**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Moi!

Uusi ilmoittautuu ketjuun! En oo kauheesti tällä palstalla kirjotellut, joten vähän vielä opettelen, kuinka tää toimii. :)

Meillä ennestään yksi lapsi (poika 1 v 3 kk) ja nyt olis sitten toinen haaveissa. Pienen painostuksen jälkeen mies suostui, mutta halusi vielä hetken sopeutumisaikaa, joten yritys alkaa syyskuussa. Jään tänne kuitenkin vähintäänkin taustailemaan siihen saakka! :wave:

-itkuiita-

************Lauantai 24.7. **************

MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 78/72 *yk 4
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 45/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 42/31 *yk 2
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 42/? *yk1
Diipeli....................poika 10/07......................kp 37/29 *yk1
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 31/30 *yk1
tatskattu................poika 11/08.....................kp28/29 *yk1
snowball...............tyttö 05/09........................kp 28/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 22/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 20/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 18/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 18/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 18/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 14/ 24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 11/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 8/28-39* yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 5/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 3/35 *yk 10
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
Minsku82................poika 09/04......................kp ?/29 *yk32
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?
* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

PLUSSANNEET :

2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

Kopsasin tämän eilis illan kirjotukseni tänne! :)

Mahtuukohan tänne mukaan? Pakko luovuttaa vaan kun kuumeiluttaa ihan mahdottomasti! Mietin että olisin vielä odottanut kun esikoinen on syntynyt 12/09 mutta ei sitä sitten pystynyt. Katsotaan jos tärppää. Esikoista tehtiin 3 vuotta kunnes tärppäs, joten eipä tämäkään varmaan helposti sieltä tule.

Nyt olis kp10/30 ja yritys kerta olis tältä erää ensimmäinen. En osaa päivitellä tietojani tuohon listaan että jos joku viitsii neuvoa tai lisätä minut tuohon.

Vähän on pelkoa tuon kakkosen suhteen et miten pärjään sitten kahden pienen kanssa, jos sattuu suht nopeaan tärppäämään!

Minsku82 ihan kauheasti voimia sinne :hug:

ja paljon plussatuulia kaikille! Täällä jäädään odottelemaan ovista.

mä toin ton listan nyt tänne :) kai ok?? no joo.. viime yön sain nukuttuu ihan jees.. odotan innolla ens maanantaita kun lähdettään perheenä Naantaliin ei kukaan sattuis olee sielt päin :)

eipä mul hirveesti nyt oo kirjotettavaa vähän on hölmö fiilis.. :ashamed: :ashamed:

kyllä tämä tästä lähtee.. kiitos kaikille haleista... nyt unohdettaan eilinen ja painettaan täysiii eteen päin :whistle: miehen kans puhuttu asiat halki poikki pinoon ja nyt vaan rauhassa eteen päin ja uusia tuulia odottamaan. tiedettään että saadaa vielä vauveli ja molemmat ovat kykeneviä siihen.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

tatskattu noin mä uskon et kaikkeen sopeutuu ja tottuu :D Varmasti tulee olemaan hetki rankkaa.

Kp 11/30 olis nyt ja ei millään jaksais odottaa.. Minäkun ajattelin että rauhallisesti vaan ja tulee jos on tullakseen..no nyt kahlaan kaiken maailman keskusteluja läpi ja katselen plussatesteistä kuvia..voi voi.. ei se näin pitänyt mennä. Miks mulla on kauheampi vauvakuume kun esikoisesta oli vaikka esikon raskausaika oli yhtä helvettiä :D ei voi tietää..

Täällä sitten varmaan turisen aikas paljon asioista kun kukaan muu ei tiedä tästä koko hankkeesta mitään enkä aijo kertoakkaan.. Varmaan ihmetyksiä alkais tulemaan kun esikoinen vasta puolen vuoden..

Pieni korjaus tuonne listaan eli meidän poika on syntynyt 4/2009. :) Miten täällä toimitaan noiden kiertojen sun muiden kanssa? Päivittääkö joku ne tuonne joka päivä vai kuinka? No joka tapauksessa täällä taitais olla menossa nyt kp 1. Pari päivää jo tuhrutellu ja kai ne hanat tosta kohta aukeaa kunnolla. :D

Meillä tosiaan syyskuussa alkaa yritys, joten tässä nyt luultavasti tulee yhdet menkat vielä ennen sitä. En oo synnytyksen jälkeen jotenkin jaksanut seurata kiertoja, mutta tuntuu, että aika pitkät kierrot on ollu ja vähän mietityttää, miten se vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiin. Mutta tosiaan synnytyksenjälkeisestä kierron pituudesta ei ole mitään hajua, pitää ruveta nyt seuraamaan.

Yhdenkin lapsen kanssa on välillä ollu aika raskasta, vaikka onkin on ollut suht helppo (tai ainakin hyväuninen jos ei muuta) vauva. Mulla oli jonkinasteista synnytyksenjälkeistä masennusta, josta olen jotenkin selvinnyt ihan keskustelun avulla. Toivottavasti osaisin toisen lapsen kanssa olla rennompi varsinkin imetyksen suhteen. Vähän kyllä hirvittää, miten pärjäisin kahden lapsen kanssa yksin, kun esikoisen vauva-aikana miehellä ei ollut töitä. Mutta eiköhän se siitä sitten.

Rehellisesti sanottuna en pode varsinaisesti hirveää vauvakuumetta, mutta haluan piakkoin esikoiselle sisaruksen, ettei tulis mitään isoa ikäeroa. Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu, että jos se toinen meille suodaan, niin saattaapa olla, että meidän lapsiluku olis sitten täynnä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. :) Aika nuoria tässä vielä ollaan, minä 25 ja mies vuoden vanhempi. :)

-itkuiita-

Onpahan kunnon menkat, huh huh. Mulla kanssa vuoto alkaa usein parin päivän tuhruttamisella, vuoto on hailakan ruskeaa/oranssia/pinkkiä, mutta mä alan laskemaan kiertopäiviä siitä tuhruamisesta jo. Tässä uudessa kierrossa tuli kaksi päivää tuhrua ennen varsinaista verivuotoa, joka siis alkoi tänään ja ihan kivalla rytinällä. Särkee ja koskee niin vatsaan kuin selkään ja v*tuttaa aivan niin maan mahrottoman paljon koko ajan.

Tavallaan tekisi mieli hypätä taustailemaan, mutta en vielä kuitenkaan tohdi, kun eihän se vauvakuume musta ole mihinkään hävinnyt. Miehen kanssa on vaan nyt vähän puhuttava näitä asioita halki, että ollaan samalla linjalla tässä jatkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamomilla-81:
Onpahan kunnon menkat, huh huh. Mulla kanssa vuoto alkaa usein parin päivän tuhruttamisella, vuoto on hailakan ruskeaa/oranssia/pinkkiä, mutta mä alan laskemaan kiertopäiviä siitä tuhruamisesta jo.
No mä oon vähän tässä miettinytkin, kuinka sen laskis, kun ennen synnytystä ei tommosta tuhruttelua ollut koskaan. Ja nyt tulee ensin pari kolme päivää tuhrua, sitten vasta alkaa kunnon menkat, jotka kestää sitten ihan normaalin ajan kuitenkin. Mites muut laskee sen? :)

Aamulla oli muutamat 'suurennuslasilla' kattottavat tuhrut... pikkusen stringin reunassa punarusehtavaa (anteeksi kokovaltainen kuvailuni) :ashamed: Äsken miehen kanssa oltiin kaupoilla ja kiinalaisessa syömässä niin oli pakko mennä vessaan, kun tuntu, että nyt on menkat alkanu, että voi paskan paska. Iloisena tulin takas... :D eip ollu alkanu viel... clearblue plus olis tuol viel kuumottelemassa...

:'( :'( :'( :'( :'( vitun paskaa ja ärsyttävää ja itkettävää ja liikaa toivomusta ilmassa olikin taas :'( :'( Kyllä se tais nyt tosissaan täti tulla :( äsken pyyhin verta :'(

eli päivittäiskö joku mun kohdalle et tänään ois kp 1/28 ja merkataanx toi yk vast oviksen jälkeen 2? Vai heti nyt?

*ja testin jälkeen kun pyyhin.... niin huomasin, eli testinkin kerkesin tehä sillä clearblue plussalla. Onneks tilasin niit liuskoi....

tatskattu usko pois mä tiedän miltä sust tuntuu.. :hug:

mä oon täs miettiny että miten mä merkkaan mulle ton kp kun jos ottaa et menkat alko keskiviikkona vai? kun silloin alko ruskeeta? vai merkataanko vast seuraavien menkkojen jälkeen?? eli onko nyt kp 3/29 ?

Kiitti Minsku82 . Mä en oikeen oo varma, että onko se 1 alkamispäivä vai mitenkäs. Ja nythän mun kierto olikin sitte vaan 27, jos nyt on kp1. Eikö? Elikkäs nyt ois sitte tavallaan kp 1/27 (koska en oikeestaan tiennyt miten pitkä mun kierto oli niin toi 29 oli sen normin 28-30 välistä.... )Neuvokaa tyhmää jos oon väärässä. Ja entäs se yk? Eli onx nyt sitte yk2 heti vaiko vasta oviksen jälkee? :$

mun mielest sul on nyt niin kun 1/27-30 ja kp2 kai sekin nousee sitä mukaa miten menkkoja tulee.. niin mä olen ainakin laittanu eli 32kertaa olen "kärsiny" menkat kun päätettiin toista yrittämään alkaa..

Yhteistyössä