Pino alkuraskauden hermoilijoille

Masuha: mulla näkyi syke 6+3, eli mäkin suosittelen, että varmuuden vuoksi odotat ainakin rv6 saakka, muuten saattaa vaan turhaan tulla stressiä ja sitten joutuisit joka tapauksessa varaamaan taas uuden ultran, jos ekalla kerralla ei näkynyt syke.
 
En muista oonko jo onnitellu lentistä, mutta onnea ultrakuulumisista!

Masuha Suosittelisin kans, että odotat vielä. Itse kävin 6+5 ja sydämen syke näkyi. Turha mennä liian aikaisin, aiheuttaa vaan huolta. Mutta tiedän kyllä sen tunteen kun ei malttaisi millään odottaa :)

Kärppä Täällä on ihan sama juttu! Mulla ois ihan älytön hinku sisustaa ja laittaa paikkoja uusiks :)

t. Jonniina 22+0
 
pesänrakennusvietti on tuttua.. esikoista odottaessa muutettiin silloisessa kodissa huonekalujen järjestystä. toista odottaessa rempattiin keittiö ja makuuhuone. Tänään tilasin olohuoneeseen uudet verhot ja pari pientä sisustusjuttua. :saint: Niin ja ollaan puhuttu että rempattais vessa. :D

sadee80 21+3 :heart:
 
moikka!!
Oletteko te antaneet neuvola-lääkäriin pissa näytteen? Mulla ois perjantaina neuvola-lääkäri, mutta en tiiä pitääkö mun varautua mahakipuun (=pidättää pissaa)

että jänskättää enää huominen työpäivä ja sitten on neuvola-lääkäri ja ultrakin...ihanaa vihdoinkin nään mitäs mun massussa
oikein onkaan. :D :heart: kumpa vaan kaikki nyt ois kunnossa...


TinyAngel 11+6
 
Mä en tiedä onko teille annettu sitten joku aika kauan se pissa pitää olla rakossa.. Mulla ainakin sanottiin että siinä ekassa näytteessä joka annettiin ekalla kerralla ja josta otettiin tarkemmin kaikkia näytteitä piti olla mielellään yön yli rakossa. Mutta noi kun pissaan siihen purkkiin neuvolan vessassa joka käynnillä niin ei oo kai mitään aikaa.. kunhan ei tietty ihan just ennen oo käynyt... Ei ainakaan mulle oo sanottu että pitäis olla jotenkin erityisen kauan. tai sitten en oo tiennyt.. :D mutta joo, joka kerta annetaan se näyte meilläkin.
 
sadee80 jaa...sittenhän se muuttaa kaiken...jotenki vaan luulin että aina pitää olla sen 4h pissa? ilmeisesti siis tarkoitti vain ekaa kertaa....mmm..voin siis hyvinkin käydä aamulla pissalla ennen verikokeisiin menoa ja sitten parin tunnin päästä annan sen pissan sinne neuvolaan..jee! kiitos sinulle. :heart:
 
4-kerroksen väkeä purkkiin pissaaminen ois muuten hyvä vaihtoehto, mutta ainakin mulla se neuvola täti sanoi että se pitää säilyttää jääkaapissa ja ei taida säilyy jos jonotan siellä pääterveyskeskuksessa verikokeisiin pääsyä sen reilu 2h...???
 
No niin selvishän asia nyt perinpohjaisesti kun täällä ja
toisessakin pinossa ollaan tästä keskusteltu.:heart:

eli tulos on se että menen kumpaankin. Eikä mun tarvii
tosiaankaan pidättää pissaa eli saan juodakkin vaikka kuinka paljon. :D

KIITOS TEILLE KAIKILLE VASTAUKSISTA!!! :heart: :heart: :heart:
 
Huhhuijaa...tulipas taas syötyä liikaa ja maha huutaa halleluujaa!! Ähky, raskausaikamme vitsaus. :D

Lentikselle onnittelut hyvistä ultrauutisista ja tyttölupauksesta. Oih, pääsispä itsekin rinsessa-vaatteita ostamaan, mutta tosiaan taitaa taas jäädä haaveeksi.

Täällä ei ole kyllä näkynyt pesänrakennusviettiä. Ei nyt eikä ekassa raskaudessa. Tai noh, miehellä sellainen taitaa olla. :LOL: Joka toinen päivä ahdistelee mua kirjahylly-haaveillaan ja joka toinen päivä kyselee "koska meille ostetaan verhoja" (toim.huom. on meillä kaihtimet, ja ne todellakin riittää mulle!). Jos on ylimääräistä pesänrakennusviettiä, niin tänne vaan! :wave:

Joo, pikkasen huolettaa, kuinka ollakaan. Liikkeitä ei vieläkään juuri tunnu. Vaikka kuinka tiedän että etuseinämässä oleva istukka niitä vaimentaa, niin luulis silti jo jotain tuntuvan!!! Ei yhtään kiva. Noh, neuvola on onneksi pian ja toivon, että siellä saadaan syke kuuluviin...ei kai tässä muutakaan voi. :(

kimallus 21+ (tiiättekö...mä en enää muista missä mennään...täytyypä vaklailla mikä kärppiksellä on menossa...) oho...meinas mennä liikaa...siis 20+6
 
Muuten onko teillä muilla jo navat pullahdellut? :D Mulla on napa pullahtanut jo ulospäin.

Nyt pitää mennä nukkumaan (ainakin yrittämään) nukuin viime yönä nimittäin 1,5h.. |O Ei vaan uni tullut. anoppi epäili että stressi purkaantu silleen. Nimittäin viime viikko oli tosi raskas sen viruksen aiheuttaman vatsataudin kanssa. Silloin kun pelkäsin ja itkinkin ettei vaan pipanalla ole mitään hätää.. No, nyt yritän rentouttaa mielen ja saada tosiaan unen päästä kiinni. :wave:
 
Tinyangel, onnea huomiseen ultraan! :heart:

Viime yönä sain nukuttua 6h.. Onhan se jo jotain vaikkakin tarttisin enemmän. Ja kun toissayönä noi 1,5 unet niin huh kun väsyttää. Mutta tänäänkin pääsee vasta 22.00 yrittää unta kun tulee idols ja house. :D

sadee80 21+4 :heart:
 
4-krs. toivottavasti on ihan normaalia :heart: Kun 30 % raskaana olevista naisista on kuitenkin vuotoa ihan ilman mitään erityistä syytä.

Tinyangel: onnea huomiseen ultraan! :heart:

Sadee80: mulla napa näyttää vaan syventyneen! Näyttää, että siellä on iso ja syvä putki :D Mulla on kyllä toooosi syvä napa, niin että saa nähdä, että pullahtaako se ulos lainkaan ;)

Oon täällä ihaillut meidän neitin kuvia. Mieskin sanoi, että vauvalla on ihan samanlainen profiili kuin mulla! :eek: Onkohan sattumaa, vai voiko muka olla? Ja sitten vauvalla on tosi pitkä reisiluu, on viikon ajastaan edellä. Ihan kuin mulla, mulla on suhteessa tosi pitkät reidet, mun reisi on jopa pidempi kuin mun miehellä! :D Voikohan vauva muka muistuttaa jompaa kumpaa vanhempaa noin paljon jo tässä vaiheessa, vai onkohan vain sattumaa?

Mietiskelee

:heart: lentoemo ja lentäjän tyttönen 21+4 :heart:
 
Hei Lentoemo, voisinko tässä kysyä hcg-arvojen nettilaskurin osoitetta, josta puhuit tämän ketjun alkupuolella? Olisin tosi kiinnostunut ja kiitollinen tiedosta! Niin ja onnea komeista viikkoluvuista =)

t. Saranya 7+1
 
Kimallus täältä tulee, ota koppi! *humpsis* B) Mun pesänrakennusviettini alkais jo riittää... :xmas: tai ainakin kovasti tilin saldo ois sitä mieltä. =) Elä huoli niistä liikkeistä (vieläkään). :)

Pissijutuista oli ollut juttua ja vaikka homma taisi ratketa jo, niin vahvistan, että juu meilläkin annettaan joka kerta lurautus purkkiin neuvolassa, mutta jos on just käyny (mielellään tahtoisivat tunnin kaksi rakossa ollutta), oon saanu purkin mukaan ja vien sitten seuraavana aamuna. :) Ne näytepakkauksen koeputket pitää säilyttää jääkaapissa, mutta jos ihan tavan purkkiin lirauttaa, mulle on opastettu, et pitäs toimittaa tunnin sisällä ja ei saa laittaa jääkaappiin. Mut tiiä sit. :)

Mulla on nyt sit se flunssa, jota olen viimeisen kuukauden ajan luullut tulevaksi. :snotty: Siis mun edellinen flunssa ei koskaan alkanutkaan flunssa asteelle ja jossakin vaiheessa, kun sitä kuukauden kesti, mulle selvisi, että se onkin närästystä. :ashamed: Mutta pirulauta, kun aiheuttaa keuhkoissa (rintakehässä) ihan semmoisen olon, kun ois flunssa. Mutta on se kumma, kun flunssa lähti Renniellä. :saint: No enivei, tästä tämänhetkisestä ei valitettavasti ole epäilystäkään. Veikkaan vahvasti, ettei ensi yönä tarttee nukkua, nokka valuu siihen tahtiin. Kurkku on myös tooooosi ihana. :kieh:

Aa, mutta 4:lle piti vielä sanoa, et älä vielä huolestu. Voi tosiaan olla ihan viatontakin. :hug: Noita tulee, kun limakalvot turpoilee jne. jne. :)

T. Kärppä ja papuska 20+ ...6 kai kun on jo yli puolenyön. :D (p.s. kimallus, mun rohviilista löytyy toi lunttilaskuri ;) :LOL: :LOL: )
 
Mä en tiiä, mitä täällä tapahtuu, mutta jotain. Kirjoitin teille äsken pitkän tarinan ja sitten palsta sensuroi sen kaiken pois. =) Siis tässä sitä ei näy, mutta omasta rohviilista, kun kävin kurkkaamassa, niin siellä se kirjoitus näkyi. Tosin kun siitä linkistä klikkasi, eipä sitä kirjoitusta täältä löytynyt. :xmas:

Enivei, pikatiivistyskellä: eka raskausajan flunssa sitten päällä. Juu, luulin jo kerran aikaisemminkin, että mulla oli flunssa tulossa, mutta se olikin silloin närästystä. :snotty: Rennie korjasti sen nuhan. :saint: Mutta tätä ei korjaa, nokka vuotaa iiiiiihan riittävästi.

Nelkulle piti sanoa, että älä vielä huoli, tuo voi olla ihan normaalia, kun limakalvot turpoaa jne. joo, tiiän, että helpommin sanottu kuin tehty tuo "huolehtimattomuus"... :snotty: Mutta koita silti olla vielä stressamatta. Ja kimallus ei stressaa liikkeettömyyttä ...oh, ja huomenna tulee postissa se pesänrakennusvietti. :saint:

Mutta nyt tämä lähtis yrittelemään nukkumista. Tosin epäilen, että yrityksekseksi se jää.

T. Kärppä ja papuska 20+6 (ps. kimallus mun rohviilista löytyy lunttilappu ;) :D )
 
Mikäköhän kirjoitus tulee näkyviin, kun tämän lähetän... Pakko tehdä testi... (tuo äskeinen siis tuli näkyviin vasta, kun lähetin jo uuden, jossa kirosin tuon ensimmäisen katomista.. :xmas: ).

Jotta testiä pukkaa, ihan vain mielenkiinnosta. Täällä on nyt jotkut suuremmat voimat töissä. :D

P.s. Sadee ei ole pullahtanu napa vielä, mut joinakin iltoina näyttää siltä, et ei ole enää kaukana. ...mutta sitten taas aamulla tilanne on eri. :LOL:
 

Yhteistyössä