Pilveä maria tms mömmöä polttava naapuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkä tilanne on nyt seuraava, jos jouku osaa neuvoa.

Taloomme on muuttanut noin reilu vuosi sitten eräs nuori mies tai nainen tai pariskunta (en oikein ota selkoa kuka siinä on kirjoilla kun siellä on aina niin paljon porukkaa)
Meteliä sieltä ei kuulu yhtään eli sen suhteen ihan ok naapurit,
mutta ongelma on se että he taitavat polttaa jotain huumetta?
Haju rappukäytävässä on oikeasti todella kamala :(
En ole haju yliherkkä mutta silloin kun heillä nämä mömmö bileet on siellä ramppaa porukkaa kokoajan ovista ja ikkunoista,
ja kannellan piku nyssäköitä autoon ja tehdään selkeästi jotain "kauppaa".

Haju on erittäin pistävä ja pamauttaa herkästi päänsäryn ainakin minulla :(
(ja en ole ainut joka tästä valittaa talossamme)

Hajun voimakkuudesta varmaan kertonee sekin jotain että mömmömaakarit asuu 6kerroksessa ja se haisee meillä 1 kerroksessa asti.
Olen koettanut jutella hallituksen puh.johtajalle mutta kommentti lähinnä ettei voi kuin kärsiä ja mitään ei voida tehdä kun he ei metelöi.
Onko todellakin näin että tässä on odotettava milloin he mömmöpäissään ajaa jokun päälle autolla tai heillä muuten vaan kilahtaa nupissaan?

Ja en todellakaan usko että he mitään "suitsukkeita" polttavat,
minulla on kyllä semmosiakin naapureita aikoinaan eräässä talossa asunut joten tämä on todellakin eri haju.

Kerran ystäväni kävi lapsensa kanssa meillä kylässä samaan aikaan kun taas haju oli kamala, hänen lapsella oli ollut joku huumevalistus juttu koulussa ja tuo oli sitä mieltä että haisisi juurikin marihuanalle tms.

Onko siis todellakin että mitään ei voi tehdä kuin itse mahdollisesti muuttaa ja toivoa parempaa onnea naapurin suhteen?

Elikkä tilanne on nyt seuraava, jos jouku osaa neuvoa.

Taloomme on muuttanut noin reilu vuosi sitten eräs nuori mies tai nainen tai pariskunta (en oikein ota selkoa kuka siinä on kirjoilla kun siellä on aina niin paljon porukkaa)
Meteliä sieltä ei kuulu yhtään eli sen suhteen ihan ok naapurit,
mutta ongelma on se että he taitavat polttaa jotain huumetta?
Haju rappukäytävässä on oikeasti todella kamala :(
En ole haju yliherkkä mutta silloin kun heillä nämä mömmö bileet on siellä ramppaa porukkaa kokoajan ovista ja ikkunoista,
ja kannellan piku nyssäköitä autoon ja tehdään selkeästi jotain "kauppaa".

Haju on erittäin pistävä ja pamauttaa herkästi päänsäryn ainakin minulla :(
(ja en ole ainut joka tästä valittaa talossamme)

Hajun voimakkuudesta varmaan kertonee sekin jotain että mömmömaakarit asuu 6kerroksessa ja se haisee meillä 1 kerroksessa asti.
Olen koettanut jutella hallituksen puh.johtajalle mutta kommentti lähinnä ettei voi kuin kärsiä ja mitään ei voida tehdä kun he ei metelöi.
Onko todellakin näin että tässä on odotettava milloin he mömmöpäissään ajaa jokun päälle autolla tai heillä muuten vaan kilahtaa nupissaan?

Ja en todellakaan usko että he mitään "suitsukkeita" polttavat,
minulla on kyllä semmosiakin naapureita aikoinaan eräässä talossa asunut joten tämä on todellakin eri haju.

Kerran ystäväni kävi lapsensa kanssa meillä kylässä samaan aikaan kun taas haju oli kamala, hänen lapsella oli ollut joku huumevalistus juttu koulussa ja tuo oli sitä mieltä että haisisi juurikin marihuanalle tms.

Onko siis todellakin että mitään ei voi tehdä kuin itse mahdollisesti muuttaa ja toivoa parempaa onnea naapurin suhteen?

Itse en pidä pössyttelyä kovinkaan pahana juttuna, vaikken sitä itse harrastakkaan. Tietysti ikäviä tuollaiset hajuhaitat. Voisithan vaikka huomauttaa kärystä niille asukkaille...

Itse en pidä pössyttelyä kovinkaan pahana juttuna, vaikken sitä itse harrastakkaan. Tietysti ikäviä tuollaiset hajuhaitat. Voisithan vaikka huomauttaa kärystä niille asukkaille...
Olen koettanut varovasti mainita, he ei osaa yllättäen silloin Suomea. Silmät pyörii päässä ja haju on sanoin kuvaamaton heidän lähellä.
Monasti se haju on heissä itsessään mutta olisikohan rahapäivä kun kerta kuussa se haju on viikon verran aina koko talossa :(

Mieheni kävi sanomassa mamupössyttelijöille että joku luultavasti soittaa poliisit hajun takia. Loppui kuin seinään. Nämä tosin ovat eteläamerikkalaisia naapureita..

Mieheni kävi sanomassa mamupössyttelijöille että joku luultavasti soittaa poliisit hajun takia. Loppui kuin seinään. Nämä tosin ovat eteläamerikkalaisia naapureita..
Näille olen koettanut jutella tosiaan mutta ei osaa yllättänen tumma poika Suomea ;)
Kaipa se on jatkossa kun kunnon käry valtaa käytävän ja tunkeutuu meidän muidenkin koteihin soitettava häkeen ja kysyttävä tulisiko he käymään "kylässä"

Se kuitenkin on varmaa kuka ja mistä asunnosta tuo hajuhaitta tulee.

Jopa tupakansavu on pikku juttu tämän rinnalla. (Vaikka itse en polta sitäkää)

Näille olen koettanut jutella tosiaan mutta ei osaa yllättänen tumma poika Suomea ;)
Kaipa se on jatkossa kun kunnon käry valtaa käytävän ja tunkeutuu meidän muidenkin koteihin soitettava häkeen ja kysyttävä tulisiko he käymään "kylässä"

Se kuitenkin on varmaa kuka ja mistä asunnosta tuo hajuhaitta tulee.

Jopa tupakansavu on pikku juttu tämän rinnalla. (Vaikka itse en polta sitäkää)
Täytyy myöntää että haju on todella voimakas. Itse sitä pössyttelijä ei varmaan tajua, muille naapureille esim parvekkeella olo on täysin mahdotonta. Mieheni sanoi näille että hän ei soita poliisia mutta rapussa asuu oikea naapurikyylä joka aivan varmasti soittaa jossain vaiheessa.

Yhteistyössä