Pikkuveli ihastui siskon vanhaan perus yömekkoon. Annoin sen hänelle käyttöön. Mies suuttui minulle !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikeesti ?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikeesti ?!

Vieras
Minun mielestä asia oli mitä harmittomin, ja poika tykästyi yömekkoon tosi paljon. Mies sanoi että annoin sen hänen kiusakseen, mutta ajattelin vain että poika nyt sattuu tuosta tykkäämään, siinäpähän nukkuu se päällä.

Mies tokaisi, että kun pitää peiton alla ja aamulla heti pois ennen kun hänen silmien eteen tulee niin ok...
onko joku muukin sitä mieltä että nyt tää ei mene oikein. mekkoa ei poika päälleen pistä missään muualla, ja nyt on kyse vain tästä yhdestä YÖMEKOSTA. Minusta ihan älytöntä kieltää tai olla kykenemätön näkemään sitä hänen päällään iltapalan jälkeisestä ajasta aamuun ja sit päivävaatteet päälle.

itse uskon että poika löytää muut yöpukunsa nopeasti, taas nyt vain innostui uudesta :)

Mä oon sitä mieltä et turha kieltäminen aiheuttaa kieroutumia ja siispä meidän 2 v poitsu saa ihan rauhassa työnnellä nukenrattaita pinkit helmet kaulassa jos siltä tuntuu... isännälle tuntu alkuun olevan vaikeeta hyväksyä mut ymmärtää nyt ettei noihin pidä puuttua...

Meiän pojat on kulkenu mun vanhassa lapsuuden aikasessa yömekossa :) ihan ok mun mielestä ja mieskin kyllä nauro ku ekan kerran näki.
Ei tuossa oo mitään "väärää" taitaa vaan mies olla liian kammonen tiettyyn asiaan...

Meillä myös leikkivät nukeilla ja työntelevät niitä rattaissa. Ja ei oo siskolta oppineet kun on vaan veljiä.

sitä minäkin mietin, että miten noin viaton asia voi herättää noin vihaisia tunteita....yritin koko ajan korostaa että nyt on kyse vain yömekosta, ei päivävaatteesta....mitähän kannattais sanoa että ymmärtää? tuntuu olevan lapsellekin poissa oleva tämän asian takia, vaikka eihän tässä kukaan ole mitään väärää tehnyt, varsinkaan miehelle. kysehän on lapsesta.

sitä minäkin mietin, että miten noin viaton asia voi herättää noin vihaisia tunteita....yritin koko ajan korostaa että nyt on kyse vain yömekosta, ei päivävaatteesta....mitähän kannattais sanoa että ymmärtää? tuntuu olevan lapsellekin poissa oleva tämän asian takia, vaikka eihän tässä kukaan ole mitään väärää tehnyt, varsinkaan miehelle. kysehän on lapsesta.

Miehesi on pikkuisen ahdasmielinen.
On aivan varma, että pojasta kasvaa nyt homo.

Onko hän muissakin asioissa samanlainen.
Saako poika leikkiä kotileikkiä siskon kanssa ja hoivata nukkea tai muuta tällaista tai onko ne kaikki kielletty

Voisit vaikka ommella siihen yökkärin rintamukseen kuvan hämähäkkimiehestä, niin sitten mies ei pelkäisi sitä

mistä nämä nerokkaat homo tekstit tulevat ? luuleeko joku oikeasti että pojasta tulee homo kun nukkuu yömekko päällä, ei taida olla kovin vilkkaalla aivotoiminnalla varustettuja kirjoittelijoita täällä :)

noh, ei tule homoa,ei, ja ihan viatonta tuollainen yömekon käyttäminen. lapsiahan ne vaan on ja innostuvat vaikka mistä

[QUOTE="niina";29825635]mistä nämä nerokkaat homo tekstit tulevat ? luuleeko joku oikeasti että pojasta tulee homo kun nukkuu yömekko päällä, ei taida olla kovin vilkkaalla aivotoiminnalla varustettuja kirjoittelijoita täällä :)

noh, ei tule homoa,ei, ja ihan viatonta tuollainen yömekon käyttäminen. lapsiahan ne vaan on ja innostuvat vaikka mistä[/QUOTE]

Jos poika kulkee tyllimekko päällä ja pinnit päässä niin takuu varmasti on homo. Mutta mitä sitten? Sen mukaan pitää vaan mennä. Toivottavasti homous on edes silloin ok kun tuo sukupolvi on aikuisia.

juu kyllä muakin alkaa hymyilyttämään että oikeasti aikuiset ihmiset eivät ymmärrä pienten lasten innostuksia, vaan katsovat niitä ihan kieroon...empä jaksa vaivata päätäni vaan mennään sen mukaan mistä LAPSI tykkää, ja nehän vaihtelee vähän väliä :)

Meiltä oli kaverin pojalla (jolla 2 isoveljeä) lainassa kesämekot parin vuoden ajan. Kiitokset mekkojen lainasta tuli pojan isältä kuvaviestin kera - kuuluu ikävaiheeseen tuollainen. Ei oo tottakaan osa näistä viestiketjun kommenteista (tai ainakin toivon niin!)

Pikkuveljeni käytti mummulassa monena vuonna ja useilla lomilla minun vanhaa yömekkoa :D Ei meillä käyny mielessäkään että olisi outoa, hassua ehkä jos jotain pitäisi ajatella. Naapurissa on kaksoset noin 4-vuotiaat pojat, toinen heistä aina ottaa lenkille mukaan nukenvaunut kun heidän äitinsä työntää pikkusiskoa vaunuissa. Tämäkin vain söpöä mielestäni :)

Herranjestas mikä mies sulla. Meillä tyttö puki veljeänsä mekkoihin ja laittoi pinnejä tukkaan ja leikkivät yhdessä, velim oli niin iloinen kun sisko jota katsoi ylöspäin otti leikkiin mukaan. Mies vaan naureskeli, eikä lainkaan pahalla. Hyvä, tasapainoinen ja fiksu nuorimies kasvoi pojasta. :)

Yhteistyössä