Pino epäsovinnaisille vitseille, jotka naurattavat aivan kauheasti

Nirppurotta laiskana
Rekka pysähtyi risteykseen, missä oli kolmio.Kuljettaja katsoi oikealle: sieltä tuli somali polkupyörällä, kuljettaja katsoi vasemmalle, eikä sieltäkään tullut ketään.


Kaksi kuuromykkää kertoi toisilleen vitsejä. Toinen kertoi niin hyvän vitsin, että toiselta meni kaikki sormet sijoiltaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kun kysytään.. "Kumpaa muistutat enemmän.. äitiäsi vain isääsi?" Joku vastaa siihen...: "isää kait". Sitten heitetään läppä. > MIkä on pervouden huippu..? Vastaus: Kun poika tulee isäänsä !


Orbit vitsit nauratta silti aina. Orbitin syntymätarina on aivan mainio. :D Kun pikku Orbitin isä meni synnytysosastolle katsomaan pientä suloista syntynyttä poikaansa ja hoitaja ohjasi hänet varovasti vastasyntyneiden osastolle ja sanoi ettei Orbit ole ihan täydellinen ja pahoitteli asiaa. Isä ei siitä välittänyt.. Onhan Orbit hänen rakas poikansa! Isä meni kädettömien vauvojen sänkyjen luo.. Mutta hoitaja ohjasi hänet pois.: "Ei.. Orbit on vakavammin vajaavainen.." Isä meni hieman huolestuneena kädettömien ja jalattomien osastolle.. Ja taas hoitaja sanoi saman.. Isä jo hieman järkyttyi ja meni osastolle jossa oli vauvojen päitä itkemässä kuorossa... Hoitaja oli taas että ei ja otti isää kädestä kiinni ja vei viimeiseen huoneeseen jossa oli vain yksi kehto ja sieltä ei kuulunut pihaustakaan.. Isä katsoi kehton pikku Orbittia ja Orbit oli vain silmä! Mutta hyvin rakas sellainen sanoi isä :heart:


:D Orbitin koko lapsuus on aika karu.. Mutta lohdukkeeksi täytyy sanoa että Orbit kasvoi ja jo 7 vuotiaana hänellä olo kaikki muu kehittynyt paitsi kädet. Hän oli hyvin, hyvin, hyvin, hyvin kiltti lapsi ja nöyrä. Jouluna hän odotti innoissaan jos saisi lahjoja :heart: Kuten veljensä sai polkupyörän, tietokonepelin, uuden läppärin ja uuden tietokoneen, leikkijunaradan sähköisen, skeittilaudan, karkkia kilon ja muotipipon missä luki kulman kingi.

Lahjat alkoivat uhkaavasi hävitä kaikille muille paitsi kiltille pikku Orbitille jolla ei ollut käsiä :(
Kunnes isä kaivoi kuuden alta yhden paketin ja sanoi että Tämä taitaa olla sinulle Orbit! :heart: Orbitin silmät kostuivat kyynelistä ja hän sanoi että isä on rakas ja veli on niin rakas ja äiti rakas ja jumala on rakas.. Innoissaan Orbit avaa lahjaansa ja kyyneleet purskahtavat uudelleen hänen silmiinsä kun pakkauksesta paljastuu hyppynaru!
mä en tajua...
 
Mari -76
"Äiti äiti, en halua enää leikkiä isoisän kanssa!"
"Lopeta valittaminen ja laita sitten luut takaisin laatikkoon!"

"Äiti äiti haukkuvat minua koulussa vampyyriksi!"
"Ole hiljaa ja syö keittosi ennen kuin se hyytyy."

"Äiti äiti, en halua mennä Amerikkaan!"
"Ole hiljaa ja ui!"

"Äiti äiti, en halua enää leikkiä isoäidin varpailla."
"Ole hiljaa tai naulaan arkun kannen kiinni."



Mitä sanoi Estonian Tax Freen myyjä asiakkaalle?
"Osta nyt, kohta kallistuu!"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
Uskonnosta on jo vitsailtu, joten uskallan minäkin...
Jossain näin tekstin:

Jesus comes - look busy

:LOL:

Todellisuudessa minulla ei ole mitään _ketään_ vastaan, musta huumori on vain niiiin parasta :D

mä ny kerron vaikka ei ehkä pitäs..

" Jeesus tulee!!!"
- Nieletkö?
 
vieras lisää
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
"Äiti äiti, en halua enää leikkiä isoisän kanssa!"
"Lopeta valittaminen ja laita sitten luut takaisin laatikkoon!"

"Äiti äiti haukkuvat minua koulussa vampyyriksi!"
"Ole hiljaa ja syö keittosi ennen kuin se hyytyy."

"Äiti äiti, en halua mennä Amerikkaan!"
"Ole hiljaa ja ui!"

"Äiti äiti, en halua enää leikkiä isoäidin varpailla."
"Ole hiljaa tai naulaan arkun kannen kiinni."
Eiks tähän sarjaan kuulunut myös:
"Äiti äiti, en jaksa enää pyöriä ympyrää!"
"Ole hiljaa, tai naulaan toisenkin jalkasi lattiaan!"
 
Kirjettä pukkaa
Pariskunta päätti keksiä "rakastelulle" koodisanan jotta lapset eivät tietäisi mistä on kyse. He päättivät kutsua sitä "konekirjoittamiseksi". Eräänä päivänä isäntää halutti ja hän pyysi lasta kysymään äidiltä josko voitaisiin konekirjoittaa. Äiti lähetti viestin takaisin että ei voida, muste on loppu, jäljellä on vain punaista mustetta. Kului muutama päivä ja äiti pyysi lasta viemään uuden viestin että nyt on saatu taas lisää mustetta ja että nyt voitaisiin konekirjoittaa. Isä laittoi viestiä takaisin: "Ei tarvitse, kirjoitin jo käsin".
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
. Mutta lohdukkeeksi täytyy sanoa että Orbit kasvoi ja jo 7 vuotiaana hänellä olo kaikki muu kehittynyt paitsi kädet.


.. Innoissaan Orbit avaa lahjaansa ja kyyneleet purskahtavat uudelleen hänen silmiinsä kun pakkauksesta paljastuu hyppynaru!
mä en tajua...
Mitä tekee hyppynarulla, jollei ole käsiä??
Inhottavaa mustaa huumoria.
 

Yhteistyössä