***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Jee Pilkkis!!! Mahtavaa!!
Toivottavasti kaikki on mennyt hienosti, ja toivottavasti pääset pian kertomaan meille kuulumisia!! :D :heart:

Mun muistaakseni jossain siellä vauvapuolella 0-12 kk on kyllä vauvaantuneiden pikkukakkosten pino, mut voihan se olla et se on vaan vähemmän aktiivinen. Mä olisin tosi kiinnostunut kyllä vauvaantuneiden kerhosta jos jollain on intoa perustaa sellaista, sitten kun käärö on sylissä :whistle: =)

Kesis ja Nuppu 34+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis:
Nyt se on OIKEESTI menoks! :wave:
Lupaat vaan ;) :D Tsemppiä sinne!!!



Bv On hyvä tekemään/ylläpitämään ketjuja ni vois tehdä :)
Vaikka sulla ei ihan vielä olekkaan la aika :)


Anopilla on tää viikko lomaa JEE!!! Luvannut tulla neitiä hakemaan
aamusin niin saan huilailla ennen vaavin syntymää :)




Emppu788 & Veikka 37+2
 
Pilkkis hyvä, hyvä, matkaan oot päässyt ja toivottavasti
nyytti jo kainalossa!

Täällä arki kahden kanssa on välillä rankkaa. Meidän veikkavauva
on sitten sitä vaativaa sorttia.. Öisin ei nuku kun max. puoli
tuntia, olis vaan sylissä ihan koko ajan ja ruokahalu sillä
on mahdoton. Päivällä sama juttu mutta saattaa parin tunnin unet
vetästä. Ite ei sit pysty nukkumaan kun on tuo tyttö.
Et pikkasen meinaa täs pää olla jumissa ja olo on kun zombilla.
KUn eihän se mies tietenkään nyt ehdi kotona juuri olla
hommaa pukkaa ja varamiesjärjestelä kaatu sairastumisien takia.
Mut hetki vain ja päivä kerrallansa- asenteella eteenpäin.
Se suklaan syönti auttaa kyl väsymykseenkin ;)

Nii ja veikkavauva se meillekkin tuli, tyttö sillä nimellä
vauvaa kutsuu. :heart:

iitukka ja veikkavauva 1vko
 
Kiitti BV =)

Siitä kerhosta, mielellään vois perustaa mun mielestä uuden kerhon pikkukakkosen saaneille, jos ton pikkukakkosta odottavat pitäis vaan odotusajan kerhona. :) Katsellaan jos on innokkaita kerhon perustajia? :whistle:

rimata toivottavasti et tule kipeäksi! Ja viikotkin poksuu hienosti siellä :D Eikö teidän vauva muuten nyt täysiaikainen? :flower: Vai mikä se täysiaikaisuuden raja olikaan?

iitukka oih :hug: Onko teillä lähellä apuja, jos tarviit välillä huilia? Lähetän täältä kasan virtuaalisuklaata sulle B)
 
Huomenia!

Taalla on hyva aamu tanaan, eilen olin tosi vasynyt ja 'kiireinen', joten aika paljon tuli supistuksia ja muuta kipua ja vaivaa (ei mitaan saannollista)... Lauantaina viimeinkin kaytiin vauvantarvikeostoksilla! Saatiin 1.5 tunnissa kaikki ja kaytiin useammassa kaupassa! Se oli todella tehokasta ostelua ja ajankayttoa! :LOL: En tosin usko, etta esikoinen olisi sen pidempaan jaksanutkaan mukana roikkua! :LOL:

Tosi kiva, etta saat levata aamuisin Emppu! Olikos sulla viela kymmenisen paivaa?! :D

:hug: Iitukka! Meilla esikoinen oli just tuollainen ja ekat kuukaudet oli tosi rankkoja... :hug: Mutta se helpottaa kylla, vaikka sita ei juuri jaksa miettia, kun vasymys painaa. Minakin lahetan rekkalastillisen virtuaalisuklaata ja voimia. :hug:

Kiitti uudesta pinosta BV! Vaikka ma kylla varmaan roikun taallakin, kattelemassa miten muilla menee! :D

Pikaista paranemista Rimata teidan perheelle! Toivottavasti et ite sairastu...

Eikos se 37 viikkoa ole se taysiaikaisuuden raja?!


Aamiaiselle suunnistan nyt!

Latte 37+ :wave:

 
Emppu, onkos miehes jo kysynyt tanaan, etta jokos lahdette synnyttamaan! :D

Ma en kanssa enaa jaksais odottaa... toivottavasti ei nyt ainakaan huhtikuun puolelle mene...

Mulle ei 13. paiva oo myoskaan koskaan ollut epaonnenpaiva, mutta ei mulle mitaan noin onnekasta ole koskaan tapahtunut, kun teille BV!

Jokohan Pilkkiksella on pieni sylissa? Mita veikkaatte, kumpi tuli?
Mun on pakko sanoa tytto, kun siita unenkin nain! :LOL:
 
KIVAA että pilkkis pääsi piinastaan jo tositoimiin =) kyllä sieltä tyttö tulee :D

meidän esikoinen syntyi rv 36+3 ja se on mulla kans TÄNÄÄN. no oon oikeastaan satavarma et tää ei synny tänään.

siis voi APUA, mulla on tota turvotusta jaloissa TOSI PALJON. oikea jalkapöytä on niin turvoksissa et mä pelkään et iho repeää. se on sen tuntuinen koko ajan. todella inhottavaa.
 
Latte kuulostaa todellakin tehokkaalta ajankäytöltä :D Mun täytynee ottaa oppia sulta, mies olis ainakin mielissään :LOL:

Oho, jännää että Empulla ja Hanilla on molemmilla tänään yhtä monta rv:ta kuin esikoisen laskettuna aikana! Mä toivon, ei ku oikeastaan vaadin, että tämä pikkukakkonen tulee edes päivää aiemmin kuin esikoinen, joka syntyi 42+2 :LOL: Tai no joo, leikki leikkinä... tulee kun tulee :D (voitte muistuttaa mua tuosta lauseesta kun istua jökötän täällä vielä yhdessä kasassa 53+2 :LOL: )

Auts Hani-, toi turvotus kuulostaa k-i-p-e-ä-l-t-ä. :hug:

Mä veikkaan kans, että Pilkkis on siellä työstänyt tytön maailmaan :heart: :D
 
Hurjasti onnea Iitukka pikkuisen pojan johdosta! Nyt vasta tulin kurkkimaan mitä kuuluu. Ihanaa! :heart: :heart: Meilläkin tuo pikkukakkonen söi alkun tunnin välein eikä juuri kauempia unia nukkunut, mut nyt 2 kk ikäisenä herää enää kerran yössä syömään ja päivälläkin nukkuu kahdet 3-4 tunnin unet. Ehkä se teilläkin siitä helittääkun vaan jaksaa tän rankan alun yli. Tsemppiä! :heart:

Pilkkikselle kovasti myös onnitteluja, varmaan olet jo nyytti sylissä! :heart: Tule kertomaan kuulumisia kun jakselet!

Muillekin hyviä vointeja toivottelee,

Torey ja tytöt 1v 10 kk ja 2kk 1vko
 
Moro!! Piti tulla kurkkaamaan vieläkö täällä on tuttuja :) Mitäs teille kuuluu? Katoin että olitte jutellu noista vauvapuolen ketjuista.. Kyl tuolla *pikkukakkoset* on elämää, jonku pitää aina vaan vähä nostella :D Siirtyilkää ihmeessä sinne ainakin aluks =)
Omasta elämästä sen verran, että kuopus on nyt sen 3kk ja vielä ihan rento tapaus, nukkuu yöt ihan hyvin, mitä nyt syömään heräilee. Siskonsa 2v 4kk on vihdoin alkanu nukahtamaan taas omaan sänkyynsä, ja yöllä tulee sit jossain vaiheessa meidän viereen. Niin nukumme kaikki neljä samassa sängyssä :LOL:
Muutenkin on mennyt hyvin, esikoisen uhma alkaa laantua pikkuhiljaa, eikä vauvan syntymä ollut niin vaikee tytölle kuin luulin. Hirmu ylpee on pikkuveljestään, välillä pitää vähä sitteriä keikauttaa liian kovaa tai sitten tehdä pahojaan kun mie imetän, mut sellasta se on :) helpompaa kuitenki mitä oletin!

Onnellista odotusta ja hauskaa kevättä siskot!!

~Mamina~

*muoks* rohviilista näkee kuvia muksuista :)
 

Yhteistyössä