***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Pilkkis voi vitsi, napakat ja kipeät supparit kuulostaa oikein lupaavilta!! :)
Oikein supistusrikasta yötä sinne vaan :D Tai eihän sitä tiedä, vaikka tulis lähtö jo puolilta öin! Oli hauska lukea iitukan eka, kello 15 kirjoitettu viesti, ja sitten klo 18 sitä oltiinkin jo synnärille lähdössä ainakin näytille. =) Tsemppiä kovasti :heart: Ja olihan sulla jo sairaalakassi pakattuna? B) Saitteko muuten esikoisen hoidon järkkääntymään? :hug:

Bad Virgin hitsi kun en muista tarkalleen miten se esikoisen kanssa meni, kun äitiyspakkaus otettiin, mutta muistelen, että pari viikkoa siinä paketin saamisessa meni.
 
Jee jee onnea matkaan Iitukka!! Varmaan ole siellä jo tositoimissa, ellet sitten jo nyytti sylissä :wave:

Ja mitäs mitäs, Pilkkiskin taitaa päästä samoihin hommiin ihan lähiaikoina :D :wave: .

Tässä eilen napattu kuva minun kessistä. Kuvien perusteella massu on aikalailla samaa kokoluokkaa kuin esikoisesta ollessani viimeisillään... Kiva ois tietää että millanen ryhävalas minusta ehtii kehittyäkään :LOL:



Terkuin Talvitie 34+5
 
No ei nyt NIIN napakoita suppareita sentään vielä.. :LOL: En mä vielä mee! :D Toki ne on jo helpottanu.. Huominen on vielä esikoisen hoidon kantilta huono, eli olis kiva jos keskiviikkona pieni vasta pyrähtäis aikasintaan maailmaan.. Sairaalakassi on nyt kyl jo kuosissa!! :whistle:
 
Iitukka :heart: :heart: :wave:


Sisko tossa soitti illalla ja kyseli että olenko vielä yhtenä kappaleena? :D
Sit miehen kaveri soitti ja sekin sattus kysymään että olenko vielä
yhtenä kappaleena? :D


Mä tässä pohdin kovin että ostanko seisomalaudan vai tuplat?
Neiti kyllä kävelee joskus mutta aina väärään suuntaan :D
Välillä kun pitäs jostain lähteä pois tulee huuto ja menee
veltoksi :D Tolta kannalta tupla ois ihan jees!!! :)


Emppu788 & Veikka 36+2
 
Okei Pilkkis, pidä keskiviikkoon asti sit polvet vielä yhdessä :D :hug:
Hihiih, hauska seurailla täällä teidän tilanteita =)

Hieno kessi Talvitiellä :flower: =) Omaani ei olla pariin viikkoon kuvailtukaan, täytyykin ottaa taas päivitykset pian.

Emppu me otettiin tuplat, esikoinen on kuitenkin vielä aika pieni, niin ei voida laskea sen varaan, että jaksais joka paikkaan kävellä. Lisäksi voi tosiaan tulla joskus tarve teljetä esikko paikoilleen :whistle: :D
 
Iitukka :heart: :heart:
Oliskohan jo pikkuinen syntynyt, no valmiiksi kukkapuskan lähetän, kun ei ole kuulunut takaisin, joten ainakin osastolla jo on :flower: :D :flower:

Voi mahoton, kun tuli mieleen tuo esikoisen odotuksen kolme viimistä viikkoa...äitini soitti kolme kertaa päivässä, että joko supistaa, no tee sitten kyykkyhyppelyä...ekat kolme päivää se oli lähinnä huvittavaa, mutta viikon päästä olin jo kiehumis pisteessä, enkä vastannut enään puhelimeen :ashamed: :D
Ehkä tämän toisen kohdalla on jo vähän rennompi.

itse olenkin emnossa siskon tukihenkilöksi synnytykseen...jännittää ihan hirmusti...hänen La on 29.3 :D

Tämä maha...hillitön pallo näin iltaisin ja vähän vähemmän tursuava aamuisin. Jos kipuaa nopeasti palloksi ennen tuota siskon synnytystä, niin on se näky, kun isosisko puuskuttaa myötätunnosta maha pystyssä vieressä kun toinen on tosi toimissa :LOL:

Me ei osteta tuplia...olen suunnitellut homman niin, että kun vaavi on ihan pieni ja nukkuu vielä suurenosan ajasta, niin kannan hänet kantopussissa tai liinassa tms. ja esikko saa pitää rattaansa.
Sitten tuossa kun kävely on jo reippaampaa, niin seisoma lauta hankintaan ja tilanteen mukaan sitten poika siinä ja pikkuinen rattaissa tai varulta mukaan rinta reppu.
Ensivuoden kesällä en kyllä usko, että poika enään edes haluaa olla rattaissa...hankaluuksia nytkään pitää häntä niissä ja ikää vasta 1v :D

Toivotaan että toimii nuin.

paapelo+poju+Tiuhti 8+2
 
Huomenta! :wave:

Täällä on neuvolassa käyty ja siellä kaikki ok. Aavisteli neuvolan tätikin merkkien perusteella, ettei oo enää pitkä matka. Varattiin kuitenkin varuiks ens maanantaille vielä aika, saa nähdä joudunko sinne vielä menemään.. :) Viime yö tuli nukuttua taas tosi huonosti, kolmas yö jo, kun on ihan järjetön päänsärky. :( Täytyy napsia kohta vähän tujumpaa lääkettä, kun ei illalla otetulla nelisatasella ollu mitään vaikutusta.

Tämmöstä omanapasuutta taas.. :ashamed:

Pilkkis 40+2
 
Oi oi, täällähän tapahtuu! Mahtaakohan iitukan vauva olla jo maailmassa... Tunteeko kukaan häntä oikeessa elämässä?

Mä tilasin Teutonian tuplat just eilen. Mimmi on melkein 1,5-vuotias mutta me ollaan pidetty sitä niin vauvana, että se ei taatusti osaa/jaksa kävellä joka paikkaan vielä heinäkuussa. Varmasti ilmankin pärjäis, mutta mä haluan tehdä elämästäni mahdollisimman helpon. :whistle:

Talvitiellä on kyllä kivan 'täyteläinen' masu, ja vielä hienot housutkin. :D Onko noi mammahousut?

Olipa kiva lukea nöttiäisen hyvät ultrakuulumiset! :hug: Koska pääset seuraavan kerran ultraan?

|O Miks mulla on vieläkin huono olo välillä? |O Täälläkin puhuttiin niistä rannekkeista, mutta kun mä kerran pärjäsin ilman alun pahoinvointihelvetin, niin kai mä pärjään tän lopunkin... Onneksi sentään kolmisen viikkoa kestänyt aivan järjetön sokerinhimo tuntuu hiukan laantuneen.
*MUOKS* No niin kiitos tästä Emppu! |O :D

Cassy rv 21+6 :heart: Jee huomenna poksuu!
 
toivottavasti te joilla viikot jo poksuu yli kohta saatte nyytit kainaloon :)

kiva tietää et mä en oo ainoo joka nukkuu huonosti öisin :|

Viimeyönä heräilin taas vähän väliä ja olo on vähän sen puoleinenkin. lonkka ja selkä niin kipeet että ei kävelemään meinaa päästä. meinasin jo lääkärille varailla aikaa mut mietin että tuskimpa tuokaan mitään muuta sanoo kun syö panadolia ja sekun ei mihkään auta rv 20 asti kun olen saikulla tosta selästä ollu. enhän mä uskalla yhtään mennä enään ulos yksin niin ettei oo kukaan pitämässä kiinni :ashamed:

Nellah ja 34+3
 
AAM
Täältäkin la(i)skiaista.. :wave:

Emppu NAM :p juuri tuommoisen hotkin eilen katsellessa täydellisiä naisia :D tänään yksi tai muutama lisää..
iitukalle :flower: on jo varmaan beibe sylissä :whistle:
Pilkkikselle :whistle: supparipuhalluksia.. toivotaan että ensi neukkulakäyntiä ei tarvittais ;)
Cassylle haleja :hug: huonovointisuuden kanssa..

kahville tämä huitoo.. :wave:
am & hippunen 33+1
 
Cassy Ethän liian pitkään taistele sen pahoinvoinnin kanssa.. Mä kuulostelin sitä oloa 7kk ennenkun myönnyin näihin rannekkeisiin. Just samalla tapaa aattelin, et kyllähän sitä oloa vielä kestää, kun kerran näin pitkään on jo selvinny. Mut on tää vaan yhtä autuutta ollu näitten rannekkeiden kanssa.

Muitakin huonounisia siis.. :( :hug: Päikkäreille täs on ainakin ite taivuttava tällä kertaa, nyt on olo niin sippi. Vielä kolmisen tuntia ois jaksettava hereillä. Ja päänsärky ei vaan ota hellittääkseen. Neuvolassa arveli, et tää vois johtua hormoneista, kun synnytys on jo niin lähellä. Viimeks kärsin synnytyksen jälkeen tämmösestä jysäristä jonkun aikaa.
 
Cassy :D Taidan pitää nää jemmassa vastaisen varalle.. Kun on tota taipuvaisuutta voida myös matkapahoin. Ja josko kerran sais vielä kokea raskauspahoinvoinninkin.. ;) Apteekissa nää maksaa vaan 18 ja risat per pari. Must oli ainakin pieni hinta tästä onnesta. :)
 
Kiva että neuvolassa kaikki ok Pilkkiksellä =) Toivottavasti päänsärky hellittää pian ja saat levättyä :hug:

iitukka on täälläkin mielessä, mitenköhän siellä menee... :) :heart:

Nyt taidan keittää vähän kahvia ja uppoutua sohvalle lukemaan postin tuomaa fit-lehteä, tein 6 kk:n tilauksen kun oli tarjouksessa :D Kampaajalla oon joskus lukenut tuota, ja vaikutti ihan kivalta, sellaiselta sopivan kevyeltä luettavalta. B) . Lehden kannessa onkin muuten sopivasti lupaavan kuuloinen otsikko; "Näin palaudut raskaudesta". (Tää teksti alkaa kuulostaa jo mainokselta :LOL: ) Sitten vois pienet päikkäritkin vielä ottaa, eilen esikoinen nukkui päikkäreitä 2,5 h ja minä melkein 1,5 h, olin kyllä hieman sekaisin sen jälkeen. :snotty:

Kesis ja Nuppu 33+4
 
AAM
Kesis kerroppas sitten millai artikkeli oli lukemisen jlkn kannattaako ostaa meidänkin :D

Uittu.. |O :headwall: vähäjärkinen äitimuorini soitti.. alkkis..
kyllä joo adrenaliinit taas lähti lentoon ja supistelut lisääntyi.. !! :kieh: :kieh: voi vetää jollai lekalla sitä eukkoa takaraivoon kans..
loong stoori short: vuodatin jo tonne huhtikuisille :D suurimmat pasgat..
no siis broidil ja sen vaimol tänää joku lapsettmuushoitoihin liittyvä munasarjajuttu leikkaus ja siitä se ois halunnut kysyä että onko ne soittanut kui meni. No sanoin että ne ilmoittaa kun ja jos haluaa (ovat suht hissukseen muutenkin sen kanssa olleet) noo sittenpä siitä olikin AASINSILTA meikän juttuun eli sihen kuka kattoo meidän esikoista kun mun synnytys tulee.. ja eukkohan oli joo he tulee tietysti isäni kanssa katsomaan poikaa EIKÄ KUKAAN MUU... |O Olin että AHA ai tulette ?!? no minä topakkana siihen SIIS hommahan menee näin että se tulee kuka me tahdotaan ja riippuen milloi synnytys käynnistyy kuka pystyy tulemaan jos nopsaankin pitää tulla..
:xmas: coerrect me if i am wrong: MUTTA mielessäni ei ehkä ensimmäisenä oli alkkisäitini 17km:n päästä vaan valjeni joka asuu 0,5 km päässä meistä.. esim jos kl 01 yöllä pitää hospitaalikseen lähteä niin veljelleni minä soitan enkä kellekään muulle..
No se puhelu loppui sit yht äkkiä ko oli alkanutkin eli töissä kun emäntä mulle soittaa niin en ala sen kanssa ruotimaan tälläi juttuja.. :headwall: :kieh: kele ! että tälläistä..

sori tulikin short story loong.. :D pahoillani että joudutte lukemaan tälläistä verenpaineen nostatusta mutta mua ALKOI AHISTAAN ja jonnekin piti purkaa !! :| :(
 
millipilli
Heipsan!

Iitukalla taitaakin olla nyytti jo kainalossa :)

Pilkkis, suppareita sinne! Toivottavasti pääsette pian matkaan.

Cassy, jaksuja huonon olon kanssa :/

AM, voi kiva mikä puhelu.... :headwall: :headwall: :hug:

Mulla oli neuvola aamulla ja siellä kaikki oli ihan loistavasti. Paremmin ei vois olla tota Lapin reissua ajatellen :)

eli...
rv 34+2
Hb 122
pissa puhdas
RR 102/62
paino -100g, raskauden alusta + 6,7kg
sf-mitta 30cm
syke 155
RT
liikkeet ++

Nyt sitten huomenna hyvin mielin Lappiin lomailemaan :)

millipilli & Frank 34+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä tilasin Teutonian tuplat just eilen.


Mitä maksoit noista tuplista/mistä tilasit???


Kattelin et huutonetissä niistä pyydetään 550-600e
Jopa on hintaa :eek: Mulle myyjä suositteli Carenan
double swing tuplia jotka on tarjouksessa 299e..
Koppa erikseen jotain 40-50e muistaakseni?


Emppu788 & Veikka 36+3

 
No niin,mä sitten narahdin.
Joten ens viikolla alkaa mulla diabeetikon niukkaakin niukempi ruokavalio*goodbye herkut* :wave:
Tosin eka ja kolmas arvo oli kohillaan,ainoastaan se keskimmäinen arvo oli normin yläpuolella.
Toisaalta ihan hyvä että nyt mun on pakko alkaa noudattaa sitä,ettei vaavistakaan tule mitään jättiä.
Ja taidanpa päästä ylimääräiseen ultraan tämän vuoksi rv 36 paikkeilla :heart:

BV ja P 26+2
 
Cassy: kyllä on mammahousut juu, tosin alkaa olla meitsille jo aika tiukat :ashamed: . Alkuraskaudesta oli tosi kivat kun vetskarit oli kiinni ja remeleillä sai ne pysymään hyvin jalassa. Tässä just lajittelin omia vaatteita, taidan laittaa huutonettiin myyntiin jo nyt ennen pienen syntymää osan noista pieneksi käyneistä mammavaatteistani.

Kesis: minkäs tyyppinen tuo Fit -lehti oikein on? Eka tulee mieleen joku fitness-lehti.. :D

Huomenna olis taas neukka ja minua jännittää että onko se pirun proteiini edelleen plussalla :headwall: . Nyt oon kyllä yrittänyt juoda runsaasti ettei ainakaan siitä ota kiinni...

Talvitie 34+6, huomenna poksuu taas!
 

Yhteistyössä