Pikkukakkonen alle 2v ikäerolla?

  • Viestiketjun aloittaja Tammisyys
  • Ensimmäinen viesti
Tammisyys
Hei,

onkos täällä linjoilla sellaisia, joilla lapsien ikäeroksi tulee vajaat 2v? Meille on tulossa nyt reilun 1v seuraksi syksyllä toinen. Ikäeroksi tulee n. 1v8kk.
 
come
kannattaa ehdottomasti tehdä lapset pienellä ikäerolla mulla kolme 1v 2v3kk ja 3v6kk enkä ole katunut onhan se välil aika haipakkaa mutta lapsista on tosi paljon seuraa toisilleen
 
Positiivinen
Meillä tyttö oli 1 v 3 kk, kun poika syntyi. Eka vuosi oli aika raskas, kun oli kaksi vaipoissa ja isompikin piti vielä kantaa ulos, kun ei ollut hissiä.

Mutta kaiken palkitsi se, että kun poika täytti 8 kk ja alkoi isosiskon perään haikaillesaan kävellä. Lapsista tuli ihan erottamattomat. Leikkivät niin ihanasti yhdessä.
 
Mindimandi=)
Mä en kuulu sinäänsä noihin, kun toinen on vasta haaveena. Mulla on 4kk jätkä ja kovaa jo haaveilen toista. Mut en oo vielä oikein päättänyt et koska seuraavan olis hyvä tulla!
 
minä*82
meillä tytöt on tasan 2v. ikäerolla ja nyt kolmas tulossa ja ikäeroa tulee keskimmäisen kanssa nyt 1v 9kk. meillä ainakin mennyt ihan hyvin,raskastahan se välillä on(varsinkin meillä nuorempi huutaa vieläkin öisin) mutta kyllä se on silti ihanaa kun niistä on seuraa toisilleen.
 

Yhteistyössä