Pillereitten vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mums
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mums

Vieras
Heips kaikki!

Olen syönyt Diane Nova pillereitä sellaset puolivuotta. Totesin, että ne eivät ihoani ihan täysin parantanut ja rinnatkin on lähes kokoajan kipeenä ja olo on hieman pinkeä muutenkin. No...nyt olen alottanut Yasminet. Voiko parin ekan pillerin jälkeen (vaihdosta) jo tuntua jotain eroa? Oli meinaan aikaslailla huono olo ja turvotti. Ajattelin vain, että jos voi tälläisen hetkellisen reaktion huomata näin...?! Nyt olen ihan OK :)

Thanks!

Edelleen turvonnu fiilis jatkuu (siis Yasmin pillereitä takana vasta 5 päivää) ja alavatsasta välillä nipistää. Voiko tällänen ihan johtua nyt tästä pillereiden vaihdon alkumatkasta?!?

Pillereistä ja hormoneista voi saada ties minkälaisia oireita. Itse en ihmettelisi, vaikka kasvaisi sarvet päähän =).

Yleensä uusia pillereitä kannattaa käyttää ainakin 3 kuukautta ennen kuin tekee mitään päätelmiä siitä sopiiko ne vai ei. Syö nyt edes tämä laatta lopppuun. Älä hätäile =).

Juu..ajatuksena onkin käyttää se 3kk ja katsoa sitten miltä on homma näyttänyt, mutta ajattelin vaan näitä alkujuttuja. En niinkään sitä, että tälläsiä juttuja jäis ihan ""pysyvästi"" :). Kiva, että kommentoit. Sellanen yksikseen kirjottelu tuntuu vähäh typerältä.

Pillereiden vaihto edessä minullakin, diane novasta yasmineen. Olen syönyt diane novaa 6 vuotta, ja nyt koitan vaihtaa matalahormonisempaan. saa nähdä miten ne minulle sopivat. ei vain huvita enää syödä diane novaa kun kuulee että sitten se naama vasta kukkiikin kun ne lopettaa!!

Onko kellään kokemuksia moisesta?

Mie puljasin pillereitä meliannen kautta, yasmineihin -noiden välillä en juuri eroa huomannut (paitsi hinta). Ja siiten sainkin lääkäriltä mirellet no siitä ei seurannut kauheesti mitään iloa -pahimmillaan kuukaudessa 3vkoa vuotoa mielialat vuoristorataa, kipeet rinnat, päänsärky haluttomuus, ym... no nyt sitten sain takas meliannet kun ne tuntu kuitenkin paremmalle vaihtoehdolle.
Mutta mutta kun olo muuten normalisoitu niin nestettä kertyy kauhiasti, mitä en silloin aikasemmin tajunnut. Toivottavasti tämä nyt jotenkin tasaantuu.
Eli ota näistä nyt selvää sitkeesti vaan katottava mitä seuraavaksi.

Täällä on yksi Yasminien tyytyväinen käyttäjä kohta parin vuoden kokemuksella :) Varmasti uusista pillereistä on jonkin verran alkuoireita ja ne siis ovat ihan normaaleja. Vasta pidemmän ajan päästä näkee miten ne oikeasti toimivat. Tsemppiä! Minulla muuten Yasminit auttoivat mukavasti ihoon, inhottavat finnit/arvet poistuivat jopa selästäni!

Yhteistyössä