pinnasängystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äipätiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äipätiti

Vieras
täällä herra 1v2kk ja kiipee poies pinniksestä, pohja on siis niin alhaalla ku on mahollista saada..eka otti tukee mun sängystä jalalla ja nous sitä kautta pois.sit siirsin sänkyy mut jätkä yletty mun lakanaan ja sen avulla sit punnersi ittesä yli. sit siirsin sängyn semmoseen paikkaan ettei mistään saa kiinni, ja eikös jätkä sit tullu siltikin yli..tällä kertaa sattu.. :'( poika ei sit malttanu nukkuu päikkäreitään ku piti kiivetä yli.. otin sit viiskulman kauniiseen käteeni, ruuvasin pohjan irti ja käänsin sängyn ylösalasin ja laitoin patjan sit lattialle...vai oisko aika sit vaa siirtyy tavalliseen sänkyyn? arveluttaa vaa et pysyyköhä se sit ollenkaan paikoillaan... :/

Joo kyllähän sitä suositellaan sitte viimeistään siirtymään lastensänkyyn kun osaa itse kiivetä pois pinniksestä.
Ja niihin lastensänkyihin saa sellaisia laitoja. Ja vaikka patja sängyn viereen jos tippuu niin pehmentää vähän. Ja onhan tuo tiputus lastensängystä matalampi kuin pinniksestä!

Suosittelen jo siirtymään lastensänkyyn :)

Meillä poika on about saman ikänen ja ollaan mietitty kans jo jatkettavaa. Meidän herra tosin ei kiipeile pinniksestä pois mut on jo aika iso ni sen takia. Meillä on varastossa jo sellanen jatkettava, johon pitäs vaan patja käydä ostamassa. Samaa ollaan me mietitty, että jos sitten yöllä herää ni laittaakohan hän vaan leikit sitten pystyyn vai malttaako jatkaa uniaan siellä. Ollaan lisäks nyt vasta opettamas hänt nukahtamaan itekseen sänkyynsä ja toistaseks sujunu aika hyvin. En tiedä sitten miten mahtaa mennä kun jatkettavaan menee. Tosta että teillä kiipeillään jo laitojen yli ni voisin ajatella että se jatkettava olis hyvä ratkasu jo. Sieltä ei ainakaan niin kovin pahasti pääse mätkähtämään lattialle. Lisäks saattaa siirtää sitä kiipeilyintoa sitten johonki muualle esim pöydille niinko meidän jätkä tekee. =) Me ajateltiin alottaa totuttelu siihen jatkettavaan niin, että poju päikkärit vetäis siinä ni nähdään miten se sujuu. Kun alkaa tottumaan ni kerätään pinnasänky kokonaan pois uutta vauvaa varten joka on tulossa lokakuussa.

no meil on sillai et poika nukahtaa ite sänkyyn, eli se ois varmaan sit niiku nukutettava jos nyt sit vaihetaan jatkettavaan...eli taisteluita tiedossa.. :headwall: uus sänky ois jo oottamassa et kai sitä pitää mennä hakee se kotio ja koittaa kuin unet siinä maittais... ja onnea emmaliinalle masukista..! :flower: :D

Kiitos. Onnea teille sängyn vaihtoon. Me alotellaan kesän aikana samaa puuhaa kunhan tosiaan saadaan aikaseks se patjan hankkiminen. Tuuhan ilmottelemaan miten teillä sujuu homma. Ja se että kyllähän sitä voi koittaa jos teidän pikkunen nukahtais siihen jatkettavaan ihan sillai et äiti tai isä on vieressä istumassa ja vähän pitämässä paikoillaan jos meinaa kovasti pomppia koko ajan pois sieltä. Tai änkee itsensä siihen viereen makaamaan. =) No saa nähdä mitä kaikkea sitä itse sitten keksii..

Yhteistyössä