Pikkujoulut lapsille (ideoita kaipaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Viikonloppuna järjestän pikkujoulut lasten ystäville, mutta mitäs kaikkea ohjelmaa sinne keksisi? Mielellään jotain jouluista...

Lapsia tulee (omien lisäksi) 9 kpl, mutta vaan kahdesta perheestä. Ajattelin, että ei leipomaan ruveta, mutta jos vaikka leipoisin valmiiksi piparitalon osat ja lapset sais koristella ne. Sit mä kasaisin ne jossain vaiheessa ja jokainen perhe saisi oman piparitalon...
Mutta mitä muuta sitä keksisi?

*muoks* Ja tietty pukki tuo oven taakse pikkujoulpaketit lapsille...

MÄ oon tehnyt sellasen jouluradan,eli vihjeitä löytyy ympäri taloa ensin ja sitten ulkoa.Pikkupaketteja löytyy oksilta jne.Niissä siis ihan karkkaa ja pikkuleluja.
Vihjeet iän mukaan,jokaiselle oma rata kun yhtenä vuonna tuli kinaa kun isoin meni ekana ja muut vaan perässä.

Ja lapsille oli tosi mieluista.Tehtäviäkin oli niissä,eli laulakaa joululaulu vanhemmille,sitten oli jotain koottavaa,olin piirtänyt lumiukon ja kokosivat sen paperisilpusta...

Täällä myös ens viikonloppuna,pitäsi jo ruveta tekemään niitä juttuja!

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
MÄ oon tehnyt sellasen jouluradan,eli vihjeitä löytyy ympäri taloa ensin ja sitten ulkoa.Pikkupaketteja löytyy oksilta jne.Niissä siis ihan karkkaa ja pikkuleluja.
Vihjeet iän mukaan,jokaiselle oma rata kun yhtenä vuonna tuli kinaa kun isoin meni ekana ja muut vaan perässä.

Ja lapsille oli tosi mieluista.Tehtäviäkin oli niissä,eli laulakaa joululaulu vanhemmille,sitten oli jotain koottavaa,olin piirtänyt lumiukon ja kokosivat sen paperisilpusta...

Hei, toihan on hyvä idea... Meillä ei ole omaa pihaa, mutta kotiinhan voisi tehdä tuollaisen aarrejahdin ja aina joku tehtävä =) Tänks :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Hei, toihan on hyvä idea... Meillä ei ole omaa pihaa, mutta kotiinhan voisi tehdä tuollaisen aarrejahdin ja aina joku tehtävä =) Tänks :wave:

Ollos hyvä!!
joulujahti!! :wave:

Meillä oli muksuna pikkujouluissa minikuusi (sellainen 50-60cm, maljakkoon mahtuva) johon siskojen kanssa askarreltiin koristeita.

Lumihiutaleiden askartelu ikkunoihin?

Joku joulusatu/elokuva olisi hauska, meillä vakkari oli Kunnaksen Joulupukki ja noitarumpu.

Yhteislaulua, harjoitelkaa kuoroesitys vanhemmille.

Yhteistyössä