Pimeyden voimien palvonta vetää 30 000 ihmistä Tampereelle.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suvakkipaskamusaa soitetaan esim. Flow-festareilla. Sinällään huvittavaa kun monessa muka suvakkimusassa esinnellistetään naista, mut se on on ok kun joku musta pelleräppäri tekee sen. Noloa sanon.
Musiikki Flow Festivalilla on monipuolista kattaen genrejä indierockista ja maailmanmusiikista runsaaseen DJ-tarjontaan sekä klubimusiikkiin.

Kaikki tuo on siis suvakkimusiikkia?
Ettei koko homma olis vaan sun päässäsi?
 
vierailija
Musiikki Flow Festivalilla on monipuolista kattaen genrejä indierockista ja maailmanmusiikista runsaaseen DJ-tarjontaan sekä klubimusiikkiin.

Kaikki tuo on siis suvakkimusiikkia?
Ettei koko homma olis vaan sun päässäsi?
Olen varma, että flow-kansassa ei montaa persua ole. Suvakkijengiä pääosin. Kuplaporukkaa.

Purra oli Rammsteinin keikalla varmaan ainoa, joka siitä aidosti piti.

Sitä en tiedä miksi Halonen halusi häpäistä Rammsteinin. Kaikki mihin Halonen koskee, muuttuu ummehtuneen ja stalinistisen punaiseksi.
 
vierailija
Ei musiikkimausta sovi kiistellä. Ehkä nolo oletkin sinä?
Kyllä musiikkimausta sopii kiistellä. Se on hyvä väittelyn aihe. Esim. Sibelius-akatemian ihmiset pystyvät aukottomasti todistaaan, että "Cheekin tekeleet ovat ala-arvoisia tasoltaan". Se, että joku silti siitä pitää, on sitten eri asia. Pääosinhan Cheekistä tykkäsi lapset ja naiset.

Huvitti, että Cheekistä tykkäs usein keski-ikäiset "rusinat pullasta"-femakot. Muuten oli kaikki nou nou, mutta sitten joku Cheek sai "laulaa" naista esineellistävää scheissea...
 
vierailija
Olen varma, että flow-kansassa ei montaa persua ole. Suvakkijengiä pääosin. Kuplaporukkaa.

Purra oli Rammsteinin keikalla varmaan ainoa, joka siitä aidosti piti.

Sitä en tiedä miksi Halonen halusi häpäistä Rammsteinin. Kaikki mihin Halonen koskee, muuttuu ummehtuneen ja stalinistisen punaiseksi.
Kyl sä oot hauska. Mitä musiikkia oikeisto/persut sit kuuntelee? Valkoista koneellista/ hiphopia?

Ramstainhan ei millään tapaa ollut nimenomaan oikeistolainen. Joskus siitä sanottiin, et olis uusnatsi, mut se vastasi jotain, et sydän on vasemmalla.

Tai ehkä sun päässä kaikki on jakautunut oikeelle ja vasemmalle, ettei millekään muulle ole enää tilaa.
 
vierailija
Kyllä musiikkimausta sopii kiistellä. Se on hyvä väittelyn aihe. Esim. Sibelius-akatemian ihmiset pystyvät aukottomasti todistaaan, että "Cheekin tekeleet ovat ala-arvoisia tasoltaan". Se, että joku silti siitä pitää, on sitten eri asia. Pääosinhan Cheekistä tykkäsi lapset ja naiset.

Huvitti, että Cheekistä tykkäs usein keski-ikäiset "rusinat pullasta"-femakot. Muuten oli kaikki nou nou, mutta sitten joku Cheek sai "laulaa" naista esineellistävää scheissea...
Hihi,

Oli niin hyvä, et ymmärrän, miks oot kade cheekille.
 
vierailija
Kyl sä oot hauska. Mitä musiikkia oikeisto/persut sit kuuntelee? Valkoista koneellista/ hiphopia?

Ramstainhan ei millään tapaa ollut nimenomaan oikeistolainen. Joskus siitä sanottiin, et olis uusnatsi, mut se vastasi jotain, et sydän on vasemmalla.

Tai ehkä sun päässä kaikki on jakautunut oikeelle ja vasemmalle, ettei millekään muulle ole enää tilaa.
En mä väitä, että poliittiset kannat ja musamaku korrelois 100%. Mutta uskoisin, että jonkun verran. Flow-festarien kävijäissä on paljon vähemmän persuja kuin Tango-markkinoilla. Heavystä en tiedä, ehkä jotain siltä väliltä.
 
vierailija
Noin Viikon Uutiset oli mielestäni tosi hauska, mutta tää ei kyllä pahemmin naurattanut. Aihe oli toki hyvä, mutta ei uponut mulle.
Yritin löytää sen tutkimuksen cheekistä. En mä tiedä mitä kaveri edes laulaa, vaikka olenkin keski-ikäinen feministi. Mut kiinnostaa, jos löytyy jotain universaaleja sääntöjä musiikille. Mites siihen tutkimukseen pääsisi käsiksi, muistaks yhtään minä vuonna se suurinpiirtein olis julkaistu?
 
vierailija
En mä väitä, että poliittiset kannat ja musamaku korrelois 100%. Mutta uskoisin, että jonkun verran. Flow-festarien kävijäissä on paljon vähemmän persuja kuin Tango-markkinoilla. Heavystä en tiedä, ehkä jotain siltä väliltä.
Kaipa se riippuu, elääkö sitä "poliittista elämäänsä" ja millainen se politiikka on. Kaipa jonkin kristallipuolueen musiikkimaku voi olla aika yhtenäistä. Ja kokkarit kuuntelee juppihippipunkkaria.
 
vierailija
vierailija
Kyllä musiikkimausta sopii kiistellä. Se on hyvä väittelyn aihe. Esim. Sibelius-akatemian ihmiset pystyvät aukottomasti todistaaan, että "Cheekin tekeleet ovat ala-arvoisia tasoltaan". Se, että joku silti siitä pitää, on sitten eri asia. Pääosinhan Cheekistä tykkäsi lapset ja naiset.

Huvitti, että Cheekistä tykkäs usein keski-ikäiset "rusinat pullasta"-femakot. Muuten oli kaikki nou nou, mutta sitten joku Cheek sai "laulaa" naista esineellistävää scheissea...
Eihän räppärit edes laula. Ne vaan puhuu musiikin päälle
 
vierailija
Ei totakaan touhua ihan samalla tavalla harrasteta kuin ennen vanhaan. Esim. eihän tuo Iron Maiden sellaista ole koskaan kauheasti harrastanut. Tai Metallica. Mut heavyn kuuntelijoissa tietenkin naisia paljon vähemmän. Mutta kyllä niitä naisia seksipuuhiin esim. 80-luvulla oli jonoksi asti esim. Van Halenilla, Kissillä tms.
 

Yhteistyössä