Pillereiden lopetus oireilee vai raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haaveilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haaveilija"

Vieras
Lopetin pillerit jo lähes kuukausi sitten. Tuli tyhjennysvuoto ja parin päivän päästä menkat(?). Seksiä ollaan harrastettu miehen kanssa koko ajan normaalisti. Nyt tuntuu tulleen paljon ihmeellisiä tuntemuksia ja pelkään hukkuvani taas omaan päähän raskauden toiveissa... Olen tehnyt niiiin monta negatiivistä testiä elämässäni, että tuntuu aivan turhalta lähteä ostamaan sitä, mutta silti kutkuttaa ajatus oonko raskaana. :( Pillereiden viimeisen liuskana aikana tein kaksi testiä, kun oli "sellainen fiilis, että on raskaana" ja pahoinvointa/kuvotusta. Ne meni kuitenkin parissa viikossa ohi. Viimeisestä vuodosta noin viikko eteen päin alkoi alavatsa kivut ja tuli pari pientä tippaa rusehtavaa vuotoa. Sen jälkeen nämä vatsakivut ovat edelleen pysyneet, joskin ovat epäsäännöllisiä, tulevat 1-2 päivän välein.

Alkuviikosta mua paleli hurjasti vaikka olisi olllut kuinka monta kerrosta vaatetta tai pari peittoa, mutta olen kyllä muutenkin aika vilukissa. Eilen ja tänään on tullut ihan outoja "tärinöitä"; kädet ja jalat tärisee ja on yleinen heikko olo. Korjaantuu syömällä, mutta pitäisi olla syömässä viimeistään parin tunnin päästä edellisestä syömisestä... Tuo tärinä on vähän niinkuin kofeiinitärinää, jos olen juonut liikaa kahvia. Kahvinjuontini ei kuitenkaan ole muuttunut; juon 1-2 pientä kuppia aamuisin. Tänään mun kädet myös meni yhtäkkiä tosi kylmäksi, eikä niitä meinannut saada millään lämpimäksi, oikein sattui kun paleli.

Painoa olen tarkkaillut myös. Se pysyy ennallaan, vaikka syönkin enemmän kuin ennen. Ei myöskään ole mitään turvotusta, ennen samassa painossa ei toivoakaan nähdä kylkiluita, mutta nyt kädet ylös nostaessa ne näkyy. Tämä kai johtuu pillereiden poisjäämisestä, eikös ne kerää nestettä?

Menenkö mä taaas kerran ostamaan vaan sen testin ja totean sen negatiiviseksi. Ihana kamalaa tämä ainainen lapsesta haaveilu ja toivominen.... :(

Yhteistyössä