Joo ja mitä iloa siitä olisi, jos täällä pyörisi feikkinä?Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26740382:Ja jos olis niin aika helvetin hyvin roolinsa vetäis...
Tota, tuolla perustelulla täällä ei olisi koskaan pitänyt olla yhtäkään nk. feikkiä, vaikka niitähän riittää. Et ilonsa ja huvinsa kullakin jneJoo ja mitä iloa siitä olisi, jos täällä pyörisi feikkinä?
Ja näyttelijänlahjat saa olla kohdallaan...
Sinä olet persiistä....Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26740379:Minäkin oon feikki, eiks nii?
Toki näinkin ja kaikilla on oikeus iloihinsa ja huveihinsa, kukin taaplaa tyylillään, mutta minä en sitä siltikään ymmärrä...Tota, tuolla perustelulla täällä ei olisi koskaan pitänyt olla yhtäkään nk. feikkiä, vaikka niitähän riittää. Et ilonsa ja huvinsa kullakin jne
Miksi sä haukuit Pikkukaupunkilaisen siinä Milannan ketjussa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26740425:mihin mä harmaana kirjotin.
mode saa laittaa banniin jos noin tein. :attn:
Joo, no niin tuntuu olevan...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26740458:Sä olet näköjään saanut ihan oman perskärpäsen
Mullakin jossain vaiheessa joku paskakärpänen pörräsi sitkeästi perseessä mutta ne kyllästyy kun ei välitä liikoja.
Tästä olen kyllä samaa mieltä. En jaksa nyt välittää tästä, mutta herkempi ihminen kylläkin.Mun mielestäni tää Pikkukaupunkilaiseen tarrautunut raatokärpänen valitsi tosi raukkamaisen ja mauttoman ajankohdan aloittaa nää juttunsa...
olevan mitä`?Joo, no niin tuntuu olevan...
Kaikkienko pitäisi tietää kaikki kohdat elämästäsi ja ajoittaa ne sen mukaan?Tästä olen kyllä samaa mieltä. En jaksa nyt välittää tästä, mutta herkempi ihminen kylläkin.
Menes nyt jo nukkumaan pääsi selväksi.Kaikkienko pitäisi tietää kaikki kohdat elämästäsi ja ajoittaa ne sen mukaan?