***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

hurjan nopeasti aika vilisee menemään. ihan kohta meitä on 4 :eek: =)
jos tää päättää tulla samaan aikaa ku esikko ni mulaa ois enää 4viikkoa aikaa.
en kyllä usko et ihan sillo vielä tulee ja haluisin et tää raskaus etenis pidemmälle.

kaikki valmistelut on kyl oikeastaan jo tehty. pientä hienosäätöä vaan vailla enää.

sukkaparille iso :hug:

voi että kun porukat täällä jo kovasti on jakautunut. mä muistan vielä niin hyvin kun oltiin tuolla pikkukakkosta toivovat pinossa ihmettelemässä,ja nyt jo niin moni sieltä on vaavin saanut :heart: :heart:


 
Sukkaparille :hug:

Taas sitten käyty KYs:llä ja tarkastelivat noita aivoja.Oli aivan ihana :heart: kätilö joka tutki kun lekuri oli lähtenyt ruokkikselle.Sanoi ettei ole mitään hätää, terve poika jolla kaikki niinkuin olla pitää.
Raivotarjonnassa oli ja painoarvioksikin tuli komeat 1650g joka kuulemma vastaa rv 30+2 (mulla nyt 30+0) ja kaikki muutkin mitat vastasi viikkoja.

No mullahan sitt toi iskias vetäs melkein tajun kankaalle siellä ja kun lääkärin juttusille sitten menin niin hänelle sanoin jotta en meinaa selvitä ton selkäkivun kanssa ja surprise :p
hän laittoi lähetteen fysioterapeutille (saa nähdä minä vuonna kutsu tulee :wave: ) ja tällaisen yllättävän jutun kertoi että jos toi kipu ei ala loppuakohti hellittää ja kun on synnytystapa-arviointi vkolla 36 niin voi olla että päätyvät sektioon!!!!!!!!!!!!!IIIk en haluais... :'(
Ja kuulemma jos perätilaan kääntyy niin silloinkin ehdottomasti leikkaavat.

Onko kellään toista lasta leikattu myöskin ja minkä aikaa ovat pitäneet sairaalassa?
Mua alkoi jo nyt itkettää jos leikkaavat ja joudun olee monta pvää sairaalassa niin mä kuolen ikävään :'(
Esikoinen leikattiin pe:na ja ti:na pääsin kotia.

Sitten kymysys ett onko teillä muilla valkovuoto välill sellasta että tuntuu kun tulis litra kerralla?Mulla ei ole aikasemmin ollut tällasta ja tosiaan välist tuntuu ett hulahtaa reisille :p
Nyt alkaa hiukka toi Panadol auttaa joten tarttee varmaan lähtee hakee poika mummolasta kun oli vietävä se sinne hoitoon ko tuo ukko on taas tuoll Ruottin maalla :(

Ja ah ja voih, ens viikonloppuna olis järjestettävä poitsun 2 vee päivät ja vaatimattomat 27 vierasta tulossa....kutsuin kyllä la ja su vähän eri porukoita en jaksas yhtenä päivänä kaikkia.

Hirveesti olette kirjoitelleet ja yritän aina lukea kaikki läpi mutt en kuollaksenikaan muista mitä pitäs kommentoida...sorge!

Lis69 30+0
 
Kiva kuulla sinusta Hani! Voithan hyvin? =) On kylla kiva odotella tuttujen kanssa, sielta kuumeilijoista lahtien! Vaikka rivit harveneekin!

:hug: Lis69! Toivottavasti paaset pian fysioon! Auttaako sulla toi panadoli? Mulla on kanssa valkovuotoa ihan yli oman tarpeen... :/ Suojia kayttelen... Isot juhlat teidan esikoisella tiedossa!

=)
 
Lis69 kiva että kaikki on hyvin ja toivottavasti pääset pian fysioterapeutille :hug:

Täällä myös suojat valkkarin vuoksi käytössä.
Mulla on tänään silleen vähän pistellyt tonne kohdunsuun tietämille,mitäs se nyt on?
 
terve latte :wave:

kyllä täällä ihan hyvin voidaan. puoleenväliin asti oli kauhea pahaolo koko ajan ja väsymystä ja huippausta ja vaikka mitä. sit helppas. nyt rupee paikat kipuilee ku ollaan jo näin pitkällä. lonkat vihloo, persiistä vihloo ja toisesta nivusesta vihloo. ja vauva tietty yrittää puskea äidin masunahasta läpi :)

mut siis kuitenki hyvin voidaan. :D
 
AAM
Sukkis voi surkujen surku !! :'( :hug:
ikävä että kävi noin että sitten osoittautui epäilyt valitettavan oikeiksi.. voi pylly !! Eiku uuteen nousuun ja tsemppiä yritykseen, tullaan vakoilemaan teitä kuumeisiin :) ;)

Hani :wave: mites esikoisen kanssa nukkumisongelmat vieläkö on ? =/

Lis69 kylläpäs uutista heittivät sulle.. :eek: no eiköhän noi iskias kivut toivottavasti laannu ja saat normisynnytyksen ja noilla viikoilla vauvahan voi vielä kääntyillä kohdussa.. :) ja valkkareihin täälläkin kiinnitetty huomiota erityisesti ko tuntuu että lorisemalla välillä tulee ja kalsarit märkänä ja mtn erityistä en ole ajatellut :p ;)

Pohdin & planeeraan myös kaksvuotispäiviä pojalle 7.2. juhlitaan sukulaisten voimalla ja 8.2. heti seur päivänä rynnii kaverit paikalle (onneks on vain aikas muutama kaveri mutta kun vanhemmatkin heiltä tulee niin.. ) kyllä siinä porukkaa kertyy silti.. :D :D moon niin viriviritööttööt kyllä sen jälkeen että.. :wave: terve hoitoon tulee lähtö varmaan.. :whistle:

Joo värväys käyntiin nyt äkkiä ! :kieh: ei joudu BV yksin vallan ko meki jakaudutaan täältä piakkoi 10 viikon päästä pois.. :whistle: on täs onneks aikaa :D

Am & hippunen 29+4
 
allusmamma juu on ongelmaa. mä vähän luulen ettei ne lopu koskaan :|
hvvä yö on jos poika herää vaan 3 kertaa huutamaan ja et hänet saa rauhoitettua sit muutamassa minuutissa. noin kerran parissa kuukaudessa voi olla sillai et nukkuu yönsä heräämättä ja saattaa olla pari sellast perä jälkeen.
sit on niitä ihanuuksia ku joutuu valvomaan koko yön :(
mut sellainen "seesteinen" kausi on meillä nyt ollu ku herää 2-3 kertaa yössä vaan. välillä saatta mennä kyl tunti keskellä yötä ku joutuu säätää, mut sit aamusta taas nukutaan.

tulipas sepustusta :ashamed:
 
AAM
Pitäisiköhän kuulutella tosiaan tuossa aulan puolella että kaivataan pikkukakkosiin uusia syksyn pikkukakkossynnyttäjiä :) ? kesä, heinä ja elo syys kuisia kovin vähän vielä ?? :/

BV :hän kuite päivittää listaa eiks jeh ?
 
sukkis :'( voi surku että noin piti käydä. Voimia! :hug:

Kiva kuulla myös Hanin kuulumisia! :wave:

Lis Hyvä et ultrassa kaikki hyvin!

Ompeluhommia tässä teen, typyli on hoidossa.
Muutama imu vaippaan enää tekemättä.
Vauvan petivaatteet on koneessa, huomenna laitan sängyn
valmiiksi ja siinähän se sitten on. Loppuajan odottelen
rauhassa kun kaikki on valmista. :D

iitukka ja täysiaikainen helmi 37+0 :heart:
 
BV: mulle saa kans laittaa tonne etusivulle lisäyksen... mulla siis poika 06/05

sukkapari: ISO :hug:

Täällä kamppailtu migreenin kanssa eilinen, ei tänäänkää vielä mikää megafiilis oo... tahtois vaan kadota peiton alus maailmaan!!! Tänään aikane aamuvuoro ja huomen saa olla töis koko helvatin päivän :/ ...illalla tarttis kaverin kans raahautuu ravintolaan syömään, toivottavasti en nuku pystyyn, tai oksenna... !!
Vielä tarttis jaksaa odottaa puolitoista viikkoa ekaa ultraa, ei millään malttais!!!!!

mama ja kääpiäinen 9+4
 
Morjensta!!
Huh, läppärit on kivoja ja ne saa myös helposti tiputettua lattialle ja kas kas, ne menee siitä rikki!!!! Näin kävi meille - äiti koneella ja poikakin tahtoi ja rämähdys + pamahdus!! Ja olimme viikoja ilman konetta ja se vasta tuskaa olikin!!
Nyt kahlaan läpi MILJOONA sivua että olisin taas kartalla :)

Tänne ei ihmeempiä. Olikos kellään muulla todettu ektopiaa? Mulla sitä on ja oireilee nyt raskauden aikana pienellä vuotelulla. Lekuri sanoi että sitä vuotelua tulee raskauden loppuun saakka. Siis semmosta ruskeeta tuhrua jota se epiteelisolukko erittää ku on niin verekästä.

Rakenne ultra oli viikolla ja hyvin kuvauksellinen tapaus oli siellä :D Meille taitaa olla tulossa tyttö :heart: :heart: :heart:

Nyt juttuja lukemaan :)

Lumppari ja ruusunnuppu 20+3
 
Huomenta! |O :headwall: Koko eilisen päivän ollut väsynyt/kiukkunen...Illalla sitten sattus hiukan mahaan ja oli pakko
välillä huilia...Yöllä sit heräsin kun oikeassa kyljessä aaltoilevaa
kipua |O Vasemmlle kyljelle sain käännettyä itteni kun otin tukea
sängyn päädystä...Hetken päästä sain gangettua itteni juomaan ja
vessaan...Vessassa huomasin että naama on yhtä kalpea
kun frankensteinilla |O No nyt olo kyllä jo hiukan helpottaa :)

:headwall: :headwall: :headwall:



Emppu788 & Veikka 33+1
 
AAM
lumppari :wave: takaisin sivistyksen parissa.. :) hyvä että nyt sit toimivat koneet..

Empulla siellä kunnon megapahaolo :hug: :( toivottavasti nyt jo parempi fiilis... lohtu:hug:

) .) täällä pershermokipuihin saatu takapuolihierontaa ukolta ja saunassa olo auttoivat hieman..
väsätty sitä ihanaa marjakiisseliä taas :p täytyisi vaan vaivaantua kauppaa kermavaahtoa hakemaan sen lisäks.. :whistle: plus sit sitä ennen nautitti sipsit ja dippi.. ei auta faktaa että ollaan sit lihottu :kieh: well itseppä sitä olen "kerjäänyt" tällä mässäämiselläni.. ja vielä noi kaksvuotiaan synttärit ensi viikonloppuna tulossa sekä vanhemille että frendeille joten :wave:menoa terveellinen elämä ja täältä tullaan loppuajan sokerirasitus :D :LOL: mä olen niin varma että joudun siihen :( :headwall: !!

AM & hippunen 29+6 poks huomenna :heart:
 

Yhteistyössä