Pilluuntukohan tuo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
tytön vesirokkorokote?

Hain sen maanantaina apteekista ja laitoin kaappiin ja tänään aamupäivällä tajusin että hitsiläinen eikös se pitänyt säilyttää jääkaapissa, ja niinhän siinä lukikin :/

Voi harmitus jos se meni nyt pilalle. Kaipa ne neuvolassa tietää voiko sitä enää käyttää, jokseenkin tosin harmittaa oma moka. Maksaa kuitenkin 70? tuo rokote.

*voi kökkö*

No ei....etteks muista sitä yhtä karisalmelaisen napakymppi jaksoa missä se savolais herra X kysy muijilta että "mitä aijotte tehä tälle iliman pilluu ongelmalle"....muijat oli että tähhhhh, ja yks älysi sentään sanoa että no käytän otsonia suojelevaa hiuslakkaa :D

Mut mahtoiko mun rokote aines pilaantua :|

No voi kökkö muuten jos se on pilalla. Mulla ei ole varmaan se reseptikään enää tallessa, saankohan apteekista uuden jos vien vanhan sinne ja selitän mokani? Farmaseutteja paikalla? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
No ei....etteks muista sitä yhtä karisalmelaisen napakymppi jaksoa missä se savolais herra X kysy muijilta että "mitä aijotte tehä tälle iliman pilluu ongelmalle"....muijat oli että tähhhhh, ja yks älysi sentään sanoa että no käytän otsonia suojelevaa hiuslakkaa :D

:laugh: :laugh: :laugh: En kyl muista.

Alkuperäinen kirjoittaja tike:

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä