Pikkumuru säikäytti... snif.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie menin aamusta eka sh:n vastaanotolle joka otti verikokkeen ja sitte dopplerilla alko ettiin sydänääniä, ei saanu millään kuuluviin.. Iski jo paniikki. :'(
Noh, sitte tuli lääkäri ja alko ultraamaan, siellähän se murunen köllötteli ja sydämenlyönnitki näky, laskettu aika arvailtiin olevan 24.2 :heart: Kivi vierähti minun sydämeltä :D Lääkäri ko alko ultraamaan enkä ite uskaltanu ees kattoa ensin, totesi mulle että "siellä se ilkimys on hyvissä voimissa, mitäs säikyttelet äitiäs" :laugh:

Mut kaikki hyvin, pääasia. :heart:

Hyvä että kaikki oli kuitenkin kunnossa :hug: :heart: =)

Muistan itsekin säikähtäneeni vähän kun lääkäri ei löytänyt sydänääniä vaikka viikkoja oli varmaan 30. Alkoi kuunnella nivusista :snotty: Eikö löytyny. Ensin ajattelin että kyllä ne sieltä kuuluu, olinhan tuntenu liikkeitä ihan hetki ennen dopplerin käyttöä. Mutta kun ei löytyny vaikka siirteli doppleria ja aikaakin kului pitkään niin sitten alkoi jo vähän huolettaa.
Mutta löyty ne sieltä kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Hyvä että kaikki oli kuitenkin kunnossa :hug: :heart: =)

Muistan itsekin säikähtäneeni vähän kun lääkäri ei löytänyt sydänääniä vaikka viikkoja oli varmaan 30. Alkoi kuunnella nivusista :snotty: Eikö löytyny. Ensin ajattelin että kyllä ne sieltä kuuluu, olinhan tuntenu liikkeitä ihan hetki ennen dopplerin käyttöä. Mutta kun ei löytyny vaikka siirteli doppleria ja aikaakin kului pitkään niin sitten alkoi jo vähän huolettaa.
Mutta löyty ne sieltä kuitenkin :)

Tämä lääkäri kokkeili vielä itekki sitä doppleria, jännää oli että sai silläki äänet kuuluviin ko nosti minut istumaan :| En sitte syytä tiä miks alko vasta sillälailla kuulumaan...

Mie en malta oottaa että alkais tuntua liikkeitä, sitä ihanaa kuplintaa... :heart:

Melkoinen ilkimys tosiaan, ei saa äitiä säikytellä noin. :D

Paljon sulla on niitä viikkoja kasassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Melkoinen ilkimys tosiaan, ei saa äitiä säikytellä noin. :D

Paljon sulla on niitä viikkoja kasassa?

13 ja päälle, sano että neuvolan tätin kans saan päättää päivät päälle, mie laskeskelin että jos tuo la on 24.2 nii kai niitä viikkoja on jo 14 :snotty: Mut soitin jo neuvolaan ajan ens viikon tiistaille, katotaanpa siellä sitte asiaa tarkemmin. :D Se lääkäri oli muutenki vähän höppänä, mutta asiansa osas, pääasia... :xmas:

:heart: Säikähdys on muuten aikamoinen tuossa tilanteessa. :/

Muistaessa Hyytis, pystyisikkönää viskaamaan mulle sitä mustikkapiirakan ohjetta tänään millään? Aattelin iltasella leipasta, kun yksi palstalainen tulee huomenna käymään. :D

Hienoa, että kaikki on kunnossa. Mun kuopus aina piilotteli, kun piti sydänääniä kuunnella. Ihan loppumetreilläkin vielä jouduttiin usein kuuntelemään kyljellään kun ei muuten kuulunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Muistaessa Hyytis, pystyisikkönää viskaamaan mulle sitä mustikkapiirakan ohjetta tänään millään? Aattelin iltasella leipasta, kun yksi palstalainen tulee huomenna käymään. :D

JOO! Mie laitan sen heti ko menen landelle takas, mies on siellä :D Se on ollu taju kankaalla sairaalassa monta päivää niin pääs unohtuun koko juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

JOO! Mie laitan sen heti ko menen landelle takas, mies on siellä :D Se on ollu taju kankaalla sairaalassa monta päivää niin pääs unohtuun koko juttu...

Oijoi :o juu ei kiirettä, kunhan muistuttelin itseäni muistuttaa. :xmas:

Yhteistyössä