Pillerit loppui - yhdyntä ilman ehkäisyjä ekassa kierrossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinikka

Vieras
Apua. Mä mokasin ihan totaalisesti. Oon siis syönyt pillereitä monta vuotta, kaksi lasta on ja lapsiluku ns täynnä. Nyt pillerit loppui enkä muistanut/saanut aikaiseksi hakea uutta reseptiä, sovittiin miehen kanssa että käytetään kumia.
No, viikko (reilu) sen jälkeen kun menkat oli alkanut, harrastettiin seksiä eikä mulla käynyt MIELESSÄKÄÄN että olis pitänyt se kortsu laittaa!!!
Mutta eikös niin ole että on epätodennäköistä tulla ekasta kierrosta pillereiden jälkeen raskaaksi, ja että tuo "kohta" kierrosta ei oo mitenkään hedelmällinen?!?!

Tuo kohta kierrosta juuri on se otollisin, itse juuri raskauduin n. viikon päästä kuukauitisista ja heti (tosin) kapselien poiston jälkeen minkä pitäisi olla aika epätodennäköistä. En ymmärrrä aikuisten ihmisten vastuuttomuutta näissä asioissa..

Eikös se niin ole, että todennäköisesti sulla ei ole ovulaatiota ekassa kierrossa ollenkaan, kun olet syönyt pillereitä noinkin kauan? Mulla ainakin eka kierto lopettamisen jälkeen oli 42pv, sen jälkeen yksi kierto 28pv ja kolmannesta plussasin jossain tuolla vajaa 30pv:n kohdalla... Ja siis yritystä oli heti ekasta kierrosta alkaen...

Hmm... vai on se ajankohta otollinen.... hymy nousee väkisin kasvoille sillä vaikka tarkoitus ei ollut, on ajatus kolmannesta lapsesta aika ihana.. HUI! Nyt jännittää...

Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Eikös se niin ole, että todennäköisesti sulla ei ole ovulaatiota ekassa kierrossa ollenkaan, kun olet syönyt pillereitä noinkin kauan? Mulla ainakin eka kierto lopettamisen jälkeen oli 42pv, sen jälkeen yksi kierto 28pv ja kolmannesta plussasin jossain tuolla vajaa 30pv:n kohdalla... Ja siis yritystä oli heti ekasta kierrosta alkaen...

No kun tällainen muistikuva mullakin oli ettei ekaks olis ovulaatiota... ekassa kierrossa siis.. mutta lueskelin äsken näitä keskusteluja ja aika moni näyttää tulleen raskaaksi ekasta kierrosta pillereiden jälkeen... hmm?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kun tällainen muistikuva mullakin oli ettei ekaks olis ovulaatiota... ekassa kierrossa siis.. mutta lueskelin äsken näitä keskusteluja ja aika moni näyttää tulleen raskaaksi ekasta kierrosta pillereiden jälkeen... hmm?

Varmastihan se on yksilöllistä! Mä en vaan usko, että mulla esim oli silloin aikoinaan ovulaatiota ollenkaan ekassa kierrossa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No 10 v pillereiden jälkeen raskaaksi ekasta kierrosta, eli olettaisin ovulaation tapahtuneen... :D

Mua alkoi oikeesti jännittämään.... =) Vaikka jotenkin ajattelen että viikko menkkojen jälkeen olis liian aikainen kohta kierrossa...
Jos tää yks kerta riitti niin kai se sit oli tarkoitettu.... :) Jos taas ei niin reseptiä uusimaan... ehkä..

Yhteistyössä