Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joggi

Vieras
Mulla on ongelma! Oon lopettanut pillerit joku aika sitten ja alkuun meni ihan mukavasti ehkä 1,5kk.. nyt on alkanut vuoto, ensiksi ajattelin että ihan menkat vaan, mutta tää jatkuu nyt jo kolmatta viikkoa ja on todella runsasta.. välillä helpotti mutta taas alkoi oikein kunnon tulva ja nipistely alamahalla!! Alkaa jo kyllästyttämään tämä vaiva, kun loppua ei näy. Onko muilla ollut samanlaista ja miten sitä on hoidettu/mistä on johtunut? Pitäisi varmaan lääkäriin raahautua... :(

Mitkä pillerit sulla oli? Minä söin cerazette-minipillereitä ja olen odotellut, että koska vuoto alkaisi. Mulla ei koko pillereiden popsimisen aikana ollut kuukautisia. Nyt vähän mietityttää, että kuinka kauan oikein menee, ennenkuin ne alkaa... Onkos kenelläkään siitä kokemuksia?

No on sekin kun toinen vuotaa kuin valtameri ja toinen ei millään :D Ite söin Yasmineja.. tää on kyllä tosi raivostuttavaa. Normaalisti pillereiden aikaan olin aina tosi kipeä ja menkkojen aikaan varsinkin, en töihinkään pystynyt menemään ja lääkärit epäilikin endometrioosia, en tiedä voisiko tää johtua siitä?? Nyt lopettamisen jälkeen en oo kertaakaan ollut kipeä, ihan pientä nipistelyä alamahalla vaan. Ottaisin ennemmin vaikka ne kivut takasin kun tän ainaisen vuodon :(

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Mitkä pillerit sulla oli? Minä söin cerazette-minipillereitä ja olen odotellut, että koska vuoto alkaisi. Mulla ei koko pillereiden popsimisen aikana ollut kuukautisia. Nyt vähän mietityttää, että kuinka kauan oikein menee, ennenkuin ne alkaa... Onkos kenelläkään siitä kokemuksia?

Mä söin kyseisiä pillereitä ja kun lopetin ne niin menkkoja ei näkyny missään. Tein sitten testin ja plussahan se oli. Eli olin tullut raskaaksi jo kun söin pillereitä. Raskaus meni kyllä sitten myöhemmin kesken.

Muuten en kyllä osaa auttaa, mutta jos sitä vuotoa ei näy niin tekisin testin ihan varmuudenvuoksi.

Mulla tuttava- ja tuttavantuttava piirissä 3 henkilöä, joilla on tosi isoja ongelmia pillereiden lopetuksen jälkeen. Yhdellä tuli ekat kuukautiset 7 kk pillereiden lopettamisesta 2 hormoonikuurin jälkeen. Toinen odotteli vuotoa 1,5 vuotta (!) ja söi hormooneja. kolmas ei vaan onnistu raskautumaan, kuten ei nämä kaksi muutakaan. Kyseessä ovat ihmiset, jotka söivät tavallisia e-pillereitä vuosikausia.

Yhteistyössä