!), meillä ajetaan ainoastaan dieselautoilla (bensiinin myynti lopetettava!), meiltä ei tule käytännössä ollenkaan biojätettä, ainakaan kaatopaikalle menevää (miksi te annatte auton vietäväksi biojätteet?)....
Ja olen tietenkin maailman paras isä! :D

Yhteistyössä