PINO CLOMIFEENIN POPSIJOILLE

  • Viestiketjun aloittaja RouvaHuldaHuoleton
  • Ensimmäinen viesti
RouvaHuldaHuoleton
Mie saatan testata ovista mihin päivänaikaan tahansa, joten saattaa mennä siis ohi... Täytynee skarpata. Toisaalta, ajattelin joko luopuisi tikuttamisesta kokonaan ja tyytyisi jännäämään kuukautisia kun on niiden aika... terojen takia tiedän aika tarkalleen koska ne olisvat tulossa...
 
RouvaHuldaHuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 14:07 valpuri kirjoitti:
Betania, kp oli 11..
Miltä se testitikku näytti ne muut päivät, ennen sitä plussaa? Ilmeisesti clomeja söit ennenkuinovuloit? Mulla nyt kp 9 ja testi näyttää viivaa joka juuri ja juuri erottuu, tiedän että on vielä aikaista mutta masentaa jo valmiiksi! :'(
 
valpuri
Aivan, RouvaHuldaHuoleton, voi tietty olla, että, jos tikuttelet tänään aamulla ja huomenna vasta illalla, on tuossa 36h:ssa voinut jotakin tapahtua.. ;)

Jos tikuttelu tuntuu lisäävän ressiä, ei varmasti hullumpi ajatus pupuilla kierron puolivälin paikkeilla ja katsella, mitä tapahtuu. Jos simpat ovat liikkeellä, ei testauksella sinänsä asia muutu (paitsi siis, jos haluaa varmistaa ovulation mahdollisuuden (=hormoonitason nousun))..

:flower:
 
valpuri
RouvaHuldaHuoleton,

Ups, mennään ristiin.. ;)
Ehdin tikutella vain kp10, jolloin siis tikuttelun aloitin (clomeja söin 50mg kp3-7). Sain silloin kaksi viivaa, joista toinen vielä selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. Älä siis luovu toivosta, viivat voi vahvistua ihan yllättäen ja "puskista"!
 
lumikko
kävin tänään lääkärissä ja samalla tehtiin ultra. mulla todettiin pco, mikä sinänsä ei tullut yllätyksenä mulle. olen itse asiaa paljon miettinyt. mutta jotain positiivistakin. vasemmalla puolella oli yksi folliikkeli kasvanut ja toivottavasti irtoaa tässä lähipäivinä. eli jotain hyötyä clomeista on ollut. nyt vaan sitten jännäämään.
 
miu81
Heipsan!!

Tänään sit taas kp 1 ja voimalla tulikin... Eli mun piinailu päättyi. Oli jotenkin odotettavissakin... :)
Uutta kiertoo peliin eli kp 3-7 2 tabl pv:ssä. kp 12 ultra 290506. Diformin olis tarkoitus aloittaa huomenna. Pcota ei ole todettu. Vähän niinkun sokereiden tasaamiseksi ja laihdutuksen tukemiseksi tuo on... Saas nähdä..

Saa nähdä saanko taas pregnylin irrotukseen tähän kiertoon...
jatkakaamme yrityksiä liput korkealla... :heart:
 
lumikko
onko jollakin muulla niin, että ei ole käytössä kuin clomit? kävin tänään siellä lääkärissä ja sain nyt ohjeeksi syödä clomin 1 tabletti neljän kierron ajan, ilman teroja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 20:57 lumikko kirjoitti:
onko jollakin muulla niin, että ei ole käytössä kuin clomit? kävin tänään siellä lääkärissä ja sain nyt ohjeeksi syödä clomin 1 tabletti neljän kierron ajan, ilman teroja.

Moi!

Joo, mulla on pelkät clomit. Nyt kp 14, mutta ovista en ole pongannut. Tosin tänään jää ovulaatiotestin tekeminen iltapäivään, kun en sitten äsken muistanut koko asiaa ja kävin pissalla!!! :kieh:

Olen syönyt clomeja nyt ekaa kiertoa kp 4-8. Kai se ovis voi sitten olla myöhemmin clomeillakin, mulla nimittäin oma kierto ollu viime aikoina32 päivää, että siinä mielessä kyllä kai... Vai osaatteko auttaa minua?

Pelkään niin, ettei mitään tapahdu tällä 1 tabletti/vrk annostuksella... :ashamed:
 
RouvaHuldaHuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 21:02 YÖKYÖK kirjoitti:
TARKOTIN #&%?$!*... TAI PANNA TAI... IHAN MITÄ TAHANSA MUUTA KUN PUPUILLA
Vaikka kuullostat hieman agressiiviselta (turhankin) on pakko sanoa että olen samaa mieltä, pupuilusta puhumisesta tulee ala-asteikäinen ja hyvin hyvin teennäinen olo. Jos kerran lapsia ollaan täällä "tekemässä" ihan talkoilla niin eiköhän me kestetä ne asiat oikeilla nimillään... eli illalla miehen kanssa paneskellaan vaikka ovistesti näyttää sitkeesti miinusta.

Tänään siis kp 11 ja ovulaatiotesti näyttää miinusta. Varattiin matka tallinnaan bailaamaan 10.6, saa nähdä miten käy. Toivon ja pelkään että joudun limulinjalle, mutta uskon kyllä että terojen jälkeen vuoto tulee ajallaan. Munasarjaa on vasemmalta kyllä nippaillut, josko siellä jotain kasvaisi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 15:30 RouvaHuldaHuoleton kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 21:02 YÖKYÖK kirjoitti:
TARKOTIN #&%?$!*... TAI PANNA TAI... IHAN MITÄ TAHANSA MUUTA KUN PUPUILLA
Vaikka kuullostat hieman agressiiviselta (turhankin) on pakko sanoa että olen samaa mieltä, pupuilusta puhumisesta tulee ala-asteikäinen ja hyvin hyvin teennäinen olo. Jos kerran lapsia ollaan täällä "tekemässä" ihan talkoilla niin eiköhän me kestetä ne asiat oikeilla nimillään... eli illalla miehen kanssa paneskellaan vaikka ovistesti näyttää sitkeesti miinusta.
Käyttäkäämme tästä lähin siis ainoastaan sanaparia "olla yhdynnässä", joka on virallinen termi. ;)
 
lumikko
mulle tehtiin samalla se ultara, jossa näkyi se yksi kehittynyt munasolu. lääkäri sanoi, että mitä suurella todennäköisyydellä se irtoaa maanantain ja keskiviikon välillä, joten silloin mä elän kp 17, joten Betania, kyllä sen voi sitten bongailla myöhemminkin. tietysti jokainen on yksilöllinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 21:40 lumikko kirjoitti:
mulle tehtiin samalla se ultara, jossa näkyi se yksi kehittynyt munasolu. lääkäri sanoi, että mitä suurella todennäköisyydellä se irtoaa maanantain ja keskiviikon välillä, joten silloin mä elän kp 17, joten Betania, kyllä sen voi sitten bongailla myöhemminkin. tietysti jokainen on yksilöllinen.
Hei!

Kiitos tiedoista, rauhoitti mun mieltä. :) Yritän nyt siis vain ajatella positiivisesti ja toivon, että se munasolu sieltä vielä irtoaa! ;) En testannut ovulaatiotestiä tänään ollenkaan, mutta vauvaa "tehtiin" kyllä ihan antaumuksella. ;)
 
lumikko
mulle lääkäri kehoitti tekemään sitä ovulaatiotestiä, koska sitten nädhään irtoaako se sieltä ja onko annos riittävä. syön nyt vain yhtä tablettia. mutta ainakin ultrassa näytti olevan vastetta nyt tälle yhdelle tabletille. sitähän ei sitten tiedä onko jatkossa. seuraavassa kierrossa syön clomeja kierron 3-7 päivinä. mikä kiertopäivä sulla on menossa? mulla on tällä hetkellä kp 15.
 
RouvaHuldaHuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 16:17 pietu kirjoitti:
Mielenkiintoista huomata, että toisille on määritelty sekin, että montako kiertoa näitä nappeja tulee syödä.. Minulle ei sanottu sitäkään :(
Ihan valmistajan ohjeiden mukaan (löytyvät siitä lääkelootasta) clomifenia saa syödä 6kk putken ja sitten on pidettävä taukoa. joten sitä en erikseen varmaan aina lääkärit sano (valitettavasti) vaan olettavat että potilas lukaisee sen lappusen joka lääkkeiden muka´na tulee...
 
pietu
Ah.. se selittääkin jälleen kaiken. Minun kun ei ole vielä yhtään tarvinnut ottaa niin en ihan ajatuksen kanssa lukenut. Ensi viikolla (mikäli menkat tulee ajallaan) aloitan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 11:45 lumikko kirjoitti:
mulle lääkäri kehoitti tekemään sitä ovulaatiotestiä, koska sitten nädhään irtoaako se sieltä ja onko annos riittävä. syön nyt vain yhtä tablettia. mutta ainakin ultrassa näytti olevan vastetta nyt tälle yhdelle tabletille. sitähän ei sitten tiedä onko jatkossa. seuraavassa kierrossa syön clomeja kierron 3-7 päivinä. mikä kiertopäivä sulla on menossa? mulla on tällä hetkellä kp 15.

Hei!

Mulla on nyt tänään kp 16. Olen koittanut tehdä ovulaatiotestejäkin (unohdin kylläkin yhtenä päivänä), mutta ei tarpeeksi tummaa viivaa näyttänyt vieläkään. Ostin jotakin RFSU:n testejä, joita ei pitäisi ohjeen mukaan tehdä aamupissasta. Tänään kylläkin tein, koska mulle on tosi vaikeaa olla päivällä yli neljä tuntia pissimättä... :ashamed: Niin ja kun ei sais juoda kahteen tuntiin ennen testin tekemistä. Menee elämä näillä testeillä niin hankalaksi. :/

No, ollaan menty "joka toinen päivä"-menetelmällä kp 12 alkaen. Tänäänkin pitäisi... Jotenkin vähän ahdistaa tämä touhu tällä tavalla kellon kanssa. :(

Ja varsinkin, jos se ovulaatio ei vielä edes tosiaan oo lähimaillakaan... Mitäs, jos meiltä loppuu voimat kesken? :/

Onko teillä kenelläkään tälläistä? :ashamed:
 
lumikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 13:15 Betania kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 11:45 lumikko kirjoitti:
mulle lääkäri kehoitti tekemään sitä ovulaatiotestiä, koska sitten nädhään irtoaako se sieltä ja onko annos riittävä. syön nyt vain yhtä tablettia. mutta ainakin ultrassa näytti olevan vastetta nyt tälle yhdelle tabletille. sitähän ei sitten tiedä onko jatkossa. seuraavassa kierrossa syön clomeja kierron 3-7 päivinä. mikä kiertopäivä sulla on menossa? mulla on tällä hetkellä kp 15.

Hei!

Mulla on nyt tänään kp 16. Olen koittanut tehdä ovulaatiotestejäkin (unohdin kylläkin yhtenä päivänä), mutta ei tarpeeksi tummaa viivaa näyttänyt vieläkään. Ostin jotakin RFSU:n testejä, joita ei pitäisi ohjeen mukaan tehdä aamupissasta. Tänään kylläkin tein, koska mulle on tosi vaikeaa olla päivällä yli neljä tuntia pissimättä... :ashamed: Niin ja kun ei sais juoda kahteen tuntiin ennen testin tekemistä. Menee elämä näillä testeillä niin hankalaksi. :/

No, ollaan menty "joka toinen päivä"-menetelmällä kp 12 alkaen. Tänäänkin pitäisi... Jotenkin vähän ahdistaa tämä touhu tällä tavalla kellon kanssa. :(

Ja varsinkin, jos se ovulaatio ei vielä edes tosiaan oo lähimaillakaan... Mitäs, jos meiltä loppuu voimat kesken? :/

Onko teillä kenelläkään tälläistä? :ashamed:


Hei!

Ostin Clearbluen digitaalisia ovulaatiostestejä. Ne saa tehdä aamupissasta ja ovat muutenkin helppoja siinä suhteessa kun ei tarvitse pähkäillä niiden viivojen kanssa. Aika hintavia ovat kylläkin. Mullakin on nimittäin vaikeeta olla pissaamatta päivällä neljää tuntia. Mullakaan ei ole vielä testit näyttäneet ovulaatiota. Mulla tänään kp 16, joten ihan samaan tahtiin tässä mennään.

Kuulostaa kyllä tutulta. Mekin ollaan menty samalla menetelmällä ja todellakin ahdistaa tämä kellon kanssa touhuilu. Tuntuu, että siitä seksistä katoaa kaikki kiva.

Oletkos saanut mitään sivuoireita Clomeista? Mä kun sain sitten niitäkin.

Tsemppiä meille ja kaikille muille. On kiva kuulla jatkossa Betania sun kuulumisia sekä muidenkin. Pidetään lippu korkealla vaikka se välillä onkin vaikeeta.
 

Yhteistyössä