"Pikkusenko" reilua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetti

Vieras
Tuossa selvis juuri, että miesystäväni edelleen pitää yhteyttä exäänsä ( heillä ei esim. yhteisiä lapsia, joiden vuoksi pitäisi yhteyttä pitää ). Mieshän asuikin vielä tämän naisen kanssa salaten sen minulta kun aloimme seurustelemaan (salasi sitä peräti 5 kuukautta!) No, hän vaan tuumas,ettei se minulta ole pois jos kyselee miten exä voi. No, minä sitten tein tunnustuksen ja kerroin,että olin toivottanut tekstiviestillä entiselle miesystävälleni hyvää vappua. Siitäpä sitten miesystäväni tykkäsi niin huonoa,että otti ja lähti meiltä!!! Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta!!

Aamulla pitäisi töihinkin mennä ja nukuta ei tietty yhtään moisen jälkeen :(

Jos olet ottanut asenteen, että kertoa pitää, niin mielestäni ihan oikein, että sinäkin kerroit exällesi laittaneesi viestin. Miehesi ei ole tätä kertomisen jaloa taitoa vielä omaksunut ja ajattelee, että halusit näpäyttää häntä. Ehkä halusitkin? Mutta kuitenkin, jos haluatte suhdetta jatkaa, niin rehellisyys on tärkeää.

No alunperin ei kovin terveesti tuo suhde alkanut, jos mies kerran asui naisen kanssa kun aloitte seurustella. Miten moisen sitten huolit?

no ihan vaan niitten muitten hyvien puolien vuoksi. Lasteni kanssa tulee niin hyvin juttuun, vai pitäisikö kirjoittaa, että "tuli" :( Olimme erossa jonkin aikaa kun tuo selvisi, että asuukin vielä sen naisen kanssa saman katon alla. Lieventävänä asianhaarana olkoot, että tämä nainen jo seurusteli myös toisen kanssa.

Miesystäväsi siis pitää eksäänsä yhteyttä, mutta sä et saisi edes vapputekstaria eksällesi lähettää?

Eieieieieieieiei. Kaksinaismoralistimiehet ei oo kivoja. Jääköhän se tuohon vai tuleeko vielä paljonkin sellaista, mikä on miehelle okei mutta sinulta kiellettyä?

Miesystäväsi siis pitää eksäänsä yhteyttä, mutta sä et saisi edes vapputekstaria eksällesi lähettää?

Eieieieieieieiei. Kaksinaismoralistimiehet ei oo kivoja. Jääköhän se tuohon vai tuleeko vielä paljonkin sellaista, mikä on miehelle okei mutta sinulta kiellettyä?

No näitähän "sallimuksia" on ollut mm. jo tuossa kun annoin anteeksi sen,ettei mies kertonut, että asuu vielä exänsä kanssa. Ja tätä tosiaan tapahtui 5 kk ennenku asia selvisi. Silloinki saattoi mennä ulos tai vessaan puhelimensa kanssa, piti meiltä käsin yhteyttä tähän naiseen :( no, luottamus ollut minun puoleltani melko hukassa,että eipä tässä helppoa ole ollut. Nyt erittäin huonosti nukuttu yö ja töihin pitäisi tosiaan jaksaa lähteä. Mutta josko tästä, ei tää enää niin pahalta tunnu mitä silloin kun valheita paljon paljastui. Mä muuten kävin kerran sen miehen luonakin kylässä ja se nainen tosiaan asui vielä siellä! Kyllä varmaan oli joutunut vaivaa näkemään, jotta sai asunnon feissattua poikamies boksiksi :D

Yhteistyössä