Wiima
Heip! Onko mieleipiteitä/tietoa siitä kuinka mahdollista on tulla raskaaksi pillereiden syönnistä huolimatta. Sain pillerit tammikuussa endometrioosin hoidoksi. Syön niitä aina useamman kuukauden putkeen ilman taukoa. Tuossa touko-kesäkuun aikana olin monilla tavoin hyvin sairaana ja siitä syystä en muistanut olla pillereiden ottamisen kanssa kovin tarkkana. Joka päivä kyllä otin, mutta ihan minkälaisiin aikoihin sattui. joskus vasta illalla juuri ennen nukkumaan menoa, vaikka normaalisti olen koittanut ottaa pillerin aamuisin. Voiko tuollainen epäsäännöllisyys vaikuttaa kovasti ehkäisytehoon?
Nyt parin viime viikon ajan rinnat olleet todella arat ja ollut päivittäistä pahoinvointia, valkovuoto on lisääntynyt ihan dramaattisesti ja painokin on noussut. On vain alkanut mietityttää...
Vai voivatko nämä oireet johtua ihan vaan siitä, että syö niitä pilsuja tauotta?
Sikäli kyllä pitäisi olla melkoinen mäihä, jos olisin raskaana koska a) syön tosiaan niitä pillereitä ja b) mulla on vaan yksi toimiva munasarja. Jotenkin pienesti ehkä toivoisinkin ihmeen sattuneen.
Nyt parin viime viikon ajan rinnat olleet todella arat ja ollut päivittäistä pahoinvointia, valkovuoto on lisääntynyt ihan dramaattisesti ja painokin on noussut. On vain alkanut mietityttää...
Vai voivatko nämä oireet johtua ihan vaan siitä, että syö niitä pilsuja tauotta?
Sikäli kyllä pitäisi olla melkoinen mäihä, jos olisin raskaana koska a) syön tosiaan niitä pillereitä ja b) mulla on vaan yksi toimiva munasarja. Jotenkin pienesti ehkä toivoisinkin ihmeen sattuneen.