Pilviminä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko sinulla olemassa erillinen pilvi- tai kaljaminä? Itse tunnen aina pilvessä jotenkin kadottavani itseni, joten kuvaisin sitä hukassa olevaa minääni pilviminäksi. Se vallitsee vain pilvessä, ei koskaan "normaalissa" tilassa. Siinä tunnen olevani osa jotain mystistä ja suurempaa enkä enää vain ja ainoastaan minä. Olen kannabiksen kautta monesti päässyt kurkistamaan toiseen maailmaan. Mikään elämässä tuskin enää tuntuisi miltään ilman pilveä, joka on antanut minulle ehkä paremman minän kuin syntymässäni sain.
 
vierailija
Itse näkisin asian enemmän niin, että pääsee paremmin kosketuksiin sisimpäänsä, siihen jota ei arkihuolet ja muu samalla tavalla rajoita. Kaikkein parasta on kun lähtee metsään ja voi kokea jotain todella järisyttävän mystistä yhteyttä äitimaahan ja omaan itseensä ja kukaties johonkin muuhunkin ja ongelmat suorastaan ratkovat itse itsensä. Esim kun ollut kovia pettymyksiä on saanut tunneissa käsiteltyä asioita vs mitä muutoin olisi mennyt ja pystynyt jatkamaan elämää eteenpäin. Tietysti siinä pitää olla mielentilalla että aikoo käsitellä niitä eikä paeta. Alkoholi on vaan jotain pinnallista eikä siinä saa mitään yhteyttä itseensä tai mihinkään muuhunkaan.
 

Yhteistyössä