Pino alkuraskauden hermoilijoille

Voi vatun vattu. Ei oo tulehdusta ei. :( Oli pakko kysyä terkkarilta et millä rv:lla äippäpoli alkaa ottamaan mammat tosissaan ts. on riittävän pitkällä että ottavat sinne tutkimuksiin. Kuulemma nyt alkaa olemaan. Huomenna pääsen oma lekurin kanssa taas juttusille ja toivon, et se näkis tilanteen sellaisena, että saisin lähetteen äippäpolille!!!!

4-kerros Kovasti tsemppiä omien murheittesi kanssa! Tiedän kyllä tuon epävarman fiiliksen mikä vuoteluihin liittyy. Mä kun niistä kärsin rv 8-14 välillä, mutta vaarattomaksi osoittatuivat. Nyt onkin sitten jo ihan muut murheet... :kieh:

eternalille Mäkin olen aina ennen ultraa nähnyt kaikenlaisia painajaisia, mutta uutiset ultrassa ovat olleet hyviä. Eiköhän teilläkin. Ihanaa kuulla että joku pystyy nauttimaankin raskaudestaan.
 
Täällä aamulla vuoto muuttui verisemmäksi, mutta pysynyt niukkana, välillä tullut tummia hyytymiä, ja mahassa juilii kuin menkkojen aikana, soitin neuvolaan, mutta eipä tässä ole mtn tehtävissä, voi vaan odotella, alkaako verta valua reisiä pitkin tai koveneeko kivut... toistaiseksi kuitenkin pysynyt niukkana ja mahakipuilu on lievää... HUOMENNA neuvolalääkäri heti aamusta, eli sinne sitten, jos tilanne pysyy samana.
Kieltämättä tuntuu nyt sille, että olikohan tämä tässä? Olen jo asennoitunut siihen, ettei sykettä saada kuuluviin huomenna(kaan), vko:lla 12+4 tosin pitäisi jo kuulua??

4krs+masukki 12+3
 
4krs toivotaan, että kaikki on hyvin. Minullahan oli myös verenvuotoa viime viikonloppuna, mutta kaikki oli silti hyvin. Eikä syytä vuodolle löydetty.

Tänään siis käytiin nt- ultrassa, ja kaikki oli pikkuisella hyvin, ja koko vastasi viikkoja 11+6. Kätilö laski uudeksi lasketuksi ajaksi 09.05.09 :) Sydän sykki :heart: ja pikkuinen liikkui vilkkaasti. Oon niin onnellinen, että nyt vihdoinkin uskallan alkaa iloita tästä raskaudesta. Juhlistin iloisia ultrauutisia ostamalla meidän Babylle ensimmäisen nallen :)

Mukavaa illan jatkoa kaikille, tämä tyttö lähtee leipomaan pipareita :wave:
 
Poistun tältäkin listalta... meidän vauva on nyt enkelinä tuolla jossain, ei ollut meille tarkoitettu kevätvauvaa :'( , haikein mielin joudun poistumaan näiltä listoilta... oireeton odotus siis päätyi keskenmenoon vko:lla 12+4, jotenkin aavistin kokoajan, ettei kaikki ole kohdillaan,liian helppoa odotusta ollakseen edes totta. Toivon teille kaikille "hermoilijoille" parempaa onnea ja että kyytiläisenne pysyisi matkassa loppuun asti...

Haikein mielin ja kyylel silmässä ... 4krs+tyhjä masu :'(
 
4krs Voimia sulle ja miehelles ja onnea uudelle yritykselle :hug: :flower:

Kävin eilen ultrassa ja kaikki näytti todella hyvältä, painoarvio pallukalla oli reilu 300g. Sukupuolikin "selvisi" tyttöhän sieltä sitten maaliskuussa varmaan maailmaan tulee. :) Oli oikein avulias ja oikein ojensi jalkaansa jotta mitat saatiin. :D

Eternal-life ja tyttöasukki 20+3
 
4 kerros Kovasti voimia surun hetkellä! :hug:

Eternalille onnittelut hyvistä ultrauutisista!

Joo, meikäläistä on sit tutkittu ja hutkittu. Eilen lekuri soitti terkasta ja sanoi et kaikki labrat ok ja jos kovasti hermostuttaa, niin sitten suunta äippäpolille kun hän ei pysty muuta tekemään. "Ei ne sua sieltä varmaan pihalle heitä, jos sinne menet", oli sen kommentti. :/

No tänään menin ja äsken tulin. Pissat, veriarvot kaikki ok. Teki lapsivesi-testin, joka näytti puhdasta negaa! Kohdunkaulankin vielä ultras ja sielläkin oli kaikki kunnossa. Nih, että hermoilija minä kai olen sitten nyt jo NKL:n papereissakin. :p

Jotenkin uskomatonta, koska mä olin tästä hommasta niiiiiin varma - siis että lapsivettä tihuttaa. Kestää vähän aikaa toipua tästä uutisesta. Mutta hyvä juttu, kun tiistaina pitäisi lähteä Portugaliin ja kivempi se on lomailla kun tietää, että kaikki näyttäis olevan kunnossa. Ja seuraavan kerran kun näin vakavaa hermoilua ilmaantuu, mä taidan mennä neuvolapsykologin juttusille. Toivottavasti hermot kestäis nyt ees muutaman viikon...

kimallus onnellisesti 22+2
 
Minäkin voisin ilmoittautua tähän pinoon! Takana yksi kohdunulkoinen esikoista yritettäessä viime kesällä. Se oireili klassisesti toispuoleisena jaksottaisena alavatsakipuna ja sekä rusehtavaa että kirkasta vuotoa tuli myös vähän.

Huomenna menen alkuraskauden ultraan tarkastuttamaan tilanteen, huoli on kyllä kova ja viikot kuluvat tuskaisen hitaasti. Jos papunen on oikeassa paikassa, niin kaikki muu, mikä voi mennä pieleen... Tuntuu välillä, että ei kyllä sovi meikäläiselle tämä raskaana olon henkinen puoli. Fyysinen vointi on kyllä ollut ihan hyvä, eikä ihan samanlaista kipuilua ole esiintynyt kuin viimeksi.

Deanna ja papu 6+2
 
kimallus, Hyvö kun kaikki on ok. pääset reissuun hyvillä mielin. :heart:

Deanna, tervetuloa ja onnea huomiseen ultraan. :heart:


Mulla on huomenna neuvola. Odotan sitä innolla. saa kuulla taas sydänäänet ja pääsee täyttämään kelan hakemukset. =)

sadee80 23+0 :heart:
 
huomenta kaikille! :wave:
Tänne suuntaan kuuluu ihan hyvää. On kyllä tullut nukuttua semmoiset 12-14h unet tässä viikonloppuna...

Deanna Tervetuloa tänne ja oikein paljon onnea ultraan! :heart: :heart:

sadee80 Tossa vaiheessakos ne kelan hakemukset täytetäänkin. Hyvä tietää. :D mukavaa neuvola päivää huomiselle :heart: :heart:

kimallus no onneksi kaikki hyvin. Pääset nauttimaan lomastasi.


TinyAngel & Pikku Pirpana 13+3
 
Kimallus, mitä siitä, vaikka sua pidettäisiin hermoilijana, nyt voit ottaa sitten jo rauahallisemmin, mieluummin pari ylimääräistä tutkimusta mutta rauhallinen äiti kun kauheaa hermoilua tutkimuksia vältellen, vai mitä? ;) Mutta ihanaa, että oli niin hyviä uutisia! :heart:

Deannalle tervetuloa ja tsemppiä ultraan!
 
Hei!

Mä taidan siirtyä pois tästä pinosta. :) Ainakin nyt vähäksi aikaa...nyt en jaksa enää panikoida enkä huolehtia kun kaikki on niin hyvin.

Np-ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin! :heart: Siellä meidän pieni Dodo riehui, potki ja viuhtoi käsillään!! viisi sormea molemmissa käsissä, hieno selkäranka ja kylkiluut. Munuaiset löytyi ja virtsarakko, vettä oli hienosti ja ei lainkaan niskaturvotusta. :D :heart: Dodo vastasi täysin viikkoja. :)

OON NIIN ILOINEN!
:heart:

EM ja Dodo 11+6 :heart:
 
Deanne tervetuloa hermoilijajoukkoon!

lenttis Kyllä mä tosiaan mieluummin leimaannun tosihermoilijaksi kuin jättäisin tutkimukset tekemättä (tai siis vaatimatta). Nyt on kyllä hyvä mieli ollut nää pari päivää...toviottavasti jatkuu...

ElinaMaria Ihania ultrauutisia! Jos tästä pinosta liukenet, niin onnellista loppuodotusta. Siis mahtavaa, että joku osaa olla hermoilematta. Mä en todellakaan osaa tästä pinosta poistua!

Täällä on tää päivä mennyt pakatessa. Huomenna aamulla aikaisin lähtee lento kohti Portugalia! :)
 
ElinaMaria, ihania ultrakuulumisia. :heart:

kimallus, toivottelen vielä hyvää matkaa. =)

Mulla oli eilen neuvola. Kaikki hyvin. pikkuisen sydämen syke oli n 150. :heart: seuraava neuvola on n kuukauden päästä ja se onkin sitten taas lääkärineuvola.

sadee + pipana 23+2 :heart:
 
Heippa vaan kaikille..oon uusi tällä palstalla. Kaksi poikaa (8v. ja 10v.) sekä kaksi keskenmenoa tämän vuoden aikana (helmi- ja kesäkuu) ja nyt menossa kolmas yritys viikolla 13+5. Viime viikolla kävin np-ultrassa, jossa kaikki ok, pieni heilui ja huitoi oikein tomerasti. Tänään sitten neuvolassa eka kertaa yritettiin saada sydänääniä kuuluviin..terkkari yritti ja yritti ja lopulta hetken syke "häivähti" ja hävisi taas. Siis juuri sen verran kuului, että saattoi olettaa sen olevan pikkuisen sykkeen. Nyt siis kamala paniikki, eikö näillä viikoilla syke pitäisi kuitenkin saada kuuluviin suht'helposti??? Olen normaalipainoinen, tosin kohtu on voimakkaasti taaksepäin kallistunut. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?? Huomenaamulla varalta kuitenkin ultra..
 

Yhteistyössä