Pillerit pettäneet???

Onkohan raskaus mahdollinen kun olen syönyt kahta liuskaa putkeen ja ekan liuskan aikana unohtui kaksi peräkkäin ottamatta.
Nyt muutama jäljellä toisesta liuskasta. Muutaman päivän tullut reilusti valkovuotoa joka on hyvin makean hajuista. Olen myös tavattoman väsynyt.

Olo ei kuitenkaan ole ihan sellainen kuin viime raskauden aikana, silloin särki rintoja heti raskauden alussa ja siitä päättelin olevan pullan uunissa :p

Mine
Sattui kömmähdys pillereiden kanssa. Eli jäi yhtenä iltana pilleri väliin. Ohjeet oli tietenkin hukassa, mutta muistelin, että ei haitannut, jos eka viikolla unohtaa ottaa pillerin (Mercilon). Netistä löytyi myöhemmin ohjeet, ja niiden mukaan eka viikolla pitäisi käyttää lisäehkäisyä, jos pillerin otto viivästyy 12 tuntia. Sekoitin sitten ekan ja tokan viikon mielessäni.. Onkohan kellään kokemuksia noista pillereistä ts siitä, että olis unohtanut ottaa kyseisiä pillereitä..? Toisaalta ollaan yritetty ennen jatko-opintojani lasta muutaman kuukauden ajan, ja sillon ei lykästänyt, joten tuskin tuo yhden pillerinkään ottamatta jättäminenkään sitten vaikuttaa mitenkään..

Monta kertaa olen unohtanu ja joskus peräkkäinkin pari. En silti vielä koskaan raskaaksi ole tullut vaikka erilaisia merkkejä vuosien varrella käyttänyt melkein 20 vuotta. Saattaa olla pelkkää tuuria, tai sitten en ole kovin hedelmällinen....

titityy
Minulla Mercilonit käytössä ja sillointällöin sattuu unohtumaan, mutta ei ole seurauksia tullut... ;)

Ekalla ja kolmannella viikolla ei ole niin justiinsa jos sattuu unohtumaan, mutta kakkosviikolla ei kärsisi unohtua. Näin ohjeen mukaan. :whistle:

titityy
Hyvä kun korjasit antamani tiedon =) Ei olekaan aikoihin enää tullut luettua ohjeita ja vanhasta muistista muka näin muistin :ashamed:

On noita vuosien saatossa tullut unohdeltua, eikä millään viikolla ole lisäehkäisyä käytetty. Eikä ole niitä 'seurauksia' tullut ;)

En usko että pillerit olisivat todellisuudessa niin surkeita että jos joskus unohtuu, niin heti pitäisi olla paniikissa että nyt tulee raskaaksi.

Luulisi tehon kuitenkin olevan hyvä.

Muokkaus: Näköjään ohjeissa on että pitäisi syödä vielä toinen liuska perään jos kolmannella viikolla unohtunut pilsu välistä. Tai sitten lopettaa eka liuska kesken, pitää menkat ja jatkaa uudella liuskalla.

Siispä vain toka viikolla olisi 'turvassa' jos on unohtunut...<br><br>

mulla pettänyt pillerit kaksi kertaa!!nyt uskon,että ne eivät itseni kohdalla toimi,kun jälleen tein plussa-testin!:( Ekalla kerralla unohdin ottaa parit pillerit luiskasta ja tulin raskaaksi,mutta nyt ihan säännöllisesti,jopa tunnin tarkkuudella olen ottanut pillerin ja taas sama...
mikähän ehkäisy minulle sopii,kun en vielä saa edes piuhoja poikki iän puolesta...

Yhteistyössä