Pinnit vai hengettömät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kampausta vailla oleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kampausta vailla oleva

Vieras
Pitäs saada lyhyistä hiuksista nutturakampaus. Miten kannattais kiinnittää ne päälihiukset, mitkä ei riitä? Pinneillä vai niillä hengettömillä? Miten ne hengettömät laitetaan, ikään kuin "vastakarvaan" vai "myötäkarvaan"? Ymmärtääkö kukaan mitä mä tarkotan...

Hengettömät jos piiloon haluat sen kiinnityksen, niistä taitetaan toinen tai molemmat päät että tulee väkäset ja se hengetön tökätään myötäkarvaan hiuksiin, väkäset ottaa sitten kiinni hiuksista.

piiloon pinnit alle ja hengettömiä sitte päälliskarvoihin, tarpeen mukaan ja napakkaa lakkaa! Ja sujauta hengettömät "vastakarvaan" kiepsauttamalla, ei suoraan, niin ottaa kiinni.. auttoiko=)

Ok, kiitoksia paljon. Mulla ei ole nyt hengettömiä kotona ja en oikein muistanut millaisia ne on ja koitin demota pinneillä. Osaako tällainen täysin kampaustaidoton laittaa ne päähän vai onko se vaikeaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, kiitoksia paljon. Mulla ei ole nyt hengettömiä kotona ja en oikein muistanut millaisia ne on ja koitin demota pinneillä. Osaako tällainen täysin kampaustaidoton laittaa ne päähän vai onko se vaikeaa?
Kannatta harjoitella, mutta kyllä sen oppiikin=) Hengettömän oikea nimi on nutturaneula, jos jostain niitä kyselemällä etsii. Ja kampaaja sitten voi olla paikallaa hädäntullen :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä