pimeänä töitä,ilmoittaako vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen pienessä kaupassa töissä.nyt johtaja on ottanut seurustelukumppaninsa töihin-pimeästi. alkaa ärsyttää että työtunnit mene pimeästi töitä tekevälle.varsinkin kun tämä kumppani on alkanut käyttäytymään kuin itse johtaisi kauppaa,ei edes yritä tulla toimeen muiden kanssa ja antaa käskyjä ja tulee millon huvittaa vuoroon.
jos teen ilmoituksen tästä voisi kuvitella että syntyy sota työpaikalla ehkä jopa hiillostus ulos talosta.ilmiannon voi ilmeisesti tehdä myös nimettömänä?mutta aika selväähän se olisi kuka on osannut kertoa että pimeästi töitä tekee... miten kannattaisi toimia?

No ekakskin tarvit jotain todistetta, että siellä on joku pimeästi töissä. Voin sanoa kokemuksesta, että muuten siitä seuraa tasan tarkkaan vaan joku puhelinsoitto sun pomolle. Eikä mitään muuta, näin ainakin meidän töissä. Ja sen jälkeen saat kenkää.

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
No ekakskin tarvit jotain todistetta, että siellä on joku pimeästi töissä. Voin sanoa kokemuksesta, että muuten siitä seuraa tasan tarkkaan vaan joku puhelinsoitto sun pomolle. Eikä mitään muuta, näin ainakin meidän töissä. Ja sen jälkeen saat kenkää.

millaisia todisteita? just tuota ajattelin et sitten jollain verukkeella saa potkut:/

jaa-a.. näkyykö sitä työntekijää missään listoissa, työvuorolista esim?

Ja jos olet ainoa joka on voinut käräyttää niin takuulla saat kenkää. Ei tarvi edes miettiä, joten parempi ettiä uus työkin..

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
jaa-a.. näkyykö sitä työntekijää missään listoissa, työvuorolista esim?

Ja jos olet ainoa joka on voinut käräyttää niin takuulla saat kenkää. Ei tarvi edes miettiä, joten parempi ettiä uus työkin..

ei näy listoissa.on meitä muutama työntekijä,et sinällään ei voi tietää et just minä olen vasikoinut mut eiköhän tuo aika nopsaan sen sais selville kuitenkin.

Yhteistyössä