A
"Anneli"
Vieras
Kysyisin mielipiteitä ja kokemuksia, kun on lopettanut e-pillerien popsimisen, millaisia oireita on teille tullut. Olen kerran aikaisemminkin lopettanut pillerit mutta silloin ainoa "oire" oli kuukautisten myöhästyminen. Ekat luomut taisi tulla silloin vasta kolme kuukautta pillerien lopettamisen jälkeen, mutta normaaliahan tuo taitaa olla. Tällä kertaa ollut ihan kummia oireita. Muun muassa useamman viikon kestänyt nippailu/vihlonta alavatsassa, selittämätön ummetus, nännit aristaa, aamuisin huimausta, kuumotusta, lämpö pari kymmenystä koholla, väsymys sekä välillä hieman etova olo.
Moni noista "oireista" viittaisi raskauteen. Tein tänään testi, mutta negaa näytti. Ajattelin tehdä toisen testin viikon tai pari kuluttua, mikäli kuukautisia ei kuuluu, mutta olisi kiva kuulla onko kellään muulla ollut tällaisia raskausoireita pillerien lopettamisen jälkeen. Ehkä mulla on päässäkin vähän vikaa, kun pieni vauvakuume menossa, nii ehkä liiottelen noita oireita.
Moni noista "oireista" viittaisi raskauteen. Tein tänään testi, mutta negaa näytti. Ajattelin tehdä toisen testin viikon tai pari kuluttua, mikäli kuukautisia ei kuuluu, mutta olisi kiva kuulla onko kellään muulla ollut tällaisia raskausoireita pillerien lopettamisen jälkeen. Ehkä mulla on päässäkin vähän vikaa, kun pieni vauvakuume menossa, nii ehkä liiottelen noita oireita.