Pikkusen mä repesin miehen kommenttista yks päivä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Olin ostanu hänelle aivan ihanan tuoksuista dödöä ja pyysin,et laita sitä saunan jälkeen :)
Tuumas et jos nyt laittaa niin aamullahan ei sit tarvi laittaa lainkaan. Kysyin et miksi ei tarvis...
No tuoksuuhan se aamullakin vielä jos nyt laitan :o
Joo mut ei sitä nyt ihan pelkästään sen tuoksun takia käytetä.
Mies oli ihan ihmeissään et miksi sitten.

No tuota kultasen....(aloitin luennon deodorantin tarkoituksesta)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
... Ei munkaan mies laita mun illalla suihkun/saunan jälkeen. Puhtaaseen kainaloonhan se tuleekin laittaa, ei se aamuhaisunen kainalo hyödy mitään vaikka kuin hölväis dödöä sinne.

ei niin,kainalo pitää pyyhkäistä jollain pyyhkeellä yms ennen laittoa jos on hikeä-

Ei meillä käytetä deodoranttia ollenkaan, ei mies eikä minä. Kainalot pestään aamuin illoin (suihkussa tai lavuaarin päällä) eikä haise! Jos ehdotonta puhtautta vaaditaan niin käytän kristallikiveä (esim juhliin). Ei kaikkien hiki haise ja jos iho on hyvässä kunnossa (eikä esim kuivunut liiallisten kemikaalien käytöstä) niin ilman pärjää eikä edes vierustoverit valita =)

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
... Ei munkaan mies laita mun illalla suihkun/saunan jälkeen. Puhtaaseen kainaloonhan se tuleekin laittaa, ei se aamuhaisunen kainalo hyödy mitään vaikka kuin hölväis dödöä sinne.

ei niin,kainalo pitää pyyhkäistä jollain pyyhkeellä yms ennen laittoa jos on hikeä-

:o :$

Eli peseekö se sitten aamulla kainalot ja laittaa puhtaaseen kainaloon? En mäkään laita aamulla jos illalla olen laittanut, muutenkin laitan vain vastapestyihin kainaloihin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä käytetä deodoranttia ollenkaan, ei mies eikä minä. Kainalot pestään aamuin illoin (suihkussa tai lavuaarin päällä) eikä haise! Jos ehdotonta puhtautta vaaditaan niin käytän kristallikiveä (esim juhliin). Ei kaikkien hiki haise ja jos iho on hyvässä kunnossa (eikä esim kuivunut liiallisten kemikaalien käytöstä) niin ilman pärjää eikä edes vierustoverit valita =)

Mä pesen illalla ja aamulla ja silti ON käytettävä dödöä. Ihmiset on näes erillaisia. Haju tulee kyllä heti muutaman tunnin jälkeen jos ei laita ainetta.

Alkuperäinen kirjoittaja :O:

Eli peseekö se sitten aamulla kainalot ja laittaa puhtaaseen kainaloon? En mäkään laita aamulla jos illalla olen laittanut, muutenkin laitan vain vastapestyihin kainaloihin

No ei todellakaan pese, illalla laittaa ja niillä mennän, ei ei se ainakaan mun nenään haise vaikka hikoaakin tosi järkyttävän paljon. Mä itse taas laitan dödöä kun muistan, jos muistan :saint:

No ei todellakaan pese, illalla laittaa ja niillä mennän, ei ei se ainakaan mun nenään haise vaikka hikoaakin tosi järkyttävän paljon. Mä itse taas laitan dödöä kun muistan, jos muistan :saint:

No minun mies ei kyllä käytä kans juurikaan ku jos lähtään jonnekki kylään tai ''ihmistenilmoille''. Töissä ei siis käytä tavallisesti. Mut sen kyllä illalla taas huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:

No minun mies ei kyllä käytä kans juurikaan ku jos lähtään jonnekki kylään tai ''ihmistenilmoille''. Töissä ei siis käytä tavallisesti. Mut sen kyllä illalla taas huomaa.

Ja sitten voi pestä kainalot ja vaihtaa puhtaan paidan ja kaikki on taas hyvin :) Mitä vähemmän kemikaaleja käyttää, sen parempi.

kaverini ja hänen mies eivät kanskaan käytä ja he HAISEVAT niin hielle et ihan iljettää! :x Ite eivät haista hien hajua, kun ovat tottunet siihen! kerran lainasin kaverini paitaa jota oli vähän pitänyt päällä (kesällä kun itsellä ei ollut pitkähiaista mukana) nooh sehän hais niiin hielle et voi yrjö oli pakko ottaa oaita pois ja mennä vessaan pesemään kädet siis käsivarretkin, kun se hien haju oli tarttunut iholleni...

ite pesen aamuin illoin kainalot ja sen päälle dödöä

Ei meilläkään isäntä dödöö käytä ellei olla menossa johonkin..Mettälle se haisis kuitenkin kun töistä tulee joten menee vähän harakoille, se on kyllä muutenkin ihan ihme heppu, se nimittäin harvemmin haisee hielle vaikkei laittaiskaa..Ite laitan kyllä joka päivä..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Ei meilläkään isäntä dödöö käytä ellei olla menossa johonkin..Mettälle se haisis kuitenkin kun töistä tulee joten menee vähän harakoille, se on kyllä muutenkin ihan ihme heppu, se nimittäin harvemmin haisee hielle vaikkei laittaiskaa..Ite laitan kyllä joka päivä..

Minunki mies on päivät metsässä :D

Miks ihmeessä pitäis laittaa yöksikin dödöä? :x
Ne haiseekin niin hirveälle.
Itse en käytä päivälläkään ;)
Joskus harvoin juhliin laitan sellaista luomu dödöä missä ei ole kemikaaleja.

Yhteistyössä