Mitä se mielestäsi tarkoittaa? Oletko omasta mielestäsi itse joskus pikkumainen? Minä olen, jonkun aikaa, sitten alkaa nolottaa ja lopetan sen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Olen mä, myönnän ja koitan hillitä. Mun kohdalla se on esim. sitä kun tartun miehen sanomisiin ja korjailen niitä, "turhantarkkaa" se siis ehkäpä tarkoittaa tässä tilanteessa.
Oih, hyvä määritelmä, sellainen pikkumainen minä en onneksi kuitenkaa ole, kai, toivottavastiAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ajattelen sen tarkoittavan ihmistä jolle joku asia on äärettömän tärkeä vaikkei se suuressa mittakaavassa olisikaan...esim. on lainannut jollekin 2 euroa ja haluaa saavansa sen takaisn torstaina, eikä saakaan kun vasta perjantaina ja sen johdosta pitää syvää mykkäkoulua..tai jotain sellaista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Olen mä, myönnän ja koitan hillitä. Mun kohdalla se on esim. sitä kun tartun miehen sanomisiin ja korjailen niitä, "turhantarkkaa" se siis ehkäpä tarkoittaa tässä tilanteessa.
Samantapaista minullakin, täällä palstallakin. Otan nokkiini ja jonkun hetken päästä lopetan murjottamisen![]()
Minäkin muka olen sellainen ei se niin nuukaa-tyyppi,mutta olen nyt viime aikoina huomannut närkästyneeni asioista, joille aikaisemmin olisin nauranut tai jättänyt vaan huomiotta. Mikähän siinä on? Vanheneminen teettää tiukkapipoisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:En voi kyl myöntää, mä oon sellainen hällä väliä-tyyppi, laajat liikkeet ja jäljet korjataan myöhemmin :snotty: Mistään ei oikein jaksa ottaa kierrosta, ainakaan perheen ulkopuolisista syistä. Perheen sisälläkin lähinnä uhmaikä rasittaa, muu menee omalla painollaan.
Kyllä sitä vaan on sattunut, itseänikin ihmetyttääAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Heh, mun on jotenkin hirmu vaikea kuvitella sinusta. :saint:![]()