***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Blondie Yep!! Ultrataan että nähdään missä asennossa Veikka lymyilee :)


Mä kyllä eilen kovin Veikalle puhuin että muistais olla sitten ultrassa pää alaspäin eikä perätilassa :D Mutta luulen kuiteskin tota jälkimmäistä....



marza Samat kun teillä :) Mut käytettynä :) (Jos onnistaa?)



Emppu788 & Veikka 36+6
 
Pilkkis:

Huhki puhki, kyykkyyn ylös, kolme S:ää, Juoksulenkki ja akupainantaa :D
Pikaisesti kunnon supistuksia siis toivon sinneppäin :whistle:

Tunninpäästä on pojun neuvola...vosin samalla kysellä että miten pitkään näin keskimäärin emnee että se pahuksen ultraaika lappu tulee...normaalisti kun ei ole mennyt kuin 4 postipäivää jos sitäkään.

Ja voisin pyytää mittaamaan verenpaineen jos ehtii ja selostamaan labratulokset kun kävin niissäkin jo aikaa sitten, ei jaksaisi mihkään huhtikuuhun asti ootella, että tietää paljon hemoglobini on :D

Nyt takaisin siivoamaan...luoja, oon sunnuntaina varmasti niin kuollut ja nukun vaan...ollaan raivattu kotia koko viikko ja tahti vaan tiivistyy kun huomenna on pojan 1v synttärit...voih, niin se aika menee vaan ja mamma jää kuin nallikalliolle :heart:
 
ja tänään oli se loppuraskauden ultra ja synnytystapa-arvio.
käsikopelolla tyttö nyt 3kg mut ultralla noin 2,8kg.
kaikki oli vallan mainiosti. pää jo hyvin alhaalla ja kohdunsuu pehmentynyt ja sormelle auki. kanavaa kuitenkin noin 2cm jäljellä. saattaa syntyä piankin mut maaliskuun aikana kuitenkin lääkäri sanoi. jos menee lähelle la:ta niin ei pitäisi olla isompi kuin 3,5kg. et kuulemma semmoinen sopivan kokoinen vauva tulossa :D

lantio tutkimus teki pirunkipeää :kieh: :kieh: mut hengissä selvisin ja kaikki sielläkin ok. nyrkki mahtui johonki sinne :LOL: :LOL:

HUOMIOIKAA mulla oli sellanen kunnon mies lääkäri tutkimassa :LOL: oma mies oli vähän kauhuissaan kun kerroin ja se ihmetteli et työnsikö se nyrkkejä sun värkkiin :LOL:
 
Jaa, etta varaslahdon meinaat minusta ottaa Emppu! :D Ajattele, 2 viikkoa!!!! =)
Nyt ei sit sun miehenkaan tarvi kokoajan kysella (kunhan ei ala supistella ennen sita) :LOL:

Saitkos mitaan selvyytta Paapelo?
Hyvia synttareita pienelle!

Joskos se Pilkkis on nyt sit lahtenyt?
:D

Sieltahan on sit ihan sopivan kokonen pieni tulossa Hani! =) Juu, ei miehilla taida olla mitaan ideaa siita, mita naiset joutuu kaymaan lapi... :LOL:


Taalla on taas ollut aika paljon pistoksia ja kipuja tuolla privaateissa... :| Iisisti yritan siis ottaa...

 
:wave: Hitto vie. :D

Supistuksia tulee ja menee, muttei oo koventunu vielä. Yks kunnolla kivulias on vasta tullu ja siitäkin on jo muutama tunti aikaa. Mut uskon ja luotan vakaasti siihen, et tänään tai viimeistään huomenna tulee lähtö. Onhan se kiva, ettei miehenkään tarvi kesken työpäivän lähteä kotiin. Esikon kanssa oli sama juttu, odotin supistuksineni niin kauan, et kello löi viisi ja miehellä alko kesäloma. :) Joten josko tunnin päästä alkais tosissaan supistella. :D

paapelo Kiitos ohjeista, kyllä nauratti! :D Mulla jostain syystä voimistuu nää supparit, jos oon makuullani. Lumitöitäkin kyllä oon tässä harkinnu.. :) Hyvä, että sä siivoilet siellä mun puolestakin, mä en oo jaksanu ottaa ässiä käyttöön. Hauskoja synttäreitä teille!

Latte Jäitä hattuun vaan siellä! :heart:
 
Jokos se Pilkkis menee synnyttämään, hus pois jo :wave: :D

Ja ei, en saanut vielä mitään selvyyttä. Ei tullut aikoja postista, mutta neuvolatäti oli kyllä laittanut lähetteen matkaan heti käyntini jälkeen.
Hän sanoi, että nyt on ilmoittautunut todella monta odottajaa, joten kättrillä saattaa olla vähän tohinaa :LOL:
Mutta eiköhän ne pahuksen laput ensiviikolla jo tule...pakkohan niiden on tulla, vai meinasivatko lähettää samana päivänä vasta kun aika jo on :headwall: :LOL:

Täällä meinaa iskeä energia kato.
Ollaan siivottu ja huhkittu kaupoissa koko fuksin päivä. Aamulla kun heräsin aloitin, sitten mentiin pojun neuvolaan ja siitä suoraan kauppoihin ja kotiuduttiin vajaa tunti sitten...nyt pidän pikku breikkiä ja sitten aloitan lattioiden luuttuamisen |O

Tämä menköön kevätsiivouksesta samalla...jumakauta en jaksa samaa sävellystä parinkuukauden päästä, ellen ole raskaushormonien takia täysin kuutamolla :LOL:

Labratkin sain, hemoglobini 130, pissa näyte puhdas. Verenpaine oli kanssa tälläkertaa loistava, viimekerralla oli vähän korkea, tosin juoksin sinne neuvolaan viimeksi, että ehdin :D

Eipä nyt muuta, tämä piika jatkaa puunausta ja onnittelee itseään jo huomenna poksuvista viikoista :D :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 8+6
 
Mä sain odotella 50min ennen kun otettiin vastaan :angry: Sitten ultrattiin ja katteltiin että Veikka on edelleen perätilassa...Koittivat sitä hiukan
kääntääkkin mutta ei enään suostunut kääntymään...Sitten sovittiin
kontrolli/leikkauspäivä :) Sen jälkeen pääsin hetkeksi käyrille ja samalla
annettiin lappunen suunnitelusta sectiosta,tukisukat,höylä ja ISO purkki peräruisketta :D Mies sanoi ettei häntä ainakaan sitten avuksi
tohon ruiskeeseen :lol:


Leikkausta edeltävänä iltana pitää käydä pesulla ja syödä ei saa enään klo.24 jälkeen...Aamulla sit kun herää niin pitää laittaa tukisukat jalkaan
ja sen jälkeen se peräliuos ja sit hiukan höylätä karvoja pois :)




Emppu788 & Veikka 36+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis:
:wave: :headwall:
Voi tää oli niin kuvaavasti kerrottu että :LOL: Kyllä se synnärikeikka on nyt ihan oven takana :hug: :heart: Oikein supistusrikasta yötä sinne!! =) Ja keräile nyt vielä voimia tulevaan koitokseen :) Onko lapsenvahti jo hälytetty valmiustilaan? =)

Nyt ei taaskaan ehdi muuta :wave:

Kesis ja Nuppu 34+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis:
:wave: :headwall:
Voi tää oli niin kuvaavasti kerrottu että :LOL: Kyllä se synnärikeikka on nyt ihan oven takana :hug: :heart: Oikein supistusrikasta yötä sinne!! =) Ja keräile nyt vielä voimia tulevaan koitokseen :) Onko lapsenvahti jo hälytetty valmiustilaan? =)

Nyt ei taaskaan ehdi muuta :wave:

Kesis ja Nuppu 34+0
 
Tosi jännä, et supistelut voimistuu, jos oon pitkälläni.. Nyt siis vaan pehkuun oottamaan, josko lähtis iso ratas jo pyörimään. Ja niinkun olin valmistautunu siihen, et pikkukakkonen tulee kovalla vauhdilla. My ass! :D
En tiiä, Latte, miten ne mahaoltavat sais vähän kurjemmaks, et kaveri malttais tulla meitä tänne ulkopuolelle kattomaan.
Kesis Meiän äiti on ollu meillä tiistaista asti, mut joutuu lähtemään kotiin su-iltapäivällä.. Joten vähän alkaa kiirettä tässä pukkaamaan. :D On meillä onneks sit taas su-ma eri päivystäjä tiedossa, mut onhan se hankalampaa taas, jos se pitää tänne soitella.
 
AAM
jaa no ei ne turhaan sano että rentoutuneena ne lähtee käyntiin :whistle: siksihän nuo synnytykset yleensä yöllä käynnistyy.. :LOL: YLLÄRI sinänsä ;) :D hih.. no kunhan kuittailen, meinaakko olla linjalla vielä aamulla Pilkkis ?
kuitekaan malta nukkua :D

Empulle sitte annettiin lapsenulkoistamispäivämäärä :) ? jollei pikkusankari itse sitä ennen päätä lähteä kälppimään kropastasi ja kiitos oikein päin vielä.. kohtusi hellästä huomasta :D

am & hippunen 33+5
 
Ihmeen hyvin maltoin nukkua, vedin yli neljän tunnin unet. Mut nyt ei taas saa nukuttua. Eli :wave: täällä ollaan.. :D Jonkunmoisia suppareita tuntuu n.10min välein, mut aika toivoton olo on silti. :( ..Eli pääsiäisvauvaa odotellessa..

Pilkkis 40+6
 
Hihii, nyt on supistukset voimistuneet ja tulevat jo 8min välein. :D Äsken tuli vessapaperiin vaaleanpunaista tuhruakin.. Taidanpa herättää miehen, jos vaikka tästä alettais pikkuhiljaa suunnitella lähtöä synnärille päin. :heart:
 
Huomenta!! :whistle:

Just herättiin, laitoin kahvin tulemaan ja huikkasin miehelle, että mun pitää mennä nopeesti kattomaan Pilkkiksen tilanne :D :heart:

Jee, kuulostaa hyvältä se supistusten voimistuminen ja vielä tuo vaaleanpunainen ilmestyskin!! Siellä se vaavi työstää ulostuloaan :heart:

Iik, milloin te lähdette synnärille?? =) :heart:
 
Tsempit Pilkkikselle täältäkin :D

Empullakaan ei sitten enää olisi pitkä aika nyytin saamiseen :heart:

Tänne ei oikein ihmeempiä,kuin että 3 viikossa tullut 1kg painoa,ihan hyvä että on vähän tasaantunut tuo painontulo :whistle: :D

BV ja P 26+6
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis:
Hihii, nyt on supistukset voimistuneet ja tulevat jo 8min välein. :D Äsken tuli vessapaperiin vaaleanpunaista tuhruakin.. Taidanpa herättää miehen, jos vaikka tästä alettais pikkuhiljaa suunnitella lähtöä synnärille päin. :heart:
hyvät reissut :heart: :hug: :wave:
 
millipilli
Haudihou!

Pilkkikselle
tsempit matkaan! :flower: :flower:

Täällä ollaan Ylläksellä ja yhtenä kappaleena :D Tänään jatketaan matkaa Pyhän tuntumaan appivanhempien mökille. Kunhan toi yks krapulakeiju tokenee tuolta petistään... Mä istutin pojan katsomaan lastenohjelmia ja istahdin huokaisemaan... junamatka tänne meni tosi hienosti. Poika nukkui koko yön heräämättä ja itekin sain hyvin nukuttua. Täälläkin kaikki on mennyt hyvin kunhan ottaa rauhassa. Heti supistaa kun vähänkin jotain tekee, mutta en mä jaksa silti alkaa hermoilemaan :D

Ens viikon oonkin sitten koneen ulottumattomissa... :D (kai) joten Pilkkiksen vauvauutisetkin pääsen näkemään vasta viikon päästä.

millipilli & Frank 34+6 (meinasin yhden päivän olla jo etuajassa)

muoks. no hitsi... Pilkkis olikin ehtinyt linjoille yhtä aikaa :D koitas nyt jo päästä matkaan :D
 
Täällä alkaa nyt itku ja kiukku ja hampaiden kiristys!! :headwall: 5 tunnin säännöllisen ja kivuliaan supistelun jälkeen täysi hiljaisuus jo puoltoista tuntia. Ja me kun luultiin pääsevämme jo sairaalaan. Onneks ei kuitenkaan lähetty sinne turhaan. Mut voitteko kuvitella, et pää täällä hajoaa ihan totaalisesti. :(
 
No voihan kele Pilkkis...ymmärrän kyllä että mahtaa ketuttaa :hug:
Mutta...joskos tuo nyt olisi ollut vain hyvää esisoittoaensiyöksi. Jos olisi vaikka paikat hiukan avautunut ja sitten alkaisi rytinällä :D


Voih...meidän pikku ukkeli on nyt sitten 1v...tai virallisesti 23.19 :D Meidän pikku nassukka :heart:

Ja täällä poskui nämä pienilukuiset viikot, hurraa...vieläkun pääsisi sinne ultraan ja tietäisi onkos kaikki niinkuin pitääkin :D
Mutta siihen asti nautin kun saan ja painelen asettelemaan synttäri tarjottavat paikoilleen :wave:

paapelo+poju+Tiuhti *posahus* 9+0
 
No voihan rähmä Pilkkis :kieh: . Minäkin olin jo innoissani että kyllä sinä nyt sinne laitokselle jo pääset :hug: . Jospa ne supparit pian palaavat kahta kovempina b:)d

paapelo:
meidän lapsille taitaa tulla sama ikäero (n. 1v7kk), muistelen että olin rv9 minäkin kun esikoisen 1v synttäreitä juhlittiin tuossa syksyllä :). Niin ja hyvää syntymäpäivää teidän pojulle! :heart:

Talvitie 35+ 3
 

Yhteistyössä