Ja kalapuikolla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Saako kiillottaa käsidesillä :saint:
Parhaat asiat tulee pienissä paketeissaAlkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Minä olen kasvanut hyvin isoksi. Muut ovat jääneet pieniksi. Repikää siitä, pätkät!
mäkin syön aamuisin puuroa ja ruisleipää, joten varmaan pitäisi kruunua alkaa kiillottamaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä syön joka aamu puuroa ja ruisleipää. Se on maailman terveellisintä. Te muut syötte varmaan pullaa ja siksi olette niin huonovointisia.
Ja olen tietenkin maailman paras isä!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pakkohan se on omaan ketjuun osallistua: me käytetään mahdollisimman paljon oma kasvattamaa/metsästämää lihaa (hävetkää tehotuotannon tehokäyttäjät!), käytetään energiansäästölamppuja (kirotut te köyhät jotka ostatte alennus-hehkulamppuja!), lämmitetään melkein koko asunto puulla (maanrakoon kaikki öljylämmittäjät!), meillä ajetaan ainoastaan dieselautoilla (bensiinin myynti lopetettava!), meiltä ei tule käytännössä ollenkaan biojätettä, ainakaan kaatopaikalle menevää (miksi te annatte auton vietäväksi biojätteet?)....