Pino heille jotka ei kerää kalliita astiasarjoja :)

No mä en kerää.

Mun kaapit pursuaa kaikenlaisia erilaisia kippoja ja kuppeja, joille ei edes ole paria. Ostelen astioita hetken mielijohteesta, sekä jos tykästyn johonkin. Astioita on joskus liian vähän, ja joskus tuntuu että niitä on liikoja. Jotkut spesiaalikipotkin keräävät pölyjä, ja saa pelätä että menevät rikki. Siis esim. lahjoja joita lapset saaneet, ja joita säilytän kunnes liihottavat kippoineen joskus sitten omiin nurkkiinsa.

Naureskelin tässä jokunen aika sitten, kun kakkukahviteltiin. Kakkulapiokin on sellainen vuosia sitten ostettu ihan taviskakkulapio. Mutta se hyvä puoli on kun ei ole hopiaa, niin ei tartte kiillottaakkaan.

ja lisään etten koskaan ole ollut merkkifriikki. Olen fiilisfriikki, eli muhun kolahtaa joka asiassa jokin muu kuin muoti tahi noi merkkiasiat.
 
Miulla on ihan kiva astiasto, mutta se ei ole mikään merkkiastiasto. Kalliita astioita en osta esimerkiksi sen takia, että olen melkoinen räppäkäpälä...kyllä ottaisi päähän kun tippuisi 10 euronkin muki kädestä ja menisi säpäleiksi.
 
Mä ite en kerää enkä ole kerännyt mitään mutta mulle on kerätty arabian teema sarjaa jonkin verran joskus =) Mulle on kerätty keltasta ja miehelle sen sukulaiset on keränny vihreetä, ja minä ryökäles olen laiminlyönyt koko hienon keräämisjutun :saint: yhtäkään en ole malttanut ostaa kun kahvi (ihme ja kumma) pysyy myös halvempien kuppien sisällä :whistle:
 
en kerää, mut sukulaiset on kerännyt mulle arabian 24h sarjaa sinisenä, on kivoja, mut ite en ostaisi, keräisi sen kummemmin. Mulla on häälahjaksi saatuja aallon(iittalan laseja joita en ole uskaltanut käyttää kertaakaan :ashamed: ettn riko tms.. niitä jätskikulhoja on pari kertaa käytetty :ashamed:
 

Yhteistyössä