Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Saako kiillottaa käsidesillä :saint:
Parhaat asiat tulee pienissä paketeissaAlkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Minä olen kasvanut hyvin isoksi. Muut ovat jääneet pieniksi. Repikää siitä, pätkät!
mäkin syön aamuisin puuroa ja ruisleipää, joten varmaan pitäisi kruunua alkaa kiillottamaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä syön joka aamu puuroa ja ruisleipää. Se on maailman terveellisintä. Te muut syötte varmaan pullaa ja siksi olette niin huonovointisia.
Ja olen tietenkin maailman paras isä!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pakkohan se on omaan ketjuun osallistua: me käytetään mahdollisimman paljon oma kasvattamaa/metsästämää lihaa (hävetkää tehotuotannon tehokäyttäjät!), käytetään energiansäästölamppuja (kirotut te köyhät jotka ostatte alennus-hehkulamppuja!), lämmitetään melkein koko asunto puulla (maanrakoon kaikki öljylämmittäjät!), meillä ajetaan ainoastaan dieselautoilla (bensiinin myynti lopetettava!), meiltä ei tule käytännössä ollenkaan biojätettä, ainakaan kaatopaikalle menevää (miksi te annatte auton vietäväksi biojätteet?)....
Kaupallinen yhteistyö: Storytel