Pikkumainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen mä, myönnän ja koitan hillitä. Mun kohdalla se on esim. sitä kun tartun miehen sanomisiin ja korjailen niitä, "turhantarkkaa" se siis ehkäpä tarkoittaa tässä tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Olen mä, myönnän ja koitan hillitä. Mun kohdalla se on esim. sitä kun tartun miehen sanomisiin ja korjailen niitä, "turhantarkkaa" se siis ehkäpä tarkoittaa tässä tilanteessa.

Samantapaista minullakin, täällä palstallakin. Otan nokkiini ja jonkun hetken päästä lopetan murjottamisen :D

En voi kyl myöntää, mä oon sellainen hällä väliä-tyyppi, laajat liikkeet ja jäljet korjataan myöhemmin :snotty: Mistään ei oikein jaksa ottaa kierrosta, ainakaan perheen ulkopuolisista syistä. Perheen sisälläkin lähinnä uhmaikä rasittaa, muu menee omalla painollaan.

Ajattelen sen tarkoittavan ihmistä jolle joku asia on äärettömän tärkeä vaikkei se suuressa mittakaavassa olisikaan...esim. on lainannut jollekin 2 euroa ja haluaa saavansa sen takaisn torstaina, eikä saakaan kun vasta perjantaina ja sen johdosta pitää syvää mykkäkoulua..tai jotain sellaista. :whistle:

Ehkä olen joskus syyllistynyt jonkin asteiseen pikkumaisuuteen...

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ajattelen sen tarkoittavan ihmistä jolle joku asia on äärettömän tärkeä vaikkei se suuressa mittakaavassa olisikaan...esim. on lainannut jollekin 2 euroa ja haluaa saavansa sen takaisn torstaina, eikä saakaan kun vasta perjantaina ja sen johdosta pitää syvää mykkäkoulua..tai jotain sellaista. :whistle:
Oih, hyvä määritelmä, sellainen pikkumainen minä en onneksi kuitenkaa ole, kai, toivottavasti

:ashamed: :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Samantapaista minullakin, täällä palstallakin. Otan nokkiini ja jonkun hetken päästä lopetan murjottamisen :D

Heh, mun on jotenkin hirmu vaikea kuvitella sinusta. :saint: :D
No mielummin mä sitä tekisin vaikka täällä, miestä kun tosissaan ottaa pikkumaisuuteni välillä päähän, hänen kun on joskus vaikea löytää "oikeaa" sanaa ja minä sitten en aina voi hillitä vaan menen ja korjaan vaikka ihan hyvin ymmärrän mitä tarkoittaa.. :ashamed: :p

Sellainen, joka napottaa ja ärsyyntyy kokonaisuuteen nähden vähäpätöisistä asioista.

Olen joissakin asioissa hyvin pikkumainen, mutta kokonaisuutena kuitenkin aika rempseä huithapeli :whistle:

Lähinnä ainakin niin, että muiden tekemät valinnat eivät mun päätäni vaivaa, mutta omassa perheessä/elämässä jotkut asiat pitää tehdä erittäin tarkasti tietyllä tapaa. Ainakin, kunnes kyllästyn ja keksin jotain muuta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
En voi kyl myöntää, mä oon sellainen hällä väliä-tyyppi, laajat liikkeet ja jäljet korjataan myöhemmin :snotty: Mistään ei oikein jaksa ottaa kierrosta, ainakaan perheen ulkopuolisista syistä. Perheen sisälläkin lähinnä uhmaikä rasittaa, muu menee omalla painollaan.
Minäkin muka olen sellainen ei se niin nuukaa-tyyppi,mutta olen nyt viime aikoina huomannut närkästyneeni asioista, joille aikaisemmin olisin nauranut tai jättänyt vaan huomiotta. Mikähän siinä on? Vanheneminen teettää tiukkapipoisuutta?

Yhteistyössä