Kun siinä lauletaan että "Pysy aina pikkuveljenä, lintuna". Niin miks ihmeessä lintuna? En ymmärrä en ja aina mietin kun biisin kuulen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kun siinä lauletaan että "Pysy aina pikkuveljenä, lintuna". Niin miks ihmeessä lintuna? En ymmärrä en ja aina mietin kun biisin kuulen.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kun siinä lauletaan että "Pysy aina pikkuveljenä, lintuna". Niin miks ihmeessä lintuna? En ymmärrä en ja aina mietin kun biisin kuulen.
vapaa kuin lintu... ?
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kun siinä lauletaan että "Pysy aina pikkuveljenä, lintuna". Niin miks ihmeessä lintuna? En ymmärrä en ja aina mietin kun biisin kuulen.
vapaa kuin lintu... ?
Sama mulle tulee mieleen kun linnun yhdistän vapauteen ja viattomuuteen mut tiä sit...
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulle tulee mieleen aina, että se pikkuveli josta lauletaan olisi homo. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulle tulee mieleen aina, että se pikkuveli josta lauletaan olisi homo. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kun siinä lauletaan että "Pysy aina pikkuveljenä, lintuna". Niin miks ihmeessä lintuna? En ymmärrä en ja aina mietin kun biisin kuulen.
vapaa kuin lintu... ?
Sama mulle tulee mieleen kun linnun yhdistän vapauteen ja viattomuuteen mut tiä sit...
Mut en mä silti ymmärrä miten pikkuveli ja lintu liittyyvät toisiinsa. :headwall: No, tyhmä biisi se on joka tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En osaa tarkkaa sanoa, mut yksi tyttö soitti koulussasen kappaleen kun hänen veli kuoli yllättäen.
Alkuperäinen kirjoittaja kimmoke:Eihän asiat aina ole loogisia, varsinkaan laulut, runot, kirjat, elokuvat jne. Ei laulun kirjoittajat ole täydellisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulle tulee mieleen aina, että se pikkuveli josta lauletaan olisi homo. :ashamed:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Tumma on taivas ja pimennetyt puut
kun matkustan pikkuveljen luota kaupunkiin
Olisin jo halunnut jäädä kotiin
herätä aikaisin aamulla lumiauran kolahduksiin
kertosäe:
Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty
En meidän taloon lisää aikuisia halua
Tiedän kyllä että undulaatit tapaavat
miestenvessoissa turpiinsa saada
Mutta vielä pikkuveli lukee aamulla
sängyssä mun kanssa sängyssä mun kanssa sarjakuvia
Tuosta mullekin tulis jotenkin mieleen, että voisko viitata homoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Tumma on taivas ja pimennetyt puut
kun matkustan pikkuveljen luota kaupunkiin
Olisin jo halunnut jäädä kotiin
herätä aikaisin aamulla lumiauran kolahduksiin
kertosäe:
Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty
En meidän taloon lisää aikuisia halua
Tiedän kyllä että undulaatit tapaavat
miestenvessoissa turpiinsa saada
Mutta vielä pikkuveli lukee aamulla
sängyssä mun kanssa sängyssä mun kanssa sarjakuvia
Tuosta mullekin tulis jotenkin mieleen, että voisko viitata homoihin?