pillerit

sain neuvolasta pillerit joita voi käyttää imetyksen aikana mutta paketin auki saatuani aloin lukemaan käyttö ohjetta ja haitta vaikutuksia oli mm. lihoaminen, seksuaalisen halukkuuden väheneminen ja kuukautisten katoaminen/epäsäännöllisyys. Onko kenelläkään kokemuksia käytöstä en muista niiden nimeä mutta vissiin ainoat mitä voi imetyksen aikana käyttää.

Mä söin kans niitä samoja pillereitä n.9kuukautta.Lihoin 5kiloa enkä ole saanut niitä millään pois!!!!koko ajan halutti jotain syötävää!!yhtäkkiä tulin pahalle tuulelle ja kohta taas niinku ei mitään, eli mielialat vaihteli laidasta laitaan. Seksihalut kyl pysy tallella, mut muuten ihan surkeet pillerit!!kuukautisia ei oo näkyny moneen kuukauteen.Viime viikolla söin viimeisen pillerin ja nyt siirryttiin takas kortsuihin, niin kauan niitä enenku saan hankittua toisenlaiset pillerit..

Mä sain cerazette nimisiä ja niissä sivuvaikutukset ja jotai tollasii.Ekkan kolmeen kuukauteen ei tullu ollenkaa menkkoja,joka ei kyllä haitannu mut sit alko kyl haittaa ku alko vuotaa jo kolmatta viikkoo...Että oli kyl aika epäsäännölliset...Nyt vaihdoin sit takas vanhoihin kun imetyskin on loppu!Oli niis ainaki tuplateho... =)

Pullukka23
Cerazette-minipillerit aiheutti minulle kamalat kivut ja tosi runsaan vuodon. Imetän ja menkat ei ole edes vielä synnytyksen jälkeen alkaneet, joten loppui noiden pillerien käyttö lyhyeen :/

Yhteistyössä